چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ایجاد می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان و روندها

thumbnail

همه گیری همه چیز را متوقف کرد. سپس ، مردم و مشاغل مشابه را مجبور کرد ذهن مبتدی. مفهوم ذن به یک پارادوکس ظاهری اشاره می کند: همانطور که بیشتر و بیشتر درباره یک موضوع می دانید ، تمایل دارید سایر امکانات را کنار بگذارید.

آنچه در زیر می آید تلاش برای شکل گیری انتخاب های آینده نزدیک در یک قطعه سه بخشی است که یک سوال اصلی را برجسته می کند – چگونه می توانید یک آژانس جستجوگرها در سال 2020 ایجاد کنید؟

ما در پیچیدگی موضوع ، نقشه برداری از نقاط لمسی کلیدی که نمای آژانس را ایجاد می کنند ، از ارزیابی روند فعلی رفتار مصرف کننده ، تا چگونگی تغییر شرکای اصلی یک آژانس جستجوگرها ، بررسی خواهیم کرد:

  • روند مصرف کننده و تجارت که در حال ظهور است و نحوه تعامل مردم را دگرگون می کند. (بخش اول)
  • مدل کسب و کار نمایندگی SEO فعلی و تجزیه و تحلیل عمیق آن. (بخش دوم)
  • امکاناتی که در تفکر درباره اینکه آژانس جستجوگر سئو از سال 2020 و بعد از آن تغییر شکل داده است ، نهفته است. (قسمت سوم)

ما این مجموعه را به عنوان مشاغلی برای رهبران آژانس جستجوگرها و مبارزات فعلی آنها طراحی کرده ایم زیرا متعهد به حمایت از نمایندگی ها هستیم که عدم اطمینان را از بین می برند.

شما می توانید همراه با تیم خود از آموخته ها ، ابزارها و بینش های بعدی استفاده کنید و استراتژی خود را در زمینه واقعی بهینه کنید. از Gartner’s Hype Cycle و Business Model Canvas ، تا یک بخش تعاملی که به شما امکان می دهد نوع جدیدی از نمایندگی های جستجوگرها را از ابتدا بسازید ، چارچوب های مختلفی را خواهید دید ، برخی از آنها بیشتر از بقیه آشنا هستند.

شروع کنیم!

نحوه نگاه مشتریان در شرایط فعلی

از مارس 2020 ، ما همچنان شاهد تغییر رفتار مصرف کننده ، شیوه های جدید آنلاین و چشم انداز جهانی هستیم که هنوز نگران کننده است. با توجه به عوامل اضطرابی در مورد سلامتی و امور مالی ، عدم اطمینان و نرخ بالای بیکاری را در جهان دامن می زند ، ما باید نحوه خرید ، زندگی و مصرف مردم را از نزدیک زیر نظر داشته باشیم.

پیگیری تقاضا و بررسی روند جستجوی سال به سال ، به عنوان منبع داده های Google Ads ، همچنان یک روش دقیق برای درک آنچه برای همیشه تغییر کرده است و اینکه فقط یک روند گذرا بسته به تأثیر همه گیر کوتاه مدت است ، باقی مانده است.

پس از همه ، اگر لنز روانشناسی مصرف کننده را در جای خود قرار دهیم ، نباید فراموش کنیم که مردم در حال حاضر مستعد ارزیابی کالاها و خدمات ضروری و غیر ضروری برای استفاده روزانه هستند ، که بیشتر از حد معمول ریسک پذیری نشان می دهد.

نگرانی باعث تقاضا می شود ، زیرا مسائل مالی هنوز حل نشده اند. جستجوهای برتر در ایالات متحده از ژوئیه 2020 را ببینید:

به دنبال این موضوع ، عمل گرایی نیروی محرکه است ، زیرا به زودی بسیاری از مصرف کنندگان به حالت عادی خود نخواهند رسید – یک مطالعه توسط گروه کمبریج حتی پروفایل های جدیدی را که هسته اصلی آنها بر اساس پاسخ سریع COVID-19 مانند Panicked Millennials (با تمرکز بر امور مالی خانوار) ​​یا عمل گرایان (با هدف کاهش هزینه های غیر ضروری) ساخته شده است ، سکه می کند.

با این حال ، نگاهی به داده های جستجو بینش بین اینها را نشان می دهد: کالاهای اختیاری یا غیرضروری بیشتر شروع به بازگشت می کنند در بخشهایی مانند لباس “ورزشی” یا سرگرمی در منزل ، اگرچه صنایع همچنان تحت تأثیر قرار دارند.

زوج نگاه مردم به سرگرمی تغییر می کند، انتخاب اوقات فراغت در نزدیکی خانه یا به روش ایمن:

از طرف دیگر ، به دلیل اینکه برخی از افراد هنوز کار می کنند یا بیشتر وقت خود را در خانه ، همراه با خانواده و دوستان نزدیک سپری می کنند ، بخش بهبود خانه همچنان در حال رشد است:

در حالی که بودجه رفت و آمد و سفر برای اکثر کارمندان اطلاعات متوقف شده است ، به نظر می رسد کار از راه دور برای ماندن در اینجا باشد. این همان چیزی است که تقاضای مداوم برای آن است ساختن دفتر کار خانگی به هر حال اشاره می کند:

و تقاضای مداوم و رو به افزایش برای اجاره اتومبیل و به طور کلی تحرک خصوصی و خصوصی:

قصد مصرف کننده را نشان می دهد شتاب در تنظیمات ترجیحی کانال با تمرکز بر عملیات آنلاین ، اگرچه مطالعات کلان میزان اضطراب در مورد آجر و ملات را کمی کاهش می دهد. به عنوان مثال ، Deloitte State of the Consumer Tracker تمایل فزاینده در سطح اعتماد به خرید در فروشگاه ها (49٪) ، رفتن به رستوران ها (32٪) یا اقامت در هتل (34٪) در سطح جهانی را تأیید می کند. البته اعداد کم باقی مانده اند.

از همین رو یک راه پربار به چالش کشیدن مطالعات سطح کلان با داده های جستجو است – این جایی است که بینش مربوطه در آن ساکن است ، به شما کمک می کند بین روندهای پایدار ، تحریک لحظه ای و تغییرات مهم در علاقه مصرف کننده که بر فعالیت های تجاری نیز تأثیر می گذارد ، تشخیص دهید.

چه روندهایی ظاهر می شوند که ممکن است آژانس های SEO را تحت تأثیر قرار دهند؟

با نگاهی به وضعیت مصرف کنندگان امروز ، که می تواند درجه خاصی از آشنایی را برای تیم SEO شما ثابت کند ، مهم است که گام بعدی را بردارید – به وضعیت مشاغل و چگونگی ایجاد تغییرات جدید در مصرف کنندگان برای ایجاد روندهای جدید بر کل زنجیره ، اهمیت دهید.

مطالب مرتبط  Facebook Business Suite ابزاری جدید برای مدیریت چند برنامه برای SMB ها است

برای انتخاب مناسب ترین موارد برای یک آژانس جستجوگرها ، از لنزهای دیگری استفاده خواهیم کرد: Gartner’s Hype Cycle. به طور خلاصه ، چارچوب پیشنهادی گارتنر شما را قادر می سازد تا وعده فناوری نوظهور را از طریق این مراحل ارزیابی انتقادی کنید:

  1. ماشه نوآوری: گرچه هنوز هیچ ماندگاری تجاری وجود ندارد ، اما علاقه زیادی به پتانسیل یک فناوری جدید وجود دارد. به عنوان مثال هوش مصنوعی را در نظر بگیرید ، همه در مورد آن صحبت می کنند.
  2. اوج انتظارات متورم: تبلیغات بیشتر و چند داستان موفقیت ، اما بیشتر مبارزات و شکست ها. قول هوش مصنوعی برای تغییر جهان همانطور که می شناسیم ، درست است؟
  3. از طریق ناامیدی: به دلیل عدم موفقیت در تحقق وعده اولیه ، بهره کاهش یافته و سرمایه گذاران کاهش می یابند. فقط تعداد کمی از توسعه دهندگان اصرار دارند.
  4. شیب روشنگری: محصولات نسل دوم و سوم با شروع تثبیت این فناوری و نشان دادن موارد استفاده دیگر که قابل اثبات هستند ، ظاهر می شوند. یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق ، به دور از سناریوهای اولیه scifi ، دارای بخشهای قابل استفاده زیادی هستند.
  5. فلات بهره وری: این فناوری در بخشها و بازارها اعمال می شود و معیارهای ارزیابی زنده ماندن در حال حاضر واضح تر است. نرخ فرزندخواندگی یادگیری ماشین به طور مداوم در حال رشد است.

چه روندهای نوظهوری می تواند بر چشم انداز فعلی نمایندگی تأثیر بگذارد ، فراتر از از طریق ناامیدی؟

  1. کار از راه دور به عنوان یک شرکت راه اندازی مناسب

حتی قبل از بروز همه گیری ، افزایش کار از راه دور قابل مشاهده بود. اگر به نظر می رسید این روند چیزی بین آزمایش و یک چارچوب تولیدی باشد ، با شتاب آن ناشی از COVID-19 ، کار از راه دور در حال تبدیل شدن به یک قسمت بزرگ از شرایط جدید است.

اخیراً ، ما شاهد هستیم که محدودیت های جغرافیایی به محدوده های زمانی محدود می شوند ، به خصوص برای شرکت های همزمان که بیشتر کارها را با هم انجام می دهند. چالش همچنان نوآوری در سطح فناوری و فرایندهای تجاری برای تغییر روند کار و در عین حال حفظ فرهنگ سازمانی قوی است. علاوه بر این ، این به معنای روش دیگری برای استخدام ، حمایت از رشد شغلی یا امکان برقراری ارتباطات اجتماعی در یک تیم است. این همان چیزی است که از راه دور: دفتر مورد نیاز نیست ، با ارائه چگونگی طراحی Basecamp برای اولین بار یک شرکت از راه دور با تمام مزایا و مبارزات را جستجو می کند.

واضح است که روند باقی ماندن در اینجا ، تغییر شکل مواردی مانند دورکاری ، ارتباط با مشتری یا بهره وری فردی و تیمی است.

  1. بدون کد جای خالی “نرم افزار به عنوان یک فرآیند” را پر می کند

شرکت های نرم افزاری ، در تلاش برای به دست آوردن کاربران بیشتر ، توسعه راه حل های کاملاً شخصی را شروع کرده اند که از ابتدا تا انتها بر روند تجارت تأثیر می گذارند. به همین دلیل ، ما شاهد تغییر تفکر در مورد نرم افزار هستیم – نه فقط یک ابزار ، بلکه مجموعه ای از اقدامات که یک چارچوب تجاری خاص و یک بخش خاص از بازار را دیکته می کند. به عنوان مثال ، ابزارهایی مانند Zapier یا Integromat امکان سفارشی سازی جریان کسب و کار را در سطح بالایی فراهم می کنند ، در حالی که مشتری CRM اختصاص یافته به صنعت زیبایی است.

اگر این نیاز تجاری را برای اجرای سریع و سفارشی سازی بالا در نظر بگیریم ، یک روند خاص برجسته می شود. بدون کد، حرکتی که در آن افراد بدون تخصص برنامه نویسی وب سایت ها و جریاناتی را ایجاد می کنند ، مانند اتصال دو سیستم با استفاده از رابط های کشیدن و رها کردن ، از روزهای اولیه انتظارات متورم در حال رشد است.

تبدیل جریان توسعه نرم افزار سنتی از “مشخصات تجاری” به “پیاده سازی نرم افزار” ، بدون کد اساساً به معنی زمان و هزینه کمتری برای کدگذاری و منابع بیشتر برای بهینه سازی فرایندهای تجاری (بازاریابی ، فروش و غیره) و کشف است.

بیایید بگوییم که به یک تأمین کننده تأسیسات برق متناوب ، یک سیستم مدیریت مشتری را با شخصی سازی یک راه حل اتوماسیون برای واجد شرایط بودن و برنامه ریزی بازدیدها ، بدون دخالت انسان در هر مرحله ، کمک کنیم. یا یک ویژگی سفارشی در بالای Hubspot ایجاد کنید تا جریان های تخصصی آژانس شما را راضی کند. و بدون تمرکز بر منابع فنی ، بلکه طراحی فرآیند است.

  1. مشاغل (SMBs و Fortune 500) مایل به آزمایش بیشتر در محیط دیجیتال هستند

صحبت از کشف و آزمایش ، همه گیر هر دو شرکت کوچک و شرکت های بزرگ شرکت های بزرگ را مجبور کرد که به دنبال گزینه های دیگری باشند ، زیرا دیجیتال به کانال اصلی برای کل قیف تبدیل شد. اگر یک مورد بازاریابی یا فروش عقب مانده وجود دارد ، ماه های همه گیر زمان بررسی آن است.

جای تعجب نیست که جستجوی “Shopify” از آوریل تا مه منفجر شد ، زیرا مشاغل بیشتری به فروش آنلاین نیاز داشتند:

چارچوب های دیجیتال-اول سرعت گرفته اند ، یا همانطور که یک گزارش مک کینزی می گوید ، “ما پنج سال جلوتر در زمینه پذیرش دیجیتال مصرف کننده و کسب و کار ظرف مدت حدوداً هشت هفته پیش رفته ایم”. این امر پنجره ای از فرصت را برای خلاقیت و نوآوری ایجاد می کند ، زیرا فرآیندهای کسب و کار بیشتر در محیط های دیجیتال حرکت می کنند: از بهینه سازی زیرساخت های دیجیتال گرفته تا تحریک مدیریت مشتری و ارتباطات ، تجدید رفتار در سفرهای مشتری ، و حتی شناسایی بخش های جدید ، بازارهای جدید یا بازارهایی که دیگر وجود ندارند. خارج از دسترس.

مطالب مرتبط  خرید Google اکنون در سطح جهانی رایگان است

این همچنین به معنای انبوهی از نیازهای داده و روشی است که آژانس های سئو از دانش خود استفاده می کنند.

  1. جستجو و کشف تکه تکه شدن

در ایالات متحده ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان به جای جستجوی Google ، آماری را که احتمالاً با آنها آشنایی دارید ، از آمازون شروع می کنند. Google همچنین از این روند آگاه است ، که باعث می شود آنها به توسعه تجمع عمودی مانند Jobs یا News ادامه دهند. و این تنها بخشی از معادله جستجو است که فراتر از یک “جعبه و 10 پیوند آبی” است و اکنون بیش از هر چیز دیگر به رفتارها وابسته است.

با دیجیتالی شدن سریع مشاغل پس از COVID ، روند تقسیم بندی جستجو و کشف با سرعت بالاتری سرعت می گیرد ، مشاغل را به چالش می کشد تا به این تغییرات کانال پاسخ دهند در حالی که بیشتر در مورد نقاط لمس و جستجوی خریدار فکر می کنند تا یک سفر بی نظیر و منحصر به فرد. آیا این می تواند تولد محرک جدیدی باشد؟

  1. شبکه های تجاری مانند گذشته نیستند

این بیماری همه گیر به شدت تحت تأثیر شبکه های تجاری قرار می گیرد ، زیرا وقایع به صورت شخصی امکان پذیر نیست ، روندی که احتمالاً بیش از انتظار خواهد داشت. اولین موج پاسخ ، انتقال به رویدادهای آنلاین ، اجلاس های مجازی و انواع وبینارها بود ، اما همچنین بحث گفتگوهای غیررسمی و جلسات فروش وجود دارد که برای حفظ کیفیت تعامل باید دوباره مورد بررسی قرار گیرند.

همانند کار از راه دور ، مرزهای جغرافیایی دیگر نگران کننده یافتن فروشندگان یا ارتباط با همتایان نیستند ، که این امر فضای زیادی را برای خلاقیت در طراحی فرایندهای جدید شبکه باقی می گذارد. زمین تا چند ماه دیگر چگونه خواهد بود؟ یا جلسه فروش؟ یا ملاقات جامعه آژانس؟ احتمالاً عامل جدید دیگری در اینجا شکل گرفته است.

خلاصه

از ارزیابی حیاتی گرایش های کلان مصرف کننده در برابر داده های جستجو ، تا روند تسریع روند کسب و کار در شرایط فعلی ، ما در حال ترسیم تصویری از فضای نمایندگی جدید هستیم. کدام یک برای همیشه در اینجا وجود دارد و فقط یک محرک در چرخه Hype است؟ این یک سوال باز برای شما و ما هر دو است.

در اینجا خلاصه ای از آنچه که تاکنون از نظر مصرف کنندگان و روندها مشاهده کرده ایم:

چگونه مشتریان اکنون نگاه می کنند:

  • نرخ بیکاری و نگرانی های بهداشتی همچنان بالا است ، باعث اضطراب می شود و مردم را وادار می کند آنچه را که برای زندگی روزمره ضروری است و غیر ضروری است ، دوباره ارزیابی کنند.
  • بسیاری از مصرف کنندگان “به حالت عادی خود نخواهند رسید” زیرا عمل گرایی هنوز نیروی محرکه خرید چیز جدید است. با این حال ، با کاهش سطح احتیاط ، برخی کالاهای اختیاری یا غیرضروری شروع به بازگشت می کنند.
  • نمایه های جدید مصرف کننده در حال ظهور است ، زیرا کانالهای مصرف را نیز تغییر می دهد. اولین عمل گرایان آنلاین و هزاره های وحشت زده مربوط به بهداشت و امور مالی هستند ، در حالی که بهبود خجالتی مصرف “آجر و ملات” وجود دارد.
  • رشد سرگرمی در مناطق مربوط به خانه یا فضای امن در خانه ادامه دارد.

چه روندهایی ظاهر می شوند که ممکن است آژانس های SEO را تحت تأثیر قرار دهند؟

  • کار از راه دور یک مجموعه قابل قبول شرکت است که عملیات تجاری و فرهنگ سازمانی را به چالش می کشد.
  • بدون کد ، جای خالی “نرم افزار به عنوان یک فرایند” را پر می کند ، و به شما این امکان را می دهد تا ضمن بهینه سازی فرایندهای خود ، راه حل های فنی را با هزینه کمتری کشف کنند.
  • مشاغل (SMBs و Fortune 500) مایل به آزمایش بیشتر در محیط دیجیتال هستند ، زیرا مصرف کنندگان قیف جدید فروش و بازاریابی را تعیین می کنند.
  • تقسیم بندی جستجو و کشف همچنان شتاب می گیرد و چالشی را برای تجارت در مورد سفرهای خریداران به وجود می آورد.
  • شبکه سازی دیگر مربوط به وقایع نیست و می تواند زمینه بزرگ بعدی برای نوآوری باشد.

ما این تحقیق را بر اساس تحقیق در مورد جامعه نمایندگی های جستجوگرها و تجزیه و تحلیل دقیق مدل های تجاری آنها در حال حاضر و تغییراتی که در سال 2020 می تواند برای تغییر شکل آژانس سطح بعدی ایجاد کند ، ادامه خواهیم داد. بعد از پخش مستقیم ، می توانید در اینجا ثبت نام کنید و اولین کسی باشید که مقالات زیر را دریافت می کند.

ما در SEOmonitor متعهد هستیم که به نمایندگی های جستجوگرها در جهت عدم اطمینان کمک کنیم ، بنابراین راه حل های خود را با شرایط فعلی تطبیق می دهیم. Trends Search ، ردیاب بهداشت مشتری یا صفحه گزارش فقط بخشی از ابزارها و منابع تخصصی ما هستند.

ما این را با هم حل خواهیم کرد!


یک پلت فرم SEO که فقط برای آژانس های SEO طراحی شده است را کشف کنید:

با راه حل های ما آشنا شوید

The post چگونه یک آژانس جستجوگر SEO امروز ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان و روندها ابتدا در موتور جستجوگر زمین ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top