چه SEO در مورد به روزرسانی های Google اشتباه می کند

thumbnail

در پوشش به روزرسانی های الگوریتم تقریباً بیست سال است ، یک روندی که بارها و بارها متوجه آن می شوید این است که چگونه SEO ها تمایل به انجام دو کار دارند. بسیاری از SEO ها به دلیل کاهش رتبه بندی ، بروزرسانی الگوریتم را مقصر می دانند و بسیاری از سئو ها معمولاً سعی می کنند بفهمند کدام عوامل رتبه بندی برای کار با سایت خاصی نیاز دارند. نکته این است که اغلب این روش نادرست در مورد به روزرسانی های الگوریتم است.

ماه گذشته ، من در 20 سال گذشته به روزرسانی های الگوریتم گوگل و آنچه در آینده نیاز به تمرکز SEO است ، پوشش دادم. بعداً میزبان پانلی با چند سئو جستجوگر جانباز برای بحث در مورد الگوریتم های گوگل بودم ، از این متخصصان پرسیدم ، سئو چیست که اغلب در مورد این به روزرسانی های Google اشتباه می کنند.

این به روزرسانی نبود

کاهش رتبه (یا افزایش) رتبه شما احتمالاً به دلیل بروزرسانی اخیر الگوریتم Google نبوده است. بله ، امكان پذير است ، اما شما ابتدا نياز به “داشتن” داريد [web site code] ورود به سیستم را تغییر دهید ، باید بدانید که چه تغییراتی ایجاد کرده اید و چه موقع قادر خواهید بود به طور قطع با یکدیگر ارتباط برقرار کنید ». اگر تغییرات صفر ایجاد کرده اید و 40٪ از ترافیک خود را در همان روز به روزرسانی الگوریتم از دست داده اید ، “بله این به روزرسانی است” ، کارولین شلبی ، مدیر SEO در ESPN گفت. اما اگر “شما هفته قبل از بروزرسانی 80 تغییر ایجاد کرده اید ، ما ترافیک را دو روز قبل از بروزرسانی از دست داده ایم ، احتمالاً نه به روزرسانی.”

مطالب مرتبط  گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google فیلترهای دستور العمل را دریافت می کند

یکی از نمونه های شلبی در ESPN ، حدود زمانی بود که گوگل راه اندازی RankBrain را اعلام کرد. حقیقت این است که ، هنگامی که گوگل آن را اعلام کرد ، در واقع ماهها و ماهها قبل از اعلام رسمی خود به صورت زنده رفت. در هر صورت ، افراد در ESPN احساس می کنند مسئله رتبه بندی که شرکت در حال تجربه آن بود ، ارتباط مستقیمی با RankBrain داشت. اما شلبی گفت ، “شما باید آرام شوید ، من یقین دارم که این هیچ ارتباطی با اینها ندارد ، ما چیز دیگری را شکستیم.” و هنگامی که آنها مسئله ای را با اجرای AMP برطرف کردند ، ترافیک برگشت داد. این مربوط به هیچ به روزرسانی الگوریتمی که گوگل منتشر شده است نیست ، بلکه تغییراتی در سایت ایجاد شده است.

من تغییر ویژگی ویژگی nofollow را مطرح کردم که در آن Google با ویژگی پیوند nofollow متفاوت رفتار می کند. حقیقت این است که ، گوگل هرگز تغییرات را به طور کامل آغاز نکرد – حداقل نه و چه موقع ، این رتبه بندی را تحت تأثیر قرار نمی دهد. اما SEO وقتی اینطور نبود ، این دلیل را برای رتبه بندی تغییرات ذکر می کرد.

ارتباط با عوامل رتبه بندی

مورد دیگری که SEO ها در سنین طولانی سعی در انجام آن داشته اند ، تلاش می کند بفهمند کدام سیگنال ها یا عوامل رتبه بندی برای بروزرسانی خاص مهمترین هستند. در گذشته های قدیمی ، بله ، ما می دانیم که پنگوئن در مورد پیوندها بود ، پاندا در مورد محتوا بود. در روزهای ابتدایی ، جستجوگرها می توانستند روز بعد Google+ Dances و مقادیر PageRank را مستقیماً به سمت رتبه بندی دنبال کنند. اما اکنون ، ما واقعاً نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

مطالب مرتبط  بعدی در Live With Land Engine Land: افراد و مزایده های Shopify SEO

اریک وو ، VP از رشد محصول در Honey Science گفت: “SEO ها وقت زیادی را صرف می کنند تا بفهمند که چه ارتباطی با بروزرسانی الگوریتم مطابقت دارد.” هرچه “یادگیری ماشین را بیشتر درک می کنید” بیشتر می دانید که نمی توانید این موضوع را کشف کنید. اریک گفت: “مقادیر وزنه بردار این چیزها در همه سایت ها به طور یکسان یا به همین شکل اتفاق نمی افتد.”

روی وب سایت خود تمرکز کنید ، نه الگوریتم

خلاصه اینکه ، به جای وسواس در مورد تغییراتی که Google در الگوریتم خود ایجاد کرده است ، روی وب سایت خود تمرکز کنید. می توانید وقت زیادی را برای تعقیب دم خود صرف کنید ، وقتی می توانید از این زمان برای بهتر شدن وب سایت خود استفاده کنید. به آنچه کاربران خود می خواهند متمرکز شوید ، محتوا بیشتر و بهتری بسازید. ابزارها و ویژگیهای بهتری را در سایت خود بسازید. ناوبری سایت خود را برای کاربران خود آسانتر کنید ، بار سایت را سریعتر کنید و تجربه کاربر را بهتر کنید.

اینها همه استفاده های بهتر از زمان شما نسبت به وسواس در مورد به روزرسانی های الگوریتم Google است.

پستی که SEO در مورد به روزرسانی های Google اشتباه می کند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top