چه چیزی پشت نشان است که لایه اعتماد محلی Google را تأمین می کند؟

thumbnail

استراتژی Google برای محلی خود را نشان داده است. دو نوع مکان در Google وجود دارد – مورد اعتماد و غیرقابل اعتماد

به این دنیای ذهنی و باینری عادت کنید. بازی تغییر کرده است.

چه چیزی باعث اعتماد یک کسب و کار محلی در Google می شود؟ یک نشان.

تا این مرحله ، استفاده از نشان به تبلیغات خدمات محلی (LSA) محدود شده است. نام جدید مهم که اکنون در درون خط تولید GMB قابل مشاهده است ، فراتر از هر محصول Google است. این یک ویژگی مشخص است که در سطح شناسه مشتری زندگی می کند. بنابراین ، با یک تجارت در سراسر واحدهای تجاری و انواع تبلیغات Google قابل حمل است.

نشان بعدی Google My Business را کلانتری می کند. در کلاس جدیدی از نمایه های GMB “قابل اعتماد” زندگی خواهد کرد. صاحبان مشاغل در حال حاضر با بتا محدود در خطوط تولید GMB از ارائه دهندگان خدمات خانگی غیر LSA قابل مشاهده هستند و به “ارتقا profile نمایه” تشویق می شوند. برای انجام این کار ، مشاغل باید ماهیانه 50 دلار هزینه بپردازند.

نمایه بروزرسانی شده هیچ نمایشگر GMB دیگری ندارد. این نمایه پایدارترین و غنی ترین نمای تک مکان کسب و کار در Google است. این محتوای کسب و کار را به شکل سنتی و به صورت نمایه آنلاین نمایش می دهد. در حال حاضر ، افزونه های به روز شده برای نمایه GMB شامل نشان تضمین شده Google ، دسترسی به ضبط های تماس در برنامه GMB ، مجوز تمدید ، جزئیات بررسی بیمه و سابقه ، تعاملات رزرو محلی و پشتیبانی Google است. برخی از این ویژگی ها را می توانید در بخش مقطعی “نمای کلی” نمایه LSA در زیر مشاهده کنید.

به مدت شش سال به ما گفته شده است که Google برای کسب و کار من “ابزاری رایگان و با کاربرد آسان” است. با حرکت به جلو ، صاحبان GMB همچنان با مشتریان درگیر خواهند شد. اما برای “برجسته کردن” ، آنها اکنون ترغیب به ارتقا می شوند. اگر مشاغلی به روزرسانی نشود ، صریحاً مورد اعتماد Google نیست.

گوگل به طور مستقیم بار کیفی موجود در حفظ یکپارچگی داده های محلی را به خود صاحبان مشاغل منتقل کرده است. این یک حرکت درخشان ، البته بحث برانگیز است که ضمن ارائه رشد درآمد ارگانیک برای سهامدارانش ، به نتایج بهتر محلی برای کاربران خود یارانه می دهد.

در حال حاضر ، فرآیند تأیید نشان ، زمانبر و ناامیدکننده است. Google چندین شخص ثالث دارد که به آنها اعتماد می کنند. یکی از این شرکت ها TTEC است ، یک جمعیت چند میلیارد دلاری ، بازوی برون سپاری شده غول (و غول های دیگر). آنها صدای پشت شماره ای هستند که شما با آنها تماس می گیرید. TTEC ، به نمایندگی از Google ، تلاش می کند روند درخواست برای نامزدهای نمایش داده شده یا تضمین شده آغاز شود. آنها بسیار شلوغ هستند و روند کار اغلب چالش برانگیز است.

مطالب مرتبط  ویدیو: دن لیبسون در مورد تطابق عصبی محلی و Google درباره مشکلات کسب و کار من

برای واجد شرایط بودن نشان اعتماد ، افراد حرفه ای خدمات تحت معاینه قرار می گیرند که ممکن است برای ما به عنوان بازاریاب ، تکنسین ها ، صاحبان مشاغل و کارمندان ناراحت کننده باشد. مشاغل در برابر هویت شخصی و بررسی سوابق نمایندگان مجاز و کارگران میدانی مقاومت می کنند. تصویب همچنین به معنای بررسی وضعیت تجارت در تاریخ دادرسی است ، از جمله احکام گذشته و حق بیمه قبلی که علیه آن تشکیل شده است. گوگل همچنین اطمینان حاصل می کند که مشاغل خاص بیمه مسئولیت عمومی را با حداقل متغیرها دارند و بررسی می کند که آیا کسب و کارها دارای مجوز مناسب در سطح فدرال ، ایالت و شهرستان هستند.

شرکای برون سپاری Google مانند TTEC (تأییدات نشان) و Cognizant Technology Solutions (LSA) ، در سالهای دشوار اولیه برنامه ، بار زیادی را متحمل شده اند. اما اکنون ، گوگل جلوی شیک و جدیدی برای این فرایندهای جداگانه دارد. این یکپارچه در داشبورد GMB ادغام شده است. همانطور که در نمای زیر مشاهده می شود ، مشاغل اکنون می توانند به راحتی مسیر خود را در مراحل تأیید نشان پیدا کنند:

گوگل کاربران را در اولویت قرار می دهد. پول در پی دارد.

مصرف کنندگان نتایج مورد اعتماد را به نتایج غیر قابل اعتماد ترجیح می دهند.

صحبت از نظر الگوریتمی ، طبیعی است که استدلال کنیم که نشان خود عامل اصلی رتبه بندی خواهد بود. این نشان یک سیگنال کیفی بسیار قوی را تشکیل می دهد که به راحتی توسط صاحبان مشاغل مشترک می شود. همانطور که با رفتار تبلیغات خدمات محلی نشان داده شده است ، نشان به خودی خود هیچ مزیت ذاتی ندارد. همه در LSA یکی دارند. در GMB ، صدها هزار صاحب مشاغل اتخاذ می کنند. پذیرندگان اولیه کسانی هستند که از قبل در ایجاد اعتبار و کمک به تولید محتوای GMB فعال هستند.

در نتیجه ماهیت نهایی نشان ، Google همچنان به بررسی عوامل بیشماری از رتبه بندی مربوط به ارتباط ، فاصله و برجستگی ادامه می دهد. اما یک سیگنال رتبه بندی جدید وجود دارد که برای همه دارندگان نشان در هر نوع تبلیغ Google به سطح بالا می رود – پاسخگویی.

مطالب مرتبط  SEL 20200403

کاربران گوگل از قبل با این واقعیت بیدار می شوند که نشان همچنین به معنای سرعت ، دسترسی و سهولت است. از نظر برنامه ریزی ، لایه اعتماد بر اساس نشان از اعتماد بیشتری برخوردار است زیرا مشاغل دارای بیشترین پاسخگویی در اولویت بندی در رتبه بندی قرار دارند. Google در صورت نیاز به مشتری پاسخ می خواهد و این نیاز به پاسخگویی دارد. مشاغل با مارکی که از روند کار جدا شده اند ، در این دنیای جدید شجاع محلی به خوبی پیر نخواهند شد.

پاسخگویی یک سیگنال اصلی برای صاحبان نشان است که پول نمی تواند خرید کند. تا آنجا که گوگل مشاغل را به ایجاد توابع رزرو بومی از طریق شرکای Housecall Pro و ServiceTitan ترغیب می کند. به این ترتیب ، کاربران اکنون می توانند از طریق نمایه به روز شده ، یک سرویس حرفه ای مورد اعتماد را مستقیماً رزرو کنند. مصرف کنندگان می توانند در دسترس بودن و قیمت گذاری ارائه دهنده را از قبل ببینند و تماس های خانگی را با امنیت و سهولت از طریق واحد تبلیغات LSA و نمایه خود تنظیم کنند.

نشان مساوی با اعتماد است. مصرف کنندگان اعتماد را ترجیح می دهند. دسته های خدمات در خانه ، نشان همچنین به معنای ایمنی است ، زیرا بررسی های پس زمینه باعث می شود مصرف کنندگان طرفداران خوبی را به خانه خود بیاورند ، احساس امنیت می کنند. معاملات تضمینی نیز توسط Google پشتیبانی می شوند. در دسته های خدمات حرفه ای ، این نشانگر بررسی کیفی را که مصرف کنندگان در رشته هایی مانند قانون ، املاک و مستغلات و امور مالی از آن پشتیبانی می کنند ، ارائه می دهد. این نشان همچنین به دسته های غیر LSA راه پیدا خواهد کرد که از جمله درآمد کمک های جاده ای ، پیمانکاران عمومی و خدمات کارگران ، و غیره ، بدون درآمد کسب می شود.

سالهاست که گوگل در حال طراحی و موقعیت سازی خود برای آنچه اکنون رونمایی می کنند ، است. نقشه های آنها با تمام تخمین ها بسیار محرمانه باقی مانده است. Google یک خط ضد انحصاری بسیار نازک را طی می کند. اقدام آنها برای جلب اعتماد ، تهاجمی است.

دیگر نمی توان نقشه آنها را ساکت نگه داشت. این تبلیغات محلی را متحول خواهد کرد.

برای بازاریابان ، فشار فعال است.

پست چه چیزی پشت نشان است که لایه اعتماد محلی Google را تأمین می کند؟ اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top