چه چیزی در گزارش مکان های Google Ads تغییر کرده است و چرا شما به یک گزارش سفارشی نیاز دارید

thumbnail

Google در حدود یک ماه گذشته گزارش های مکان “ساده شده” را در رابط کاربری Google Ads ارائه کرده است. هر زمان که یک سیستم عامل از “ساده” یا “ساده” برای توصیف یک تغییر استفاده می کند ، باید تعجب کنیم که آیا این یک شاه ماهی قرمز است. آیا روش ساده تری برای دستیابی به همان دسترسی ، داده و عملکرد فراهم می کند؟ یا اینکه “ساده کردن” – چشمک زدن – با ویژگی ها و داده ها از بین رفته است؟

قبل از ورود به این تغییرات ، ابتدا یک یادآوری درباره مهم بودن تنظیمات مکان و گزارش دهی یادآوری می کنیم.

گزینه های پیش فرض موقعیت مکانی Google (در زیر تنظیمات کمپین در زیر کشویی پنهان شده است) برای هدف قرار دادن “افراد در مکان های مورد نظر شما یا علاقه به آنها” تنظیم شده است. این گزینه گسترده ترین گزینه است و اغلب منجر به هزینه در مکان هایی می شود که تبدیل نمی شوند ، به ویژه هنگامی که در سطح کشور هدف قرار می دهید. به عنوان مثال ، اگر کل ایالات متحده را هدف قرار دهید ، تبلیغات شما به طور بالقوه می تواند واجد شرایط نشان دادن به شخصی در کشور دیگری باشد که در برخی از نقاط آمریکا ابراز علاقه کرده است – حتی اگر از واجد شرایط مکان در جستجو استفاده نکند که باعث تبلیغ شما می شود. اگر از این تنظیم استفاده می کنید ، گزارش موقعیت مکانی بسیار مهم است.

تنظیمات پیش فرض “گزینه های موقعیت مکانی” در تنظیمات کمپین جستجو.

سال گذشته ، Google گزینه هدف قرار دادن “افراد در مکانهای هدف شما” را به “افراد در مکانهای هدف شما یا به طور منظم در آنها” گسترش داد تا افرادی که به مکانهای مورد نظر شما رفت و آمد می کنند یا از آنها بازدید می کنند را ضبط کند. کاربران برای دیدن تبلیغات شما نیازی به قرارگیری فیزیکی در این منطقه ندارند. این می تواند یک چیز خوب یا بد باشد ، اما دوباره دلیل بیشتری برای بررسی عملکرد بر اساس مکان کاربر است. که اکنون ما را به موارد جدید می رساند.

آنچه در گزارش موقعیت مکانی تغییر کرده است

Google گزارش موقعیت مکانی را در یک گزارش ادغام کرده است. گزارش های قدیمی جغرافیایی و کاربر در آن جمع شده است – به نوعی.

یک لیست کشویی در گزارش مکانها که در زیر نشان داده شده است ، به شما امکان می دهد داده های عملکرد را بر اساس مکانهایی که هدف قرار داده اید یا مکانهای همسان شده (برای یک کمپین یا حساب کامل) فیلتر کنید. در هر صفحه راهنمای به روز شده Google:

  • مکانهای هدف گذاری شده عملکرد مکانهایی را که هدف قرار داده اید نشان دهید.
  • مکانهای منطبق مکانهای منطبق بر اساس مکان فیزیکی کاربر یا مکان مورد علاقه او را نشان دهید.
مطالب مرتبط  درآمد Q1 فیس بوک: سرمایه گذاران از "علائم ثبات" در درآمدهای تبلیغاتی هیجان زده می شوند
گزارش مکانهای هدف یا مکانهای همسان در Google Ads.

به عنوان مثال ، اگر کسی در نیویورک “رستوران های پاریس” را جستجو کند ، پاریس به عنوان مکان همسان نشان داده می شود ، اگر این همان چیزی است که در این کمپین هدف قرار گرفته است. اما تبلیغ کننده چگونه اکنون مکان کاربر “نیویورک” را می بیند؟ این دیگر در این گزارش موجود نیست. شما باید یک گزارش سفارشی در Report Editor ایجاد کنید. (بیشتر در مورد آن در زیر.)

جزئیات مکانهای همسان فراموش کردن از آن ممکن است کمی آسان باشد ، اما اگر روی کادر بالای لیست مکانها یا یک مکان خاص کلیک کنید ، این گزینه را دارید که نمای مکان مطابقت را باریک کرده و در مکان های دقیق مانند Nielsen DMA سوراخ کنید. مناطق ، کد پستی ، محله ها و موارد دیگر.

باز هم ، این داده های همسان است ، به این معنی که می تواند هم مکان کاربران را در مکانهای هدف شما و هم مکان مورد علاقه آنها را نشان دهد. هنوز به شما امکان نمی دهد مکان کاربری کسانی که به مکانی که هدف قرار داده اید علاقه نشان دهند. (این در بخش بعدی است.)

برای بررسی جزئیات بیشتر ، روی مکانی کلیک کنید.

نوع مکان. نوع مکان دیگر در رابط کاربری اصلی Google Ads دیگر گزینه Segment نیست. این به شما امکان می دهد داده های عملکرد را که بر اساس “مکان مورد علاقه” و “مکان فیزیکی” تقسیم شده اند ، ببینید. با این حال ، Type Type همچنان یک گزینه در Report Editor است. استفاده از این در یک گزارش ، داده های عملکرد جمع شده برای هر گزینه را به شما نشان می دهد. اما توجه داشته باشید که نمی توانید گزارشی دریافت کنید که مکان کاربر را براساس “مکان مورد علاقه” فیلتر کرده باشد.

گزارش فاصله اگر از پسوندهای موقعیت مکانی استفاده می کنید ، گزارش فاصله را به عنوان گزارش “فاصله” از پیش تعریف شده در گزارشات پیدا خواهید کرد. این فاصله بین مکانی را که باعث ایجاد آگهی شده و نزدیکترین مکان کسب و کار را نشان می دهد.

نحوه دریافت گزارش موقعیت مکانی کاربر در Google Ads

اگر مرتباً مطالعه می کردید تا بدانید چگونه داده های مکان کاربر را مشاهده می کنید – و نه فقط داده های مکان همسان – وارد آن شده اید. ما همچنان می توانیم داده های موقعیت مکانی کاربر را در Google Ads دریافت کنیم ، اما باید با تنظیم یک گزارش سفارشی در Report Editor برای آنها تلاش کنیم.

مطالب مرتبط  ابزارهای مدیریت تبلیغات را برای Google Shopping ، Amazon و سایر موارد مقایسه کنید

پنج سطح داده “موقعیت مکانی کاربر” در ویرایشگر گزارش وجود دارد: کشور / سرزمین ، منطقه (ایالت ، استان و غیره) ، منطقه مترو ، شهر ، مشخص ترین هدف مکان (کد پستی ، منطقه شهر و غیره).

وقتی گزینه های “موقعیت مکانی کاربر” را به گزارش خود اضافه می کنید ، ممکن است چیزی مانند مثال زیر باشد. برای از بین بردن مکانهای کلیک صفر یا نمایش ، فیلترهایی را اضافه کنید تا ببینید که کجا پول خرج می کنید بسته به تنظیمات گزینه موقعیت مکانی خود ، ممکن است طیف گسترده ای از مکان های کاربر را مشاهده کنید.

گزارش موقعیت مکانی کاربر در ویرایشگر گزارش Google Ads
یک گزارش سفارشی در Google Ads Report Editor که داده های عملکرد “مکان کاربر” را نشان می دهد.

شما می توانید برای گروه های تبلیغاتی با یک یا چند تبدیل فیلتر کنید تا مکان های کاربری را که درحال تبدیل شدن هستند مشاهده کنید و / یا گروه های تبلیغاتی را با تبدیل صفر فیلتر کنید تا ببینید مکان های کاربر چه چیزی را تبدیل نمی کنند. (توجه: من شانس بهتری دارم که فیلترها را با کلیک کردن روی ستونی که می خواهم فیلتر کنم ، کار کنم تا اینکه از عملکرد Filter در بالای گزارش استفاده کنم.)

غذای آماده

توانایی حفاری در مکانهای همسان با قابلیت “Narrow by” و افزودن تنظیمات پیشنهادات و استثنائات از گزینه Edit در گزارش مکان ها مطمئناً مفید است. اما “مکان های همسان” تفاوت و ارزش شناخت مکان کاربر (ناشناس و جمع شده) را دامن می زند.

اگر سر خود را می خارانید که بدانید چگونه ایجاد یک گزارش از ابتدا یک “ساده” است ، شما تنها نیستید. من به هر تبلیغ دهنده توصیه می کنم گزارش موقعیت کاربر را در Report Editor ایجاد کرده و مرتباً آن را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که در مکان های غیر منتظره هدر نمی دهید. مکانهای ناخواسته را به لیست Excluded اضافه کنید و حتماً دوباره به تنظیمات گزینه های Locations خود نگاهی بیندازید.

پست آنچه در گزارش مکانهای Google Ads تغییر کرده است و چرا شما به یک گزارش سفارشی نیاز دارید اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top