چه محتوا از به روزرسانی های الگوریتم Google بازمانده است؟

thumbnail

SEO ها عادت ندارند که نسبت به تغییرات Google واکنش نشان دهند. مخصوصاً به روزرسانی های الگوریتم Google. اما اگر بتوانید سایتی با محتوا ایجاد کنید که مطمئن باشید پس از انتشار به روزرسانی جدید ، رتبه ای را کسب نمی کنید. این همان چیزی است که بیشتر SEO ها سعی در دستیابی به آن دارند.

ماه گذشته ، من در 20 سال گذشته به روزرسانی های الگوریتم گوگل و آنچه در آینده نیاز به تمرکز SEO است ، پوشش دادم. بعداً میزبان تابلویی با چند جستجوگر جانباز برای بحث در مورد الگوریتم های Google ، از جمله برخی از توصیه های این کارشناسان در مورد چگونگی ساخت محتوا که از به روزرسانی های الگوریتم آینده باقی مانده است ، می باشد.

یک نوار بلند

تاد فریزن ، مدیر استراتژی دیجیتال و سئو در Salesforce ، گفت: شما نمی توانید فقط با تولید محتوای خوب کنار بیایید زیرا “محتوای همه خوب شده است” و این کافی نیست. وقتی به محتوا رسید که Google می خواهد رتبه بندی کند ، “نوار تنظیم شده است.”

وی گفت: “من همچنین برای شرکتی کار می کنم که به دلیل کیفیت محصول ، کیفیت بازاریابی شناخته شده است.” وی افزود: این “نوع ما را از حتی پایین آمدن در آن جاده” پمپاژ مطالب نازک یا ضعف نوشته شده نجات می دهد.

آنچه کاربر می خواهد را پیش بینی کنید

محتوای عالی برای هضم آسان است. کارولین شلبی ، مدیر SEO در ESPN گفت: “شما باید آنچه را که می خواهند پیش بینی کنید.”

اگر بتوانید محتوایی را که کاربر می خواهد تولید کنید ، حتی قبل از این که بدانند که آن را می خواهد ، در این صورت شما چیزی را در اختیار شما قرار می دهد که گوگل رتبه بیشتری را کسب کند. این بدان معناست که محتوا ، تجربه کاربر ، عملکرد صفحه و مواردی از این دست برآورده شده و فراتر از آنچه کاربران می خواهند هستند.

مطالب مرتبط  Foursquare اولین شرکتی می شود که اعتبار محلیابی اطلاعات داده MRC را دریافت می کند

شلبی گفت: “این ترفند فقط اطمینان از این است كه شما می دانید کاربران شما ، مخاطبان هدف شما چه می خواهند و آن را به صورت نقره ای به گوگل تحویل می گیرید.” وی گفت: “Google را آسان کنید که آن را بخورد و آن را تکه کند و آنچه را می خواهد انجام دهد
با این کار و شاید اگر خوش شانس باشید آنها افرادی را به وب سایت شما ارسال می کنند تا کاربر بتواند تجربه آنچه را که می خواهد تجربه کند. “

جدول دوره ای عوامل موفقیت SEO را بارگیری کنید

مخاطبان خود را درک کنید

اریک وو ، VP از رشد محصول در علم عسل تا حدودی با فرایسن در مورد اهمیت عمق محتوا اختلاف نظر داشت. او گفت ، “ایده محتوای کوتاه یا محتوای بلند ، از بعضی جهات ، من به این موضوع اهمیتی نمی دهم که مقاله من کوتاه باشد یا طولانی باشد. همانطور که من آنچه را که کارولین می گوید ، انجام می دهم ، آیا من فوراً به آن کاربر احتیاج دارم و آنها را با شخصی که وارد می شود متناسب کردم؟ “

نمونه ای که وو ارائه داد W3Schools است که معمولاً همیشه از شبکه توسعه دهنده Mozilla برای مثال نویسی استفاده می کند. این حتی در شرایطی است که همه برنامه نویسان W3Schools را ساده تر می دانند و نمونه های Mozilla را ترجیح می دهند. چرا گوگل رتبه بندی W3Schools اینقدر بالاست؟ وی گفت ، “اکثریت قریب به اتفاق مردم تلاش نمی کنند که توسعه دهنده باشند ، آنها در تلاشند راه خود را از طریق کد کج کنند. بنابراین W3Schools تجربه ای را ایجاد می کند که متناسب با اکثر موارد باشد
نیازهای کاربران و این همان چیزی است که واقعاً خوب رتبه بندی می کند. “

مطالب مرتبط  داستان های ترسناک SEO: در اینجا چه باید کرد

برای وو ، محتوایی که در گوگل رتبه خوبی دارند ، به شکلی نوشته شده است که نشان می دهد “مخاطبان خود و مخاطبی را که می خواهید بعد از آن بشناسید ، درک می کنید.” او گفت ، “سعی نکنید به همه برسید.” درعوض ، “ایجاد یک تجربه کاربری واقعا خوب برای مردم واقعاً من را با بیشترین درآمد تولید می کنم.”

برای کاربران بنویسید

بهترین نوع محتوا را برای مخاطبان خود بسازید. بهترین نوع محتوا بستگی به مخاطبان شما دارد ، چگونگی دستیابی به محتوای شما و پرس و جو از چه سؤالی برای یافتن شما برخوردار است. اگر بتوانید پاسخ مورد نظر خود را به آنها بدهید ، حتی اگر آنها واقعاً سؤال آنها را نمی دانند ، پس احتمالاً محتوای شما در نتایج جستجوی Google در رتبه بندی و ماندن قرار بگیرد.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!
  • بازپخش: چگونه آینده خود را آماده کنیم و مهارتهای خود را برای پیشرفت در حرفه خود در بازاریابی آماده کنید
  • به یاد ماندنی ترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در همه زمان ها
  • فرصت های تجاری در آمازون: نه فقط برای خرده فروشان

The post چه محتوایی از به روزرسانی های الگوریتم گوگل زنده مانده است؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top