چشم انداز کنفرانس های حضوری برای سال 2020 محو می شود

thumbnail

با توجه به آخرین داده های شاخص مشارکت در رویداد امروز MarTech ، احتمال اینکه بازاریابان در یک کنفرانس حضوری یا رویداد قبل از پایان سال 2020 شرکت کنند ، همچنان محو می شود.

در حقیقت ، بازاریابان به طور میانگین این احتمال را داشتند که در یک چهارم یک سهم از 10 شانس در یک رویداد شرکت کنند ، در مقایسه با 4 از 10 وقتی که برای اولین بار این سؤال را در اواخر آوریل پرسیدیم.

مربوط: بسیاری از بازاریابان بعید است که تا زمان واکسن COVID-19 در کنفرانس های حضوری شرکت کنند

به طور کلی ، 69٪ بازاریابانی که مورد بررسی قرار گرفتیم ، گفتند که امسال فقط در رویدادهای مجازی / آنلاین شرکت خواهند کرد مگر اینکه واکسن COVID-19 در دسترس باشد ، کمی نسبت به 66٪ که بیش از یک ماه قبل به همین سؤال پاسخ دادند.

متأسفانه برای تولید کنندگان کنفرانس ، هنوز واکسنی برای COVID-19 وجود ندارد. نامزدهای متعددی در حال توسعه هستند ، اما هنوز هم متخصصان می گویند زودتر از همه ممکن است واکسن در سه ماهه اول سال 2021 مشاهده شود.

مطالب مرتبط  6 حقیقت اساسی SEO برای زندگی توسط

در همین حال ، بسیاری از کنفرانس های پاییز قبلاً کنسل شده اند. کنفرانس ورودی Hubspot ، نمایش بزرگ مباحث ، Dreamforce ، واقعاً برگزار می شود.

با وجود همه گیر کروناویروس که هنوز جهان را درگیر می کند ، بسیاری از کارفرمایان همچنان ممنوع می شوند که کارمندان خود را برای اهداف کاری از کار خارج کنند ، از جمله حضور در یک نمایشگاه تجاری یا کنفرانس. از نزدیک به 300 بازاریابی که مورد بررسی قرار گرفتیم ، حدود 30٪ گفتند که کارفرمایان آنها تا پایان سال ممنوعیت سفر را تمدید کرده اند.

با حضور بسیاری از کنفرانس ها ، مانند رویدادهای بعدی کشف MarTech و SMX ما ، باز هم خبر خوبی برای بازاریابان وجود دارد که هنوز فرصت کافی برای آنها در زمینه آموزش تاکتیک ها ، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه ها و شنیدن چگونگی موفقیت شرکت ها ، تیم ها یا افراد وجود دارد. در حال بالا بردن هنر و صنعت هستند. در حقیقت ، این محور اجباری به مجازی ، به بازاریابان امکان دسترسی به مطالبی را داده است که قبلاً مجبور به پرداخت آن هزاران نفر بودند زیرا بیشتر این نمایش های آنلاین برای حاضران رایگان بوده است.

مطالب مرتبط  ممنوعیت تبلیغات تکان دهنده Google [It’s clickbait]

البته مزایای رویدادهای حضوری وقتی در شبکه قرار می گیرد و تجربه کلی تکرار در برنامه های مجازی دشوار است. و برای سازمان دهندگان رویداد که پس از از دست دادن درآمد زیادی که به رویدادهای حضوری اختصاص یافته است ، دست و پنجه نرم می کنند ، این طغیان ادامه دارد.

ما این فهرست مشارکت در رویداد را به سال 2021 ادامه خواهیم داد.

این داستان برای اولین بار در MarTech Today ظاهر شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری بازاریابی ، اینجا را کلیک کنید.

URL اصلی: https: //martechtoday.com/prospect-for-in-person-conferences-fades-for-2020-241878

The post چشم انداز کنفرانس های حضوری برای سال 2020 محو می شود برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top