چرا SEO ها می خواهند ابزار تست داده های ساخت یافته را از دست ندهند

thumbnail

ابزار تست داده های ساخت یافته یک ابزار ساده اما مؤثر برای تشخیص مشکلات مربوط به قطعه کد نشانه Schema بود که آیا این موارد مربوط به استفاده نامعتبر ، نحو یا خاصیت موردنیاز یا توصیه شده بود. تا زمانی که لیستی از چک های سبز را ندیدیم ، می توانیم قطعه های کد را مستقیماً در ابزار ویرایش کنیم. نه تنها این ، بلکه برای مشاهده سریع انواع و خصوصیات یک صفحه وب کاملاً مناسب بود ، چیزی که بسیار مناسب برای ریزگردهای قابل خواندن نیست.

می دانم ، هنوز حتی مرده نیست و من با تنش گذشته به آن اشاره می کنم. * به آرامی *

SDTT اعتصاب دلتنگی را در دل بسیاری از آن دسته از داده های Structured Data نشان می دهد و احتمالاً یكی از اولین تاچ هایی است كه SEO ها با ساخت و اعتبار سنجی Schema خود داشته اند. تصمیم Google برای استرداد آن برای دستیابی به ابزار آزمایش نتایج اخیر Rich Rich نتایج اخیر ، انتخابی غم انگیز نیست فقط به دلیل آن دلتنگی ، بلکه به این دلیل که این یک کاهش قیمت است و به عنوان یک پیشرفت بهبود یافته است.

داده های ساخت یافته بسیار بیشتر از نتایج Rich است

برای من ، مشکل اصلی این است که اهداف هر دو ابزار کاملاً متفاوت است. استفاده از داده های ساخت یافته یك روش تمیز به ما می دهد تا زمینه ای برای درک صریح دستگاه را در موتورهای جستجو فراهم کنیم در حالی که نتایج غنی (تولید شده توسط داده های ساختاری مناسب و پشتیبانی شده) غنی سازی SERP هستند. تأثیرات و اهداف مورد نظر متفاوت است.

پس از تأیید اعتبار SD در RRTT ، ما بیانیه عظیمی از “این صفحه برای نتایج Rich واجد شرایط (یا واجد شرایط بودن آن نیست)” ارائه می شود که احتمالاً در بازاریاب های دیجیتالی القا خواهد شد که تنها هدف SD برای Rich Snippets است ، در حالی که امکانات آن بسیار قدرتمندتر از تنها است ، مانند درک واضح دستگاه ، ترویج استفاده از سلسله مراتب داده های منطقی ، غنی سازی بازاریابی از طریق ایمیل و استحکام بخشیدن به موجودیت ها و ویژگی های آنها در نمودار دانش.

مطالب مرتبط  SEL 20200820

ابزار آزمایش نتایج ثروتمند در حال حاضر بسیار کند و کم نظیر است

من صادقانه خواهم بود ، من یک کاربر کاملاً قدرت RRTT نبودم ، بنابراین ضمن نوشتن این مقاله ، تست های گسترده ای را انجام دادم و خیلی زود یادم آمد که چرا بیشتر اوقات در کار روزمره نمی گنجدم. RRTT از آن زمان به چیزی تبدیل شده است که می خواهد خیلی بیشتر از یک اعتبار سنج باشد – این امکان را برای بررسی مشکلات رندر و مشکلات بارگیری صفحه فراهم می کند.

همه این موارد خوب و خوب است ، اما ما در حال حاضر ابزارهای موجود برای آن دسته از بررسی ها را داریم (لازم به ذکر نیست که در GSC در دسترس است) و به دلیل تمام قابلیت های اضافه شده احتمالاً سرعت RRTT متحمل شده است. به دلایلی ، گوگل همچنین معتقد است که من یک روبات هستم ، زیرا من اغلب در یک بررسی کاپچای آزار دهنده نیز قرار می گیرم.

انجام ویرایش های کد زنده خسته کننده است

یکی از مواردی که من در مورد SDTT مورد تحسین قرار گرفت ، سهولت در گرفتن سریع کد های آماده شده من بود که به سرعت اعتبار سنجی شد. JSON-LD بسیار در دسترس است و هیچ دانش برنامه نویسی لازم برای کار با آن وجود ندارد. با این حال ، اغلب این موارد پیش می آید که با مشکلات نحوی مانند روده بزرگ گمشده یا کاما در جای اشتباه مواجه می شوید. شما می توانید به سرعت آن تغییرات را اعمال کرده و اعتبار مجدد SDTT را مجدداً سریع اجرا کنید تا دوبار بررسی کنید.

مطالب مرتبط  برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال خود نرم افزار در نظر دارید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید

RRTT ، با این وجود ، این اصلاحات کد را تقریبا غیرممکن می کند. مطمئناً می توانید کد را کپی کرده ، تغییرات خود را ایجاد کرده و دوباره شروع کنید ، اما این تقریباً به اندازه SDTT سریع یا شهودی نیست (was بود).

من دیوانه نیستم ، فقط ناامید شده ام

ما غالباً فراموش می کنیم که Google یک شرکت عادی (سابق) با بودجه و مبارزات توسعه درست مثل مشاغل خود ما است. به طور طبیعی ابزارها با گذشت زمان مستهلک می شوند تا بتوانند ویژگیهای جدیدتری را پیدا کنند. این احساس شرم آور است وقتی که این ویژگی های جدید مانند کاهش قیمت احساس می شوند.

به احتمال زیاد ما شاهد افزایش محبوبیت در ابزارهای شخص ثالث خواهیم بود که به ما کمک می کند تا از نشانه گذاری داده های ساختاری شده دیدن کند ، اما با دیدن تیم جستجوی Google ، بازخورد را به شدت ترغیب می کند ، شاید این پیشرفت ها به سرعت اضافه شود قبل از اینکه SDTT استراحت کند.

The post چرا SEO ها می خواهند ابزار تست داده های ساخت یافته را از دست ندهند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top