چرا یادگیری ماشینی و درک قصد جستجوگر برای جستجو بسیار مهم است

thumbnail

جستجو فقط در مورد تراکم کلمات کلیدی و تعداد پیوندها به یک صفحه خاص نیست بلکه اکنون بسیار پیچیده تر است. در مصاحبه ما با کریستی اولسون و کانال Fabrice مایکروسافت ، در Live با موتور جستجوگر زمین درباره اینکه چه سئوهایی باید درباره دستورالعملهای وبینگ مستر بینگ بدانند ، درمورد چگونگی رتبه بندی محتوای بینگ و اهمیت معنایی و جستجوگر صحبت کردیم.

بینگ: همه چیز در مورد یادگیری ماشین است

Fabrice Canal ، مدیر اصلی برنامه در بینگ ، مایکروسافت ، هنگامی که من از او پرسیدم که چه چیزی از رتبه بندی بینگ نیست ، گفت: “این همه در مورد یادگیری ماشین است”. وی گفت: “بنابراین این همه نوع مربوط به نوع جادوی یادگیری ماشین است که بدیهی است مهندسین می توانند عمق بیشتری کسب کنند تا دقیقاً چه اتفاقی می افتد را بفهمند.”

این احساس وجود دارد که وقتی یادگیری ماشین رتبه بندی جستجو یا هر مدل را اجرا می کند ، شما نمی توانید آن را اشکال زدایی کنید. اما فابریس گفت که این درست نیست. وی گفت: “مهندسان می توانند در صورت لزوم درک کنند که دقیقاً چه اتفاقی می افتد.”

عوامل مرتب سازی مرتباً تکامل می یابد

بنابراین اگر از او بپرسید که یک عامل مهم رتبه بندی چیست ، او نمی تواند به شما بگوید زیرا دائما در حال تحول است. از آنجا که یادگیری ماشینی رتبه بندی قدرتمندی است ، هیچ کس نمی تواند واقعاً بگوید که آیا یک عامل رتبه بندی خاص از اهمیت دیگری برخوردار است یا خیر. ممکن است روزی مهم تر باشد ، در حالی که روز دیگر چنین نیست. فابریس گفت: “بنابراین وزن امروز برچسب عنوان در مقابل فردا وزن برچسب عنوان این واقعاً چیزهایی است که در حال تکامل دستگاه است ، به طور روزمره در حال تحول است تا با درک اینترنت در حال تغییر باشد ، چون محتوا در حال تغییر است ، به عنوان قصد مشتری در حال تغییر است ، اینها چیزهایی هستند که همیشه در حال تحول هستند. “

مطالب مرتبط  Google با افزودن جزئیات فروشگاه محلی به خرید ، پین تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات هوشمند ، موارد دیگر

در مدل یادگیری ماشین نه تنها وزن یک عامل از روز به روز تغییر می کند بلکه بر اساس پرس و جو مورد استفاده نیز تغییر می کند. کریستی اولسون ، رئیس اوانجلیسم در مایکروسافت ، خاطرنشان کرد: “هدف معنایی” ، که همه “بازگشت به قصد” است. او غالباً افرادی را می بیند که در مورد کلمات کلیدی صحبت می کنند اما قصد پشت کلمات کلیدی را ندارند. کریستی افزود: “درباره چگونگی ایجاد محتوا بر اساس انواع مختلف قصد فکر کنید.”

برای قصد در مقابل کلمات کلیدی بهینه سازی کنید

این مسئله همیشه من را سردرگم می کند که فردریک دوبوت از بینگ در مورد SEO باید در شیوه های تحقیق قصد در سال 2020 متمرکز شود. منظور من این است که فقط مرا گیج نمی کند ، بلکه جان مولر را از گوگل اشتباه گرفته است. بنابراین من از فابریس و کریستی در مورد آن سؤال کردم.

فابریس نمونه ای از پرس و جوهای ناوبری ، مانند جستجوی فیس بوک را ارائه کرد ، احتمالاً می خواهید به Facebook.com بروید. اما وقتی فیلم را جستجو می کنید ، و اکنون در یک بیماری همه گیر قرار گرفته ایم ، احتمالاً نمی خواهید به سینمای سینما بروید ، بلکه شاید بدانید که چگونه فیلم های آنلاین را تماشا کنید. مثال دیگر این است که کسی که به دنبال “آیا قهوه برای شما مناسب است” است و برای این نوع پرس و جو ، ممکن است پاسخی مثبت یا خیر باشد. بینگ می خواهد درک کند وقتی جستجوگر تایپ می کند جستجوگر به دنبال چه چیزی است و سپس می توانند سعی کنند بهترین مجموعه مطالب را پیدا کنند. کریستی پاسخهای چند منظر را به عنوان نمونه ای از این مسئله توضیح داد ، جایی که بینگ باید بیش از یک جواب ، بلکه چشم انداز دیگری برای سؤال شما به شما بدهد.

مطالب مرتبط  چگونه امروز یک آژانس سئو (دوباره) ایجاد کنیم - قسمت 3: تغییر مدل های تجاری

کریستی توضیح داد: “برای کودکان در مقابل کودکان تفاوت های محتوایی ایجاد نکنید ،” زیرا بینگ می داند که بچه ها و کودکان همان چیزها هستند. کریستی گفت: “شما نیازی به ایجاد محتوای جداگانه برای هر نسخه متعارف یا اصطلاحات کلمه ای ندارید ، مگر اینکه معنای کلمه را بطور اساسی تغییر دهد.”

برای کاربران بنویسید

به طور خلاصه ، کلمات کلیدی شما برای توضیح هدف متفاوت می تواند مهم باشد اما در مورد تمرکز بیش از حد روی کلمات دقیق استفاده شده برای دریافت پیام نیست. به طور معمول برای کاربران بنویسید و بینگ و سایر موتورهای جستجو آن را درک خواهند کرد. بینگ نه تنها آنچه را که می نویسید درک خواهد کرد بلکه از یادگیری ماشینی برای تنظیم وزن عوامل فردی بر اساس قصد جستجوگر استفاده خواهد کرد.

The post چرا یادگیری ماشینی و درک قصد جستجوگر آنقدر مهم است که جستجو برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top