چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید

thumbnail

شیوع coronavirus تقریباً در هر تجارت از جمله نرخ تبدیل تأثیر چشمگیری داشته است. این که آیا کسب و کار شما در این مدت شاهد افزایش شدید یا افت شدید نرخ تبدیل است ، تنظیم فصلی Google Ads ابزاری برای روی آوردن به آن نیست.

راه حل کوتاه مدت. تنظیمات فصلی برای کمپین های جستجو ، خرید و نمایش در دسترس هستند. آنها برای اطلاع رسانی به سیستم های مناقصه در مورد تغییرات نرخ انتظار کوتاه مدت تبدیل شده مورد استفاده قرار می گیرند – در طول تبلیغات ویژه ، راه اندازی محصول و یا برجستگی های کوتاه مدت و ظریف های خاص دیگر برای تجارت شما

این ابزار برای دوره های بین یک تا هفت روز ایده آل است. به عنوان مثال ، اگر قصد فروش دو روزه را دارید و انتظار دارید نرخ تبدیل در طی مدت زمانی معین 40 درصد افزایش یابد ، می توانید تنظیم فصلی را برای پوشش دادن آن روزها تنظیم کنید.

مطالب مرتبط  CTV و B2B: 3 دلیلی که تبلیغات تلویزیونی متصل را برای B2B معرفی می کنند

سیستم های یادگیری ماشینی مانند مناقصه هوشمند از داده های تاریخی و سیگنال ها برای پیش بینی نتایج آینده استفاده می کنند. وقتی داده های عملکرد به سرعت تغییر می کنند ، تنظیمات مدل سازی می توانند به تاخیر بیفتند. تنظیمات فصلی به تبلیغ کنندگان راهی می دهد که به سیستم دستی بگوید مدل را برای یک دوره کوتاه مدلسازی پیش بینی کند. پس از پایان دوره تنظیم فصلی ، مناقصه های هوشمند بلافاصله برمی گردند بدون اینکه بخواهند آهسته تعدیل شوند.

ویروس کرونا یک واقعه کوتاه مدت نیست. تنظیم فصلی برای دوره های طولانی تر نوسانات نرخ تبدیل به معنای آن نیست. به عنوان مثال شما از آن برای بازگشت به مدرسه یا خرید در تعطیلات استفاده نمی کنید.

در این چارچوب ، شیوع تاج ویروس متاسفانه یک واقعه کوتاه مدت نیست. شما نباید از تنظیمات فصلی استفاده کنید تا سعی کنید در این مدت نوسان نرخ تبدیل را به خود اختصاص دهید.

مطالب مرتبط  مهمترین سوال بازاریابی این دهه: تبلیغ کنندگان از چه حقوق داده ای برخوردار هستند؟

راه حل های جایگزین. اگر کمپین های شما دچار نوساناتی می شوند ، ممکن است در نظر بگیرید اهداف پیشنهادی هوشمند خود را مطابق گوگل تنظیم کنید. می خواهید هنگام تنظیم اهداف ROAS یا CPA ، سودآوری ، تغییر چرخه فروش و سایر ملاحظات تجاری را در ذهن داشته باشید. در عوض بسته به تجربه ای که می خواهید بودجه خود را کاهش یا افزایش دهید ، تصمیم می گیرید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟
  • چگونه برنامه حفاظت Paycheck می تواند آژانس و مشتریان شما را نجات دهد
  • پشتیبانی از طرح ویژه اعلان ها به جستجوی گوگل می رسد
  • استراتژی های کپی کردن آگهی جستجو در طول کورو ویروس پرداخت شده است

The post چرا شما نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top