چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]

thumbnail

وی گفت: “نکته ای که می توانم بگویم یک روند واقعی است وقتی ما مشتریانی را بررسی می کنیم که واقعاً خوب عمل می کنند [those that are] در حال حاضر تلاش می کنیم ، این است که آنها چقدر از قبل سازماندهی شده خوبی داشتند. ” [and] داده های آنها به خوبی جریان یافته است ، اینها بسیار بهتر از افرادی که سیستم های مشترک را با همه توزیع شده در حال همکاری هستند ، مدیریت می کنند. “

Geddes به موتور جستجوگر زمین گفت: برعكس آن در مورد مشاغلی كه حكم مدیریت داده ها نیز بدتر است صادق است: این شركتها ممكن است شاهد تغییر در خطوط پایین یا تعداد فرم های اصلی ارائه شده باشند ، اما در تلاشند تا آنچه را كه برای تغییر نیاز دارند تغییر دهند. این ارقام به دلیل عدم بینش در رفتار مشتری است. علاوه بر این ، مشاغل با مدیریت داده ضعیف و شیوه های سازمانی غالباً روی معیارهای اساسی تر تمرکز می کنند ، بنابراین وقتی نرخ تبدیل کاهش می یابد ، احتمالاً هزینه های بازاریابی را نسبت به شرکتهایی که بینش بهتری دارند کاهش داده یا متوقف می کند.

وی گفت: “بزرگترین تفاوت این است که داده های خوبی دارند به راحتی می توانند روند نحوه خرید کاربران ، تغییر عادات خرید (یا سرب) ، تغییر در محصولات فروخته شده و موارد دیگر را ببینند.” اطلاعاتی که به راحتی در دسترس بودند قادر به گشودن به روندها بودند و می توانند تصمیمات استراتژیک کارآمدتری بگیرند.

مطالب مرتبط  Bing Webmaster Tools یک تستر جدید robots.txt می کند

“کسانی که بینش خوبی دارند بیشتر احتمال دارد پیام های بازاریابی خود را تغییر دهند ، هزینه های برند را کاهش دهند ، هزینه های خود را در مناطق دیگر افزایش دهند ، و بیشتر به عنوان یک چالش بازاریابی که باید برای حل آن فراتر از چیزی باشد که فرار کنند و فقط هزینه های خود را متوقف کنند ، به آن نگاه می کردند.” وی با بیان اینکه استثنائاتی وجود دارد ، از جمله مشاغل در بخش هایی که بسیار تحت تأثیر هستند مانند مسافرت و اوقات فراغت.

چرا اهمیت می دهیم “به عنوان یک روند کلی ، ما متوجه شدیم که افرادی که به داده های بزرگ متمرکز شده اند ، به معنای ادغام سیستم ها و اغلب فرآیندهای کاملاً تعریف شده ، بسیار بهتر از کسانی که داده ، سیستم و متمرکز بر فرآیند نبودند ، در این زمان های عجیب و غریب حرکت کرده اند. شرکت ها ، “گفت: گیدز.

اولویت بندی سازمان ، داده ها و فرایندها می توانند اطلاعات مورد نیاز سازمانها را برای تفسیر تغییرات غیر منتظره در رفتار مشتری فراهم کنند که به آنها در شناسایی فرصت های جدید و تخصیص کارآمدتر منابع کمک می کند.

مطالب مرتبط  20200923 SEL مختصر

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه

The post چرا مشاغل که در اولویت قرار دادن مارتچ ، داده ها و سازمان ها قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر عمل می کنند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top