چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]

thumbnail

وی گفت: “نکته ای که می توانم بگویم یک روند واقعی است وقتی ما مشتریانی را بررسی می کنیم که واقعاً خوب عمل می کنند [those that are] در حال حاضر تلاش می کنیم ، این است که آنها چقدر از قبل سازماندهی شده خوبی داشتند. ” [and] داده های آنها به خوبی جریان یافته است ، اینها بسیار بهتر از افرادی که سیستم های مشترک را با همه توزیع شده در حال همکاری هستند ، مدیریت می کنند. “

Geddes به موتور جستجوگر زمین گفت: برعكس آن در مورد مشاغلی كه حكم مدیریت داده ها نیز بدتر است صادق است: این شركتها ممكن است شاهد تغییر در خطوط پایین یا تعداد فرم های اصلی ارائه شده باشند ، اما در تلاشند تا آنچه را كه برای تغییر نیاز دارند تغییر دهند. این ارقام به دلیل عدم بینش در رفتار مشتری است. علاوه بر این ، مشاغل با مدیریت داده ضعیف و شیوه های سازمانی غالباً روی معیارهای اساسی تر تمرکز می کنند ، بنابراین وقتی نرخ تبدیل کاهش می یابد ، احتمالاً هزینه های بازاریابی را نسبت به شرکتهایی که بینش بهتری دارند کاهش داده یا متوقف می کند.

وی گفت: “بزرگترین تفاوت این است که داده های خوبی دارند به راحتی می توانند روند نحوه خرید کاربران ، تغییر عادات خرید (یا سرب) ، تغییر در محصولات فروخته شده و موارد دیگر را ببینند.” اطلاعاتی که به راحتی در دسترس بودند قادر به گشودن به روندها بودند و می توانند تصمیمات استراتژیک کارآمدتری بگیرند.

مطالب مرتبط  بعدی در MarTech Live: اتوماسیون بازاریابی در کجای Martech Stack شما قرار می گیرد؟

“کسانی که بینش خوبی دارند بیشتر احتمال دارد پیام های بازاریابی خود را تغییر دهند ، هزینه های برند را کاهش دهند ، هزینه های خود را در مناطق دیگر افزایش دهند ، و بیشتر به عنوان یک چالش بازاریابی که باید برای حل آن فراتر از چیزی باشد که فرار کنند و فقط هزینه های خود را متوقف کنند ، به آن نگاه می کردند.” وی با بیان اینکه استثنائاتی وجود دارد ، از جمله مشاغل در بخش هایی که بسیار تحت تأثیر هستند مانند مسافرت و اوقات فراغت.

چرا اهمیت می دهیم “به عنوان یک روند کلی ، ما متوجه شدیم که افرادی که به داده های بزرگ متمرکز شده اند ، به معنای ادغام سیستم ها و اغلب فرآیندهای کاملاً تعریف شده ، بسیار بهتر از کسانی که داده ، سیستم و متمرکز بر فرآیند نبودند ، در این زمان های عجیب و غریب حرکت کرده اند. شرکت ها ، “گفت: گیدز.

اولویت بندی سازمان ، داده ها و فرایندها می توانند اطلاعات مورد نیاز سازمانها را برای تفسیر تغییرات غیر منتظره در رفتار مشتری فراهم کنند که به آنها در شناسایی فرصت های جدید و تخصیص کارآمدتر منابع کمک می کند.

مطالب مرتبط  Google موقتاً تأیید اعتبار را در Search Console غیرفعال می کند

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه

The post چرا مشاغل که در اولویت قرار دادن مارتچ ، داده ها و سازمان ها قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر عمل می کنند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top