چرا ما در حال ایجاد یک تجربه محتوای جدید برای SMX هستیم

thumbnail

بیا با آن روبرو شویم؛ کنفرانسها مدتها قبل از آنکه بیماری همه گیر COVID-19 باعث شود این صنعت یک شبه تمام شود ، تجربیات محتوای قابل پیش بینی را ارائه می داد. اشتباه نکنید ، ما سالن های نمایشگاه ، مهمانی های شبکه ای و شام های صمیمی با همکاران ، ارتباطات و چشم اندازهای جدید را از دست می دهیم. اما شما همیشه می دانستید که با تجربه محتوا به دنبال چه چیزی هستید. کلمات کلیدی با نام های بزرگ الهام بخش از تصویر بزرگ و منوی جلساتی که باعث می شود شما از گوشه ای از مرکز همایش ها به گوشه دیگر برسید. بهترین کنفرانس ها در سخنرانان عالی و برنامه های جذاب ورزشی برنده شد. آنجا نوار بود.

همانطور که جهان اکنون به رویدادهای “مجازی” روی آورده است ، ما شاهد نوعی باورنکردنی نوآوری در اطراف تجربیات هستیم. رویدادها ویژگی هایی مانند گیمیفیکیشن ، ساعات کوکتل مجازی ، “غرفه های” تعاملی ، اجراهای موسیقی ، شبکه سازی سریع و موارد دیگر را اضافه می کنند. اما به نظر می رسد همه این نوآوری ها از تجربه محتوای اصلی چشم پوشی می کنند. آنچه ما عمدتا داریم هنوز یک منوی از جلسات است که بصورت زنده یا بصورت ضبط شده در دسترس است.

مطمئناً ، بهترین کنفرانس ها هنوز هم در سخنرانان عالی و برنامه های کاربردی پیروز می شوند ، اما پیروی از یک کتاب حضوری برای رویدادهای آنلاین ، از استفاده از آنچه یک رسانه کاملاً دیجیتال ارائه می دهد ، کوتاه است.

به عنوان یک رشته بازاریابی ، بازاریابی جستجو گسترده تر از بیشتر است ، به خصوص با توجه به ترکیبات ارگانیک و پرداخت شده آن. بنابراین امسال شش کنفرانس SMX تولید خواهیم کرد که در آن موضوعات موضوعی هدفمند بازاریابی جستجو از تجزیه و تحلیل گرفته تا استراتژی محتوا تا بهینه سازی تبدیل و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد. در یک فضای مجازی ، جایی که سفر و اقامت گران قیمت دیگر مانعی ندارد ، بازاریابان می توانند در رویدادهای بیشتری از گذشته شرکت کنند. این تغییر به ما امکان می دهد تا در زیرمجموعه های به موقع که امروزه نیاز به توجه بیشتری دارند ، عمق بیشتری پیدا کنیم. اما این همه ما نیستیم که تغییر می دهیم.

رویدادهای SMX در سال 2021 بر روی موضوعات مهم تمرکز خواهند کرد.

جلسات نیست پیشرفتها

در 23 فوریه ، اولین بار در این سری معرفی خواهیم شد: گزارش SMX. این نمایش یک روزه پیشرفت ها و رویکردهای فعلی در جستجوی تجزیه و تحلیل بازاریابی را در هر دو SEO و PPC بررسی خواهد کرد. اما برخلاف کنفرانس های سنتی ، آهنگ ها نشان دهنده سفرهای یادگیری کاملی است که شرکت کنندگان را از طریق بهترین روش ها و ملاحظات ظهوری که بازاریابان برای به حداکثر رساندن استراتژی های تجزیه و تحلیل امروز خود به آن نیاز دارند ، طی می کنند.

با داشتن بیشتر مهارت ها ، پیشرفت از شایستگی به برتری ناشی از ایجاد هر درس جدیدی است که یاد می گیرید. بنابراین ، ما در حال برنامه نویسی گزارش SMX هستیم ، نه از طریق مجموعه ای از جلسات ، بلکه از طریق یک تجربه هدایت شده که هر بخش براساس بخش بعدی ساخته می شود.

مطالب مرتبط  Google و Ignite Visibility برای میزبانی از رویداد رسانه ای پیشرفته پرداخت شده که نمی خواهید آن را فراموش کنید

در مسیر سئو ما ، متخصصین ما با راه رفتن شرکت کنندگان در سناریوهای ارزیابی ، تنظیم و پیکربندی که بازاریابان با ابزارهای تجزیه و تحلیل متداول مواجه می شوند ، کار خود را شروع می کنند. از آنجا ما به سراغ کشف گزارشاتی می رویم که بازاریابان ممکن است در داده های خود پیدا کنند و سپس در یک تجزیه و تحلیل تاکتیکی عمیق تر از این مسائل در میان تعداد زیادی سیستم عامل پیشرفت می کنیم.

در مرحله بعدی ، ما خواهیم فهمید که چگونه بازاریابان برای حل این مشكلات ، ابتدا با سئو فنی مقابله می كنند و سپس مشكلات محتوای متمرکز در وب سایت ها را هدف قرار می دهند.

سپس سنجش موفقیت این اقدامات انجام می شود. ما بر روی ردیابی و تنظیم KPI مناسب و ایجاد گزارش هایی که این موفقیت را برای مشتریان یا سازمان های داخلی شما نشان می دهند ، تمرکز خواهیم کرد. از آن ، ما به سراغ افزایش دهنده این گزارش ها از طریق تاکتیک هایی مانند کاوش در داده های ساخت یافته و استفاده از نتایج غنی برای تولید کلیک های بیشتر از SERP

سرانجام ، مسیر یادگیری با تمرکز بر آینده تجزیه و تحلیل جستجو به پایان می رسد ، سخنرانان به طور خاص در جستجوی قابلیت های جدید مرتبط با Google Analytics 4 هستند.

مربوط: با Google Analytics 4 آشنا شوید – چشم انداز Google برای آینده تجزیه و تحلیل

در آن مسیر یادگیری چهار بخشی ، شرکت کنندگان می آموزند که چگونه از منابعی مانند Google Search Console ، Bing Webmaster Tools ، Google Data Studio و Core Web Vital گزارش ها استفاده کنند.

در مسیر PPC ، ما سفری مشابه را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم. این مسیر با تمرکز بر ارزیابی نیازهای گزارش دهی برای سازمان شما و تنظیم آن گزارش برای سطوح اجرایی ، مدیریتی و عملیاتی و به دنبال آن نگاهی صادقانه به انتساب و چالش های آنجا آغاز می شود.

سپس مسیر یادگیری به سمت درک آنچه در داده ها و اندازه گیری های امروز موجود است و پیوند دادن آنها با نتایج واقعی تجارت حرکت می کند.

در بخش بعدی ، وقتی گزارشگری در دنیای خودکار و بدون کوکی و کاهش تلفات داده ها را کاوش می کنیم ، اوضاع کمی پیچیده تر می شود. در اینجا کارشناسان ما به روش هایی می پردازند که بازاریابان PPC می توانند از Google Analytics (به ویژه GA 4) برای ردیابی عملکرد استفاده کنند.

به دنبال آن بحث های عمیق درباره ارزیابی و عیب یابی ، این رویداد به سیستم عصبی مرکزی بازاریابان PPC منتقل می شود: Google Ads و Microsoft Ads. در اینجا ما داشبورد ، کلمات کلیدی و جستجوی جستجو ، معیارهای سهم برداشت ، گام برداشتن بودجه و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد. از همه مهمتر ، ما به بازاریابان نشان خواهیم داد که نه تنها نحوه اندازه گیری ، بلکه چگونگی تصمیم گیری قابل اعتماد بر اساس گزارش شما.

مطالب مرتبط  چگونه می توان ROI تبلیغات Google خود را با ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل مکالمه تقویت کرد

مسیر یادگیری PPC با کاوش در تفاوت های دقیق سطح متخصص در Google Ads ، Microsoft Ads و سایر ابزارهای شخص ثالث به پایان می رسد. این شامل تاکتیک هایی برای انجام تجزیه و تحلیل رقابتی در سیستم عامل ها و همچنین جمع آوری بینش عملیاتی سطح بالاتر از داده ها است.

سردبیران موتور جستجوی Land Land Barry Schwartz (پایین سمت چپ) ، George Nguyen (بالا سمت چپ) و Carolyn Lyden (راست) مسیرهای یادگیری رویدادهای SMX را تنظیم می کنند.

با هدایت موتور جستجوگر زمین

مانند کنفرانس های SMX گذشته ، گزارش SMX نیز از بهترین بازاریاب های جستجو در قلمرو ارائه خواهد شد. بزودی بسیاری از سخنرانان خبره را اعلام خواهیم کرد. اما برنامه SMX Report توسط روزنامه نگاران ، کارشناسان و تیم مشاوره در Search Engine Land طراحی و تنظیم شد. به سرپرستی مدیر جدید جستجو در محتوای کارولین لیدن ، این رویداد شامل تفسیر ، زمینه و تجزیه و تحلیل در طول تجربه توسط تیم تحریریه ما خواهد بود ، که میلیون ها بازاریاب جستجو به دلیل گزارش مستقل و بینش خود مورد اعتماد هستند.

تیم کارولین شامل سردبیران باری شوارتز و جورج نگوین و همچنین هماهنگ کنندگان قدیمی SMX مت ون واگنر و برد گدز است. کل تجربه برنامه نویسی توسط مدیر محتوای رویدادها ، کتی بوشمن ، مدیریت می شود ، که تجربه او در هر دو حوزه کنفرانس بازاریابی و یادگیری آنلاین کاملاً به ذهنیت ما برای رویکرد سفر یادگیری به SMX در سال 2021 است.

کارولین و تیم به عنوان سخنرانان اصلی صحنه را برای کل رویداد SMX Report آماده می کنند. در این شروع ، آنها پیشرفت تجزیه و تحلیل را تجزیه و تحلیل می کنند و زمینه اتخاذ یک رویکرد تجزیه و تحلیل پیچیده را برای مشتریان ، سازمان ها و پیشرفت خود به عنوان بازاریاب فراهم می کنند.

ثبت نام اکنون آزاد است و قیمت اولیه پرندگان ما با قیمت 99 دلار پس از 23 فوریه منقضی می شود. همچنین می توانید با پرداخت هزینه اضافی ، کارگاه های آموزشی را به ثبت نام خود اضافه کنید. برای این نمایشگاه ، ما SEO را برای توسعه دهندگان توسط Detlef Johnson و کارگاهی در مورد Google Tag Manager به میزبانی سامانتا بارنز ارائه می دهیم.

همانطور که برچسب SMX ما می گوید ، ما درگیر بازاریابی جستجو هستیم. اما ما همچنین در آموزش بازاریابان جستجو وسواس داریم. برای سفر در SMX Report به ما بپیوندید و خودتان ببینید که این وسواس به کجا منجر شده است.

پست چرا ما در حال ایجاد محتوای جدید برای SMX هستیم اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top