چرا زمینه مخاطب اهمیت دارد

thumbnail

همه ما می دانیم که شخصیت های مخاطب چقدر می توانند برای بازاریاب ها ارزشمند باشند. آنها اطلاعات دموگرافیک و نقاط درد را برای انواع مختلف مشتری ترسیم می کنند و می توانند به ما در تصویر کشیدن مشتری کمک کنند. با این حال ، هیچ راهی برای یک شخص وجود ندارد که بتواند متن را پاسخگو باشد – یک شخص واقعی در لحظه مواجهه با محتوای ما چه چیزی را تجربه می کند؟ اگر بخواهیم کمپین هایی تولید کنیم که واقعاً با مخاطبان ما ارتباط برقرار کند ، باید فراتر از personas و خاص قرار بگیریم.

در یک دنیای ایده آل ، ما برای هر مشتری بالقوه 100٪ محتوای شخصی ارسال می کنیم ، اما در دنیای واقعی ، ما باید برای استفاده بهتر از وسایل برای دسترسی بهتر در فضای داخلی آنها ، اسکان پیدا کنیم. در اینجا ابزارهایی برای کمک به شما وجود دارد:

  • برنامه ریزان کلید واژه: فرض کنید می توانید یک برنامه ریز کلمه کلیدی SEO را تنظیم کنید ، چند عبارت را انتخاب کنید و محتوای خود را برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک تهیه کنید. در تجربه من ، به مراتب بهتر است که به فکر برنامه ریزان کلمات کلیدی به عنوان ابزاری باشید تا به ما در درک زبان خاصی که خوانندگان ما از آن استفاده می کنند ، کمک کند. روی عباراتی تمرکز کنید که به عنوان سؤال خوانده شوند و به آن سؤالات پاسخ دهید تا ارزش فوری داشته باشید.
  • Google Trends: پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، آنها را وارد Google Trends کنید تا ببینید افراد دیگری را که می توانند از این اصطلاحات جستجو استفاده کنند ، یاد می گیرید. بررسی کنید که جستجوها از چه مکان های جغرافیایی شروع می شوند ، چه ساعتی از روز ، یا هفته یا سالی که جستجوها افزایش می یابد. آیا می توانید از بینش الگوهای بدست آورید؟
  • محتوای محبوب: جستجوهای Google را با عباراتی که مشخص کرده اید انجام دهید تا ببینید دیگران چگونه به سؤالات پرسیده پاسخ می دهند. آیا می توانید کار بهتری انجام دهید؟ یا شاید شکاف های موجود در بازار را پر کنیم؟
مطالب مرتبط  Google قرار ملاقات های ویدئویی ، کلاس های آنلاین را به نمایه های مشاغل محلی ارائه می دهد

دانستن اینکه مخاطبان شما با چه چالش هایی روبرو هستند ، تنها گام اول برای توسعه کمپین هایی است که به هم وصل می شوند. مرحله دوم درک چگونگی مشتریان شما است احساس در مورد چالش های آنها و استفاده از نوشتار احساسی مؤثر برای اعتصاب وتر.

  • نشان نده ، نگو. ساده ترین اشتباهی که هنگام نوشتن احساسی می کنید این است که بیرون بروید و پخش کنید که انجام می دهید. به خواننده بگویید که چه احساسی دارند. در عوض ، تصور کنید که چگونه آنها ترجیح می دهند احساس کنند و به آنها طعم و مزه ای بدهند.
  • طنین انداز نشو ، سوء استفاده نکن برای اثبات نیاز به محصول یا خدمات خود ، باید احساسات را در افراد برانگیخته ، نه سوءاستفاده کنید. به راحتی می توان از احساسات شدید ترس ، عصبانیت ، اضطراب در مخاطبان خود برای فروش استفاده کرد. اما احساس جعلی است. در عوض ، به خواننده نشان دهید که احساسات آنها را درک کرده و حتی ممکن است آنها را به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط  20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO ها باید در مرحله بعدی تمرکز کنند ، می گویند

The post چرا اهمیت زمینه مخاطبان برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top