چرا جستجوگرها باید به برند اهمیت دهند

thumbnail

من به آن حق می دهم من به عنوان یک سئو فکر می کنم شما باید به عملکرد برند اهمیت دهید.

این پست “من بهتر از شما می دانم” نیست من نمی کنم

این یک پست “شما منسوخ نیستید” هستید. تو نیستی.

آنچه من در اینجا قصد دارم انجام دهم این است که یک سری جمله ها را بیان کنم که فکر می کنم با آنها موافقید و معتقدم که ، با هم ، به این نتیجه خواهیم رسید که SEO باید به طور فعال در تصمیمات برند شرکت کند.

من فکر می کنم ما در این مورد به توافق خواهیم رسید زیرا ما این گزینه را نداریم که بگوییم “من درگیر نمی شوم”. از آنجا که ، خواه آن را دوست داریم یا نه ، علاقه ما به مارک تجاری در حال حاضر بر عملکردی که ما برای آن پاسخگو هستیم تأثیر می گذارد ، بنابراین بهترین شرط ما این است که از آن جلو برویم و از داده هایی که به عنوان سئو به آنها دسترسی داریم به نفع کل شرکت ما استفاده کنیم. برای به دست آوردن اعتبار برای موفقیت هایی که ما به آنها کمک می کنیم و از ضررها جلوگیری می کنیم.

درخت تصمیم SEO

همه اینها به تصویر درخت تصمیم در زیر جوش می خورد.

برای استفاده از آن ، از کادر آبی رنگ در قسمت بالا شروع کنید و به خودتان اجازه دهید تا از پاسخ های شما برای هر سوال هدایت شوند. پس از درخت تصمیم ، من هر سؤالی را تجزیه خواهم کرد تا نشان دهم که چرا فکر می کنم آنها مرتبط هستند و چرا فکر می کنم آنها ما را به سمت مراقبت از برند سوق می دهند.

سوالات

اگر با من موافقید و نیازی به متقاعد کردن ندارید – برای جزئیات بیشتر به آخر بروید چگونه ما می توانیم درگیر عملکرد مارک باشیم. از طریق اندازه گیری موفقیت و کمک به هدایت تلاش های تجاری سازی.

من قصد ندارم اولین زوج را تجزیه کنم ، زیرا فکر می کنم آنها کاملاً توضیح دهند. ما روی تأثیر نام تجاری SEO ها تمرکز می کنیم. اگر SEO نیستید یا خودتان هستید می دانم نام تجاری فقط یک عامل در صنعت شما نیست و به اندازه کافی عادلانه است.

آیا می توانید ترافیک مارک و نام تجاری خود را جدا کنید؟

به عنوان یک سئو ، به احتمال زیاد در مورد چند جلسه با ارزش می توانید از طریق ترافیک ارگانیک Google به این سایت داوری کنید.

اگر فقط درمورد جلسات ارگانیک گزارش می کنید ، این شماره شامل جلساتی است که افراد have {نام محصول عمومی را جستجو کرده اند} یا مبحثی را که ما توسط یک پست وبلاگ مورد نظر خود جستجو کرده ایم. اما آنها همچنین جلساتی را شامل می شوند که افراد مارک شما را جستجو کرده اند و به طور واضح از طریق سایت شما کلیک می کنند.

این بدان معناست که اگر افراد بیشتری شروع به جستجو برای نام تجاری شما کنند ، میزان ترافیک بیشتری خواهید داشت. عالی ، خوب به نظر می رسید همچنین این بدان معناست که اگر کمتر کسی در جستجوی نام تجاری شما باشد ، به نظر بد می رسد.

اگر فقط روی تاکتیک های استاندارد SEO و عملکرد کلی ارگانیک تمرکز کنیم ، ما کنترل کامل یا پایین اعداد را کنترل نمی کنیم. ما همیشه توضیح خوبی برای آن نداریم چرا اعداد بالا یا پایین می روند

در این حالت عملکرد شخصی ما ، عملکرد تیم ما ، تحت تأثیر تقاضا برای نام تجاری به گونه ای است که نمی توانیم کنترل کنیم.

شما باید به برند اهمیت دهید.

چگونه می توانم شماره های مارک و نام تجاری را از هم جدا کنم؟

یک روش استفاده از داده های کنسول جستجوی Google (GSC) است. GSC داده هایی را در اختیار شما قرار می دهد نوع مانند شماره جلسه ارگانیک ، در سطح کلمه کلیدی تقسیم شده است.

در اینجا می توانید ببینید که برای دو کلمه کلیدی با مضمون کدگذاری من ، به ترتیب 436 و 102 کلیک داشته ام. ما می توانیم آن شماره “کلیک” را داشته باشیم تقریباً مشابه جلسات

جستجوی داده های کنسول را نشان می دهد کلیک و برداشت برای کلمات کلیدی خاص.

بنابراین می توانید یک سطل را تهیه کنید که دارای کلمات کلیدی باشد که شامل نام تجاری شما ، اشتباهات نام شما و هر اصطلاح دیگری است که فقط به شما یا مواردی که در آن لیست می کنید مراجعه کنید شما سایت. می توانید سطل دیگری تهیه کنید که شامل همه موارد دیگر باشد. سپس می توانید این گروه ها را جمع بندی کنید تا ایده ای در مورد چند جلسه برند یا غیر مارک با گذشت زمان کسب کنید.

شما میتوانست این کار را بصورت دستی با صادر کردن داده ها از رابط انجام دهید. می توانید از افزونه جستجوی عالی Analytics for Sheets استفاده کنید که داده ها را مستقیماً در صفحات Google استخراج می کند. شما می توانید برای استخراج داده ها روز به روز از کد استفاده کنید و مستقیماً درون BigQuery قرار دهید (این همان کاری است که ما با مشتری های خود انجام می دهیم). هر کاری انجام دهید ، من از عبارت های منظم (RegEx) برای کمک به طبقه بندی استفاده می کنم ، زیرا مردم مارک تجاری شما را در یک دسته روشهای مسخره ای که آنها شما را جستجو می کنند و مطابقت با RegExs از شناسایی همه غلط های اشتباه به صورت دستی اجتناب می کند (اگر می خواهید RegEx را یاد بگیرید ، من در واقع یک بازی برای کمک به شما ساخته ام).

همانطور که در بخش بعدی خواهیم دید ، این به شما نمی دهد کامل داده ها اما جدا کردن همه چیز از این طریق ، به شما ایده می دهد که چگونه می توانید به طور جداگانه از مارک و غیر مارک استفاده کنید.

آیا مطمئن هستید که می گیرید همه از داده های نام تجاری / نام تجاری؟

شاید تو هستند ترافیک خود را براساس مارک یا مارک تجاری جدا کنید. شاید شما در محاسبه تعداد کلیک های مارک دار ، از یکی از روش هایی که در آخرین قسمت در مورد آن صحبت کردیم استفاده کنید.

مشکل این است که کنسول جستجو به شما داده نمی دهد. به خصوص اگر از داده های سطح کلمه کلیدی درخواست می کنید ، بخشی از آن را به عنوان نمونه گیری از دست می دهید و برخی از آنها را برای محافظت از حریم خصوصی کاربران در نظر می گیرید ، اگر Google فکر می کند آنچه که آنها جستجو کرده اند به اندازه کافی خاص است.

ما گفتیم که از کلیک های کنسول جستجو به عنوان راهنمای خشن تعداد جلسات ارگانیک (فقط Google) استفاده می کنیم. در زیر من تعداد کلیک هایی را که کنسول جستجو برای سایت من ثبت کرده است و تعداد جلسات ارگانیک Google که برای آن ثبت شده است ، برای مدت مشابه درج کرده ام.

مسلماً ، این یک نمونه بخصوص بد است اما گوگل آنالیتیکس در حال حاضر گزارش می دهد که 191 کاربر از جستجوی ارگانیک Google برای 325 جلسه وارد شده اند در حالی که کنسول جستجو فقط 60 کلیک کلی ارگانیک گزارش کرده است. این یک تعداد زیادی اطلاعات موجود نیست

کلیک بر روی کنسول کلیک کنید
جلسات ارگانیک

بنابراین اگر از داده های GSC برای اندازه گیری نام تجاری استفاده می کنیم ، ممکن است بتوانیم نوسانات مورد علاقه را مشاهده کنیم ، اما اگر از اصطلاحات Google Analytics استفاده می کنیم ، اساساً داده های ما 15٪ نمونه برداری می شود. وجود دارد تعداد زیادی این احتمال وجود دارد که فکر کنیم مارک در حال کاهش است

بعید نیست که علاقه به نام تجاری بین فوریه و مارس به اندازه کافی تغییر کند که تأثیر قابل توجهی در عملکرد ثبت شده شما به عنوان سئو داشته باشد.

با این حال ، علاقه به نام تجاری میتوانست به عنوان مثال تغییرات زیادی را در طول یک سال تغییر دهید. ما می توانیم در طول یک سال جلسات مارک تجاری کافی را از دست بدهیم که این داده های از دست رفته تفاوت در شماره جلسات سال به سال شما را نشان می دهد. و کاملاً محتمل است که شما مسئول این تغییر باشید. اگر ما به طور خاص در مورد تغییرات نام تجاری با گذشت زمان گزارش نمی دهیم ، دشوار است که بگوییم چرا.

مطالب مرتبط  SEL 20200615

بنابراین اگر ما همه داده ها را بدست نمی آوریم ، ما هنوز در موقعیتی قرار داریم که تغییر در علاقه به نام تجاری می تواند تعداد کل مسئولیت را تغییر دهد. و ما همه داده ها را برای جدا کردن آنها نداریم.

شما باید به برند اهمیت دهید.

آیا از گزارش دادن درمورد چیزهایی مانند تبدیل هایی که شما انجام می دهید دوری می کنید نمی توانید تقسیم بر روی نام تجاری / نام تجاری؟

من می خواهم در این بخش واضح باشم – من فکر میکنم ما باید گزارش در مورد تبدیل. هر زمان که می توانیم ، هر کاری که انجام دهیم باید به تأثیر تجارت بازگردد.

جلسات مارک تجاری به احتمال زیاد تبدیل می شوند. در زمانی که کسی مارک شما را جستجو می کند ، به خصوص در زمانی که کسی مارک شما را جستجو کرده و به علاوه محصولی را که می فروشید (به عنوان مثال “لباس H&M”) علاقه مند است که بطور خاص از شما بخرد.

اگر در صنعتی هستید که مشتریان بیشتر وقت خود را صرف تحقیق می کنند ، احتمالاً از نوعی ویژگی چند لمسی استفاده می کنید تا ببینید چه کانال هایی در تبدیل کمک می کنند. در این حالت ، مارک به خوبی می تواند چندین بار ، به عنوان مثال در مرحله مقایسه (به عنوان مثال “Zendesk vs Freshdesk”) و سپس تصمیم تبدیل نهایی (“زندسك”).

این که آیا ما فقط براساس آخرین کانال ارجاع شده ، به تبدیل تبدیل می کنیم یا از نوعی انتساب استفاده می کنیم ، جلسات مارک تجاری احتمالاً تعداد قابل توجهی از ارگانیسم هایی است که ما گزارش می دهیم.

ما نمی توانیم اطمینان ارسالی تبدیل های ارگانیک را به مارک و غیر مارک تقسیم کنیم زیرا سیستم عامل های آنالیز در سایت نمی توانند (یا نمی توانند) به ما بگویید چه کلمه کلیدی ارگانیکی کاربر را به سایت آورده است.

بنابراین اگر علاقه به برند بالا برود و از نظر ارگانیک بالا برود ، احتمالاً اعتبار بیشتری برای تبدیل بیشتر می گیریم ، و ما خوب به نظر می رسیم اگر پایین بیاید ما بد به نظر می رسیم. اگر توجه نکنیم ، اگر ما درگیر فعالیت برند نباشیم ، این تغییرات از کنترل ما خارج است و در برابر دلایل کور خواهیم بود.

شما باید به برند اهمیت دهید.

آیا اجازه دارید مستقیماً به مدیر خط خود از عملکرد غیر مارک گزارش دهید؟

حتی اگر ما می توانیم نام تجاری و نام تجاری را تقسیم کنیم ، و مدیر ما این تمایز را درک می کند ، اگر KPI ها را براساس تعداد کل آنها تنظیم کنیم که می خواهند به تعداد کل اهمیت دهند.

بنابراین اگر ما در حال اندازه گیری تغییرات برند نیستیم ، اگر ما در فعالیت مارک تجاری یا برنامه ریزی مارک شرکت نمی کنیم ، موفقیت یا عدم موفقیت ما تا حدودی خارج از کنترل ما است.

شما باید به برند اهمیت دهید.

آیا می توانید به هیئت مدیره خود بگویید که شماره عملکردهای غیر برند را نادیده بگیرد؟

باز هم ، من باید در اینجا واضح باشم – فکر نمی کنم ما باید این کار را انجام دهیم. فقط باید هوشیار باشیم – اگر بخواهیم عملکرد مارک را از شماره سئو جدا کنیم ، لازم است.

اگر ما این موضع را گرفتیم که اندازه گیری ارگانیک باشد نباید شامل نام تجاری و نباید شامل تبدیل ها باشد ، ممکن است ما بتوانیم مدیر خود را متقاعد کنیم. اما آنها احتمالاً وقت کافی برای درک تفاوت های ظریف دارند.

ممکن است مدیر آنها یا شاید سطح بالای آنها نباشد. معمولاً ، در بعضی از نقاط زیر سطح هیئت مدیره ، کسی در سلسله مراتب وقت ندارد که صرفاً درباره کلیک های ارگانیک غیر مارک فکر کند. آنها فقط باید بدانند که چقدر از طریق جستجوی ارگانیک می گیریم.

برای جلوگیری از قضاوت در مورد تغییرات در عملکرد مارک ، باید کل شرکت ما را متقاعد کنیم که هرگاه عملکرد ارگانیک ذکر شود ، باید فقط در زمینه کلیک های بدون مارک باشید.

من فکر نمی کنم ما می خواهم برای برنده شدن در این استدلال خاص. عملکرد ارگانیک با ایمیل پرداخت شده ، اجتماعی ، اجتماعی مقایسه خواهد شد. اینها کانالهایی هستند که در صحبت کردن با پول بسیار خوب هستند. اگر درمورد مواردی مانند تبدیل گزارشی ارائه ندهیم ، توجیه سرمایه گذاری در ارگانیک سخت تر می شود. این امر باعث می شود تا افراد بیشتری در تیم ما جذب شوند ، فضایی در صف اختصاص داده شود تا تغییرات سایت ایجاد شود ، افزایش یابد و تبلیغات شود.

حتی اگر تأثیر بر پیشرفت و حجم کار خود را نادیده بگیریم ، ما به خاطر آن اقدام به انجام سئو نمی کنیم. ما در حال انجام سئو برای کمک به شرکت خود برای کسب درآمد هستیم و این یعنی مراقبت در مورد تبدیل (و از این رو عملکرد برند). این موارد در مورد وجود شرکت ما در سال آینده تأثیر می گذارد.

حتی اگر تصمیم بگیریم که ارزش آن را داشته باشیم ، بعید به نظر می رسد که ما بتوانیم از کل شرکت استفاده کنیم و فقط در مورد کلیک های غیر مارک قضاوت کنیم. بنابراین اگر ما در تصمیمات مربوط به مارک شرکت نکنیم ، ما بر روی شماره هایی که مسئولیت آنها را بر عهده گرفته ایم ، کنترل نداریم.

شما باید به برند اهمیت دهید.

آیا شواهدی دارید که تشخیص مارک تاثیری در نرخ کلیک بر روی برند شما ندارد؟

در نظرسنجیها ، حدود 70٪ از مردم می گویند هنگام انتخاب نتیجه جستجو برای جستجوی مارکهای خود را می شناسند.

بگویید که ما هدف سئو را کاملاً نادیده می گیریم (برای کمک به کسب و کار در درآمدزایی) و با متقاعد کردن همه به قضاوت در مورد عملکرد ارگانیک فقط بر اساس کلیک های غیر مارک ، نفوذ خودمان را کاهش می دهیم. از آنجا که مردم به احتمال زیاد روی مارک هایی که می شناسند کلیک می کنند ، ما می توانیم دقیقاً برای همان موقعیت سخت گیر در یک موقعیت ترافیک کمتری بدست آوریم. جستجوی نام تجاری، صرفاً به این دلیل که مردم ما را نمی شناسند.

بنابراین اگر مارک را اندازه گیری نمی کنیم ، اگر در تصمیم گیری های برند مشارکت نداریم ، ما به طور کامل کنترل اعدادی را که گزارش می دهیم ، نداریم.

شما باید به برند اهمیت دهید.

آیا مطمئن هستید که جستجوی مارک بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد؟

شاید ما بدانیم (به نوعی) که با کلیک بر روی نرخ تأثیر نمی گذارد توسط برند. یا شاید ما حتی در مورد ترافیک ارگانی هم قضاوت نکنیم ، شاید در مورد رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص از طریق نوعی ابزار ردیابی رتبه داوری کنیم. تنها کارت وحشی باقی مانده خود رده بندی ها است.

برای رتبه بندی نتایج جستجو ، Google همیشه به روشی نیاز دارد تا بتواند مشخص کند کدام سایت ها قابل اعتماد هستند و کدام ها نیستند. در ابتدا راه حل اصلی پیوندها بود. اگر فرض کنیم که پیوندها از نظر اعتماد هنوز هم عامل اصلی برای Google هستند ، می دانیم که ایجاد پیوندها اغلب مستلزم توجه و قرار گرفتن در معرض اینترنت (از طریق مواردی مانند مطبوعات) است. اساساً – ساختن یک برند. چه چیز دیگری ، اگر افراد از مارک شما اطلاع داشته باشند ، به احتمال زیاد به شما پیوند می دهند.

بنابراین حتی اگر پیوندهایی با ارزش اسمی داشته باشیم ، آنها کاملاً با مارک تجاری همخوانی دارند.

فکر می کنید ما می توانیم بدون ایجاد مارک پیوند ایجاد کنیم. به اندازه کافی خنده دار – یعنی دقیقا چرا پیوندها همیشه برای گوگل بسیار مشکل ساز بوده اند. سئو کارهایی را انجام داده اند که چگونه لینک های جعلی زیادی ایجاد کنند که در واقع هیچ ارزشی برای کاربران ایجاد نمی کنند ، در واقع به کاربران کمک نمی کند که به یک مارک اعتماد کنند. و اعتماد همان چیزی است که گوگل می خواست از همان ابتدا اندازه گیری کند ..

مطالب مرتبط  جمع آوری داده ها: منابعی که به شما کمک می کنند تا در طول COVID-19 به طور مؤثرتر از بازار استفاده کنید

اکنون ، گوگل دارد مقدار زیادی اطلاعات بیشتر در مورد اینترنت نسبت به گذشته. بسیاری از نشانه های دیگر که می توانند از آنها استفاده کنند برای قضاوت در صورت قابل اعتماد بودن موارد استفاده می کنند. سالهاست که تام کاپر صحبت می کند که مارک پیش بینی بهتری برای رتبه بندی جستجو از پیوندها است. این بدان معنا نیست که Google باید بداند چه مارکی دارد استاما به این معنی است که Google ممکن است یک سری عوامل دیگر را اندازه گیری کند که همه ، مانند پیوندها ، با برند ارتباط دارند. در این حالت ، حتی اگر می توانیم برخی از آنها را به شکلی که مستقیم می توان پیوندها را دستکاری کرد ، دستکاری کنیم ، دانستن اینکه کدام اهرم ها را بکشیم و مستقیم ترین راه برای تأثیرگذاری بر روی اعدادی که مورد قضاوت قرار می گیریم ، بسیار سخت تر است. نام تجاری.

همچنین برخی از داستان های موجود در صنعت سئو ، از طریق چت های میخانه ای ، DM ها و گروه های خصوصی ، از افرادی که با انجام جستجوی مارک خاص ، بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، فیلتر می شوند. این تئوری را می توان با این مثال خلاصه کرد.

  • Google قبلاً می داند lego.com نتیجه خوبی برای جستجوی “اسباب بازی های لگو” است
  • الگوریتم های Google شروع می کنند مفهوم “لگو” را از نزدیک با مفهوم “اسباب بازی” مرتبط می کنند
  • از آنجا که مفاهیم از نزدیک مرتبط هستند گوگل شروع به اعتقاد دارد که lego.com است همچنین نتیجه خوبی برای جستجوی گسترده تر “اسباب بازی ها”.

من هیچ گونه اطلاعات مستقیمی در این مورد ندارم و هیچ علاقه ای به ما نداریم که در اینجا شایعاتی را انجام دهیم ، بنابراین ما با آن به عنوان یک نکته جالب برخورد خواهیم کرد اما به عنوان یک مژده از آن نیست که ما باید به عنوان انجیل از آن استفاده کنیم.

این سؤال پاسخ واضح تری نسبت به برخی دیگر از ما دارد ، اما هنوز شواهدی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم و در آن شرکت کنیم ، زیرا این امر ممکن است بر رتبه های ما و سایر موارد تأثیر بگذارد.

شما باید به برند اهمیت دهید (اگر مخالف هستید ، به قسمت بعدی بروید).

شما به همه سؤالات “بله” پاسخ دادید – اعتبار می گیرید؟

بنابراین ، برای رسیدن به این مرحله باید موضع نسبتاً افراطی اتخاذ کنیم که؛

  • ما ترافیک غیر مارک را کاملاً از مارک جدا می کنیم
  • هر سطح شرکت ما صرفاً بر روی کلیک های غیر مارک قضاوت می کند
  • ما اهمیتی نمی دهیم که کانال هایی مانند PPC احتمالاً سرمایه گذاری بیشتری را از شرکت ما دریافت کنند زیرا آنها می توانند در مورد تبدیل صحبت کنند و ما نمی توانیم
  • تشخیص برند تأثیر نمی گذارد بر نرخ
  • علاقه به برند تأثیر نمی گذارد بر رتبه بندی گوگل
  • اگر پیوندها مهم باشند ، ما پیوندهایی را بدون نام تجاری ایجاد می کنیم
  • Google به سایر علائم قدرت برند توجه نمی کند

اگر جلساتی را برای جستجوهای بدون مارک می گذرانید ، به این معنی است که افراد وقتی ممکن است غیر از این به سایت شما بیایند ، مراجعه می کنند. آنها محصولات شما را می بینند ، و بیشتر در مورد برند شما می دانند.

به عنوان یک سئو ، وقتی که نیستید سود از مارک تو هستی ساختمان نام تجاری. در حالی که ما صرفاً روی تأثیر SEO در اینجا متمرکز شده ایم ، آن آگاهی از برند اراده بر بازاریابی و موفقیت شرکتتان تأثیر بگذارید.

اگر شما مارک تجاری را اندازه گیری نمی کنید ، اگر جزئی از مکالمات تجاری نیستید ، برای تمام کارهای سخت خود اعتبار کامل دریافت نمی کنید. شما باید به برند اهمیت دهید.

چرا SEO ها تیم کاملی برای حضور در برند هستند

شما می توانید استدلال کنید که بسیاری از تیم ها تحت تأثیر نام تجاری قرار دارند و من مخالف شما نیستم.

من فکر می کنم مهم است که SEO ها در گفتگوهای مارک شرکت کنند زیرا ما هستیم به ویژه در مقابل تغییرات نامشخص مارک آسیب پذیر هستند و به دلیل اینکه مرتباً از ابزار استفاده می کنیم و با داده هایی کار می کنیم که می تواند به ما در تخمین جستجوی مارک کمک کند.

ما به عنوان یک صنعت ، ما همچنین بیشتر از SEO استفاده می کنیم که دارای سرمایه گذاری طولانی مدت باشد. شاید زیرا کانال هایی مانند جستجوی پرداخت اجتماعی و پرداختی کاملاً ردیابی شده اند ، گاهی اوقات حتی متقاعد کردن افراد حتی سخت تر است که از نظر ROI فوری و بیشتر از نظر رشد نام تجاری میان مدت فکر کنند در مورد آن کانال ها کمتر فکر کنند.

نحوه اندازه گیری برند و اطلاع رسانی از فعالیت برند

ما چند روش برای ردیابی عملکرد کلی برند داریم ، شما می توانید از اینها برای کمک به تلاش های محک در طول زمان استفاده کنید.

ترافیک مستقیم به صفحه اصلی: در مورد افرادی که سایت شما را در نوار آدرس قرار می دهند و مستقیماً در صفحه اصلی قرار می گیرند به شما می گوید (بنابراین آنها مطمئناً مارک شما را می شناسند). این مختص SEO نیست و کامل نیست اما به شما در شکل گیری تصویر کمک می کند.

کل جستجوهای مارک دار در کنسول جستجو: به شما نمی دهم همه داده ها اما با ردیابی کل برداشت های برند می توانید روند علاقه ای را مشاهده کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، به بخش بالا مراجعه کنید چگونه می توانم شماره های مارک و نام تجاری را از هم جدا کنم؟)

فعالیت تجاری مارک

حتی بهتر از اینکه ببینیم چقدر خوب کار کرده ایم – ما می توانیم به کل شرکت ما کمک کنیم تا بداند کجا باید تلاش های تجاری سازی را متمرکز کند.

Google Trends: هست یک خارق العاده منبع اطلاعاتی که می تواند به شما کمک کند ببیند چه کارهایی برای شما یا رقبای شما انجام شده است ، و چه موقعیت ها / مکان ها / مناطق جغرافیایی را برای تمرکز فعالیت خود قرار دهید. این می تواند همه چیز را از محتوای وبلاگ و تبلیغات دیجیتالی گرفته تا روزنامه ها تا هدف قرار دادن و قرار دادن بیلبورد اطلاع رسانی کند.

Google Ads: می تواند شما را بدست آورد مرحله ی بعد داده های نام تجاری در سطح محصول و سطح شهر. به عنوان مثال ، می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید مشتریان احتمالاً لباس شما یا رقبا را جستجو می کنند (کالای مورد نظر را جایگزین کنید). مانند Google Trends ، شما می توانید از این داده ها برای هدایت همه چیز از محتوای سایت و کمپین های ایمیل ، تبلیغات ، رویدادها و دسترسی استفاده کنید.

ردیابهای مالکیت SERP: به طور فزاینده ای رایج است. به عنوان مثال قابل مشاهده است (من هیچ وابستگی ندارم اما دارای یک حساب کاربری رایگان هستم که می توانید آن را نیز بدست آورید) و SERP Sketch (من درباره آن شنیده ام اما از آن استفاده نشده است). به جای اینکه فقط به شما بگویند اگر برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می کنید ، به شما نشان می دهند که اگر یکی از صفحات در 10 نتیجه برتر از نام تجاری شما نام برد. این نوع اطلاعاتی است که شما می توانید برای انتخاب اهداف دسترسی استفاده کنید.

بیایید کار جالب انجام دهیم

نام تجاری تنها عاملی نیست که باید در SEO جستجو کنیم بلکه راهی که من می بینم ، یا انتخاب کاهش نقش ما ، از تعطیل شدن و مسئولیت کمتر برای عملکرد شرکتهای ما ، یا غواصی درست دردرک اینکه مارک بخشی از کار ما است و با استفاده از داده هایی که به آنها دسترسی داریم ، برای کمک به همه افراد.

هر چیزی که فکر می کنید دلم از دست رفته است؟ من دوست دارم افکار شما را بشنوم.

The post چرا SEOs باید به برند اهمیت دهند ، برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top