چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]

thumbnail

تونی ورو گفت: “ما تحقیقات خودمان را زیاد انجام می دادیم و آنچه پیدا کردیم این است که مارک هایی که در دوره رکود ، افسردگی و حتی دوره های بحرانی دچار تاریکی می شوند ، زمان بسیار سختی برای بالا رفتن از کوه بالا می روند. ، VP تجارت الکترونیکی در گروه علاقه.

در طول جلسه بازاریابی تجارت دیجیتال ما با Live Engine Search Land ، Verre ، Kaitlin McGrew ، استراتژیست ارشد SEM در PMG و برایانت گاروین ، CMO of Groove Life ، بحث کردند که چرا اولویت بندی حرکت بازاریابی استراتژی مناسب برای بازاریابان خرده فروشی است – بسیاری از آنها دیده اند. تقاضایی

کیتلین مک گرو ، استراتژیست SEM برای PMG ، گفت: “ما فکر نمی کنیم که بهترین راه تاریک شدن است ،” فرصتی وجود دارد – اگر هم اکنون خوب عمل کنید – برای حمایت از حجم تبدیل قوی ، بودجه را به جلو بکشید. “

مطالب مرتبط  بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما

چرا اهمیت می دهیم مطالعات با نشان دادن استراتژی های بازاریابی خود در طی رکود اقتصادی ، به جای متوقف کردن همه آنها در کنار یکدیگر ، به احتمال زیاد در طی و بعد از رکود اقتصادی موفق خواهید شد. همچنین می توانید در حالی که رقابت شما در حاشیه قرار دارد ، سر و صداهای خود را کاهش داده و هزینه کمتری بپردازید.

این بحران احتمالاً تأثیرات طولانی مدت و پایداری بر رفتارهای خرید مصرف کننده دارد. اگرچه برخی از فروشگاه ها دوباره در حال افتتاح هستند ، بررسی ها حاکی از آن است که بخش بزرگی از مصرف کنندگان با ایده رفتن به مراکز خرید ، فروشگاه های بزرگ یا سایر مشاغل کوچک محلی راحت نیستند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.
مطالب مرتبط  گزارش ها نشان می دهد SEO های محلی بیشتر در ساخت لینک و توسعه محتوا متمرکز شده اند

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]
  • تبلیغ کنندگان ، زرق و برق های خوش بینانه را نشان می دهند ، دوباره هزینه خود را شروع می کنند
  • فیلمنامه ای که ناهنجاری ها را در سطح محلی تشخیص می دهد

The post چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در زمان COVID “تاریک شوند” [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top