چرا بازاریابان باید استراتژی های سئو را به خریدهای قبل و بعد از آن تقسیم کنند

thumbnail

به دست آوردن داده های جستجوی بخش مهمی از کار SEO نیست. از میان ابزارهای مبتنی بر پلتفرم که به بازاریاب ها این امکان را می دهد که ببینند رتبه بندی سایت آنها چگونه به طیف وسیعی از ابزارهای شخص ثالث می انجامد که عمیق تر به داده ها می پردازند تا قصد و چرخه زندگی مشتری را درک کنند ، روش های بسیاری وجود دارد که بازاریابان داده ها را در مورد چگونگی مشتریان خود جمع می کنند. رفتار می کنند

“اما پس چگونه می توانیم اطلاعاتی را که بدست آورده ایم استفاده کنیم و سپس آن را برای استراتژی هایمان از نقطه نظر استراتژی و همچنین از دیدگاه بازاریابی به کار گیریم؟” گفت لسلی رمی ، مشاور راه حل SEO در Botify.

یکی از رویکردهایی که وی از آن طرفداری می کند ، شکستن رویکردها در یک سطل برای تاکتیکهای پیش از خرید و دیگری برای پس از خرید است.

قبل از فروش

رمی با صحبت در SMX Next گفت: “در مرحله قبل از خرید ، اطلاعات زیادی وجود دارد که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند.” آنها می خواهند همه چیزهایی را که ممکن است بدانند بدانند. “

به عنوان مثال ، مشتری را در نظر بگیرید که در حال جستجوی موضوعات مرتبط با بازسازی آشپزخانه است.

جلسه SMX Botify را مشاهده کنید: جستجوگرها و سیر تحول سفر مشتری

وی گفت: “آنها قصد دارند در مورد آنچه آشپزخانه رویایی آنها به نظر می رسد ، میزهای اتاق من ، چه کفپوشها فکر کنند.” دانستن آنچه از این نمایش داده ها به نظر می رسد ، به بازاریاب ها فرصتی می دهد تا محتوا را متناسب با یکدیگر ایجاد کنند.

وی گفت: “برخی از این راهنماهای خرید واقعاً مهم خواهند بود.” “سؤالات متداول در آن مرحله قبل از خرید بسیار مهم هستند زیرا آنها به من کمک می کنند قبل از خرید آن سؤالاتی را که باید بپرسم.”

با داشتن پاسخ مستقیم گوگل در SERP از طریق قطعه های برجسته ، ایجاد محتوا که ممکن است در آنجا نمایش داده شود ، اعتماد به نفس زیادی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد می کند زیرا آنها شما را نه تنها به عنوان ارائه دهنده کالا یا خدمات بلکه به عنوان یک متخصص می بینند.

یکی دیگر از مهمترین تیمهای بهینه سازی قبل از خرید ، که گاه از آن غافل می شوند ، بهینه سازی PDF است. بازاریابان اغلب راهنماهای بیشماری ، اوراق بهادار ، برگه اطلاعات و موارد دیگر را برای مشتریانی ایجاد می کنند که در صورت بهینه سازی در جستجو گم می شوند. رامی گفت: “اکنون شما آن را برای مخاطب هدف بزرگتر ایجاد می کنید ، بنابراین حتی ممکن است قبلاً به فکر آن نرفته باشید.”

مطالب مرتبط  20201008 SEL مختصر

بهینه سازی صفحه فرود یک عملیات مهم دیگر برای اجرای در مرحله قبل از خرید است.

وی گفت: “اینجا واقعاً مربوط به توصیه ها و قالب بندی های مربوط به لینک داخلی است.” در حالی که ممکن است یک بخش تصمیم داشته باشد که پیوندهای خاصی را در صفحه فرود قرار دهد ، تیم SEO می توانند ایده بهتری داشته باشند که پیوندها در واقع به جستجوهای انجام شده آسیب برساند و هیچ یک از آنها را فهرست نکند. “فقط داشتن این ارتباطات ثابت می تواند خیلی طول بکشد و اطمینان حاصل کند که در مسیر درست حرکت می کنید.”

استراتژی های دیگر قبل از خرید شامل تصفیه متا ، عناوین و موارد دیگر برای هم ترازی بهتر با داده های جستجو است.

سرانجام ، مرحله قبل از خرید زمان مناسب برای تنظیم ساختار نظارت بر مبارزات انتخاباتی شما و تنظیم و راهنمایی آزمایش A / B است.

وی گفت: “هنگامی که همه این تغییرات را اعمال می کنیم ، می توان فواید بسیار خوبی را مشاهده کرد.” یکی از این موارد ، دیداری از تبلیغات برای مخاطبان هدف بزرگتر است. اگر وثیقه ایجاد می کنید ، بهتر نیست که به تعداد افراد ممکن برسید؟ ما می توانیم با بهینه سازی این محتوا این کار را انجام دهیم. ”

وی گفت: “و شما می توانید میزان کلیک خود را افزایش دهید ، اطمینان حاصل کنید که نه تنها در موقعیت مناسبی نشان داده می شوید ، بلکه عباراتی که در صفحه نتیجه جستجو برای عنوان شما نشان داده می شوند توضیحات متا شما برای مصرف کنندگان جذاب است.” .

“و البته ما به دلیل همین امر می توانیم به بهبود نرخ تبدیل کمک کنیم. هنگامی که می دانیم افراد به کجا می آیند و چگونه می توانیم هدف قرار دهیم که بتوانیم ارزش کاربرانی که در آن هستند را افزایش دهیم ، بیشتر از افرادی که هنوز در مرحله رویاپردازی قرار دارند تبدیل به احتمال زیادتری پیدا می کنند. “

بعد از فروش

در اینجا شاید یک مغز متفکر تکرار شود: فروش به معنای پایان یک رابطه نیست ، بلکه آغاز آن است. از نظر جستجو ، ممکن است خریداران سؤالاتی درباره استفاده یا عیب یابی محصول یا خدمات شما داشته باشند. مانند مرحله قبل از خرید ، این فرصتی است برای ایجاد محتوایی که به آن سؤالات پاسخ دهد.

“عبارات کلیدی را برای درک واکنش مشتری نظارت کنید. آیا آنها می گویند موارد مثبت یا منفی در کنسول جستجو شما که می بینید نتایج جستجو برای شما پیش می آید؟ آیا راه هایی برای بهبود محصول یا خدمات خود بر اساس این اطلاعات وجود دارد؟ “

مطالب مرتبط  تاکتیک های پیشرفته برای بهینه سازی برچسب عنوان SEO

رمی گفت: “علاوه بر پاسخ دادن به این سؤالات ، ما باید به مشتریانی نیز بپردازیم که در حال نوشتن نظرات و نظرات هستند و واقعاً این افراد را برای طرفداران و سفیران برند برای ما تبدیل می کنند.” این شامل استفاده از مطالب برای رسانه های اجتماعی یا راه اندازی کمپین های “در ارتباط ماندن” در رسانه های اجتماعی یا از طریق ایمیل است.

در همین زمان ، بازاریابان فرصتی برای استفاده از آن هیجان و تمایل محصولات خود دارند و دوباره آن مشتریان را به مواردی مانند افزودنیها و لوازم جانبی تبدیل می کنند.

رامی گفت: “هنگامی که آنها به این موضوع دست پیدا کردند و یاد گرفتند که عاشق برند شما هستند ، باید انتظار داشته باشیم که وفاداری بیشتری به برند داشته باشد ، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که افزایش سؤالات تجاری در سایت شما ظاهر شود.” “توجه به آن ها واقعاً مفید خواهد بود تا به شما اطلاع دهیم كه احساساتی را ایجاد كرده اید و برای آنها هیجان زده ساخته اید.”

در آخر ، به حداکثر رساندن این مرحله پس از خرید ، به راهنمایی ها و بهترین شیوه های مربوط به محتوای تولید شده توسط کاربر نگاه کنید.

وی گفت: “اگر پنج بررسی را در صفحه قرار دهید ، بسیار موفق تر خواهید بود ، فقط دو بررسی دارید.” وی ادامه داد: “شما می توانید با تیم های خود شروع به کار کنید تا آن پنج بررسی را انجام دهید ، اطلاعات را انجام دهید و سپس به محصول بعدی خود بروید. این امر به شما امکان می دهد دید سریع در بسیاری از محصولات خود را سریعتر افزایش دهید. “

به طور کلی ، با استراتژی پس از خرید “ما در مورد بهبود عملکرد تبلیغات آینده شما صحبت می کنیم” ، گفت: رمی.

“بیایید از اشتباهات خود بیاموزیم ، بیاموزیم و از پیروزی هایمان بیاموزیم ، بیایید تکرار کنیم که هر بار که یک کمپین ایجاد می کنیم و هر بار که روی این چیزها کار می کنیم ، آنها فقط با گذشت زمان بهتر می شوند.”

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • چه محتوا از به روزرسانی های الگوریتم Google بازمانده است؟
  • بازپرداخت: چگونه آینده را آماده کنیم و مهارتهای خود را برای پیشرفت حرفه خود در بازاریابی آماده کنید
  • به یاد ماندنی ترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در همه زمان ها

The post چرا بازاریابان باید استراتژی های SEO را در پیش و پس از خرید شکسته کنند ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top