چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]

thumbnail

بحران COVID-19 سایه تمام روابط متقابل ، از جمله ارتباطات بین مشاغل و مشتریان آنها را سایه افکنده است. در حالی که اهداف تجاری همیشه باید در نظر گرفته شود ، مارک ها باید پیام و پیشنهادات خود را تطبیق دهند تا این رکود اقتصادی را به فرصتی برای خدمت به مخاطبان خود تبدیل کند.

در طول PPC برای جلسه B2B از Live with Engine Engine Land ، برد گدز از AdAlysis و میشل مورگان از Clix Marketing چند گرایش را که شاهد آنها بودیم به اشتراک گذاشتند و چرا تعدیل واقعیت جدید ما مؤثرترین استراتژی بازاریابی در حال حاضر است.

زمان زیادی برای ارزیابی مجدد فروش سخت است. “باهوش [businesses] واقعاً با دقت به تبلیغات نگاه کرده ایم تا بگوییم ، ‘چه پیامی را در آنجا قرار می دهیم؟ چه چیزی باید تغییر کند؟ چگونه می توانیم در صنعتی که می خواهیم کسی کاری انجام دهد ، حساس تر باشیم. “

وی گفت: “قبل از خرید ، خرید ، خرید ، اکنون این کار را انجام می داد ، و غیره. – شما می بینید که تحصیل یا تعامل بسیار نرم تری از آن اتفاق می افتد که قبلاً دیدید.” “این بود ،” سلام ، متوقف کردن کاغذ توالت ، ما به اندازه کافی برای دور زدن ، به اشتراک گذاشتن با همسایگان خود ، “و فروش خوبی نبود ، اما به دلیل اینکه خیلی به موقع و چنین پیام مثبتی بود ، تضمین می کند که فروش آنها پیش می رود. به یک تبلیغ غیرفروشی بروید. “

مطالب مرتبط  Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید - برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است

به مشتریان خود کمک کنید ، اما پیگیری کمپین ها را متوقف نکنید. “ما یک زن و شوهر داریم [clients] که در واقع فقط به عنوان مبارزات خود محتوا را ارائه می دهند ، بنابراین ما واقعاً هدفی برای هر هدف نداریم زیرا هدف در واقع تولید سرب نیست. “مورگان در مورد مسیری که برخی از مشتری های خود در پیش گرفته اند گفت. نور COVID-19 و تأثیر آن بر مشتریان آنها.

“اگر شما می توانید محتوای قابل توجهی را برای مردم فراهم کنید ، آنها به احتمال زیاد بیشتر از شما خریداری می کنند ، زیرا شما قبلاً ارزش خود را ارائه داده اید ، بنابراین انجام این کار ، به ویژه در این زمان نیاز شدید ، فکر می کنم واقعاً بوده است مفید است ، “او افزود ، با ذکر این که آژانس وی چشم به این تلاشها می کشد و قصد دارد تا آن مخاطبان را به یاد آورد.

بسیاری از مارک ها برای کمک به مشتریان ، محتوای آموزشی ایجاد می کنند و یا پیشنهادات رایگان خود را گسترش می دهند و در حالی که ممکن است هدف اصلی این باشد که خودشان بازار نباشند ، مشاغل باید پیگیری کمپین های رهگیری را دنبال کنند و باید آن مخاطبان را مجدداً عقب بیندازند تا درک بهتری از چگونگی کارآیی کمپین های خود داشته باشند. در طول این زمان. این اطلاعات به ویژه مفید خواهد بود ، اگر برخی می ترسند ، بحران سلامت ماهیت فصلی به خود بگیرد.

مطالب مرتبط  اکنون توییتر دوباره در Google است

چرا اهمیت می دهیم تطبیق پیام رسانی ، محصولات و خدمات خود برای رفع نقاط درد مشتریان ، در قلب بازاریابی قرار دارد و عدم انجام این کار در هنگام بروز بحرانی مانند این ، نام تجاری شما را در معرض خطر خاموش و حریص قرار می دهد.

همانطور که مورگان گفت ، مارک هایی که قادر به طوفان طوفان هستند و در حالی که همچنان به مخاطبان خود خدمت می کنند ، بیشتر در آینده وفاداری و تجارت خود را به دست می آورند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]

پست چرا به روزرسانی پیام شما بهترین استراتژی در حال حاضر است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top