چرا استراتژی محتوای شما به محتوای دارای رتبه و ارزش پیوند در ترکیب نیاز دارد

thumbnail

یک محتوا نمی تواند همه اهداف شما را برآورده کند.

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما گاهی اوقات بازاریابان با تمام مطالب خود به یک اندازه رفتار می کنند ، این یک اشتباه است. هر محتوایی که ایجاد می کنید باید انتظارات و اهداف منحصر به فرد خود را داشته باشد.

چارچوب موردعلاقه من برای استفاده از استراتژی محتوا ، فکر کردن به دو بسته است: محتوای “دارای رتبه” و محتوای “دارای پیوند”.

برای نشان دادن این دو نوع و چگونگی کارآیی آنها ، من می خواهم مثالهایی را از کارهایی که برای CollegeFinance.com انجام داده ایم بیاورم. از زمان شروع ارتباط ما با آنها حدود یک سال پیش ، در اینجا میزان افزایش ترافیکی است که مشاهده کرده اند:

اما ، من فقط نمونه هایی را نشان نمی دهم. من همچنین نکاتی قابل اجرا در مورد چگونگی اجرای خود این استراتژی ارائه خواهم کرد. بیایید غواصی کنیم

محتوای شایسته رتبه

محتوای دارای رتبه بندی در اصل محتوایی است که هدف آن رتبه بندی خوب در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) است.

بیشتر بازاریابان محتوا و سئوکاران می خواهند صفحات آنها در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی کنند تا بتوانند به وب سایت های خود ترافیک ارگانیک ایجاد کنند. با این حال ، آن را ظریف تر از آن است.

محتوای دارای رتبه بندی اغلب ترافیک ارگانیک تری به سایت شما وارد می کند ، اما همچنین در ایجاد آگاهی از برند و اقتدار نام تجاری بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، به این قطعه ویژه ای که برای کالج مالی به دست آوردیم ، نگاه کنید. حتی اگر س aال جستجوگر در قطعه پاسخ داده شود و این به جستجوی بدون کلیک تبدیل شود ، جستجوگر همچنان می تواند کالج مالیه بهترین پاسخ را داشته باشد ، حداقل طبق Google ، که نه تنها نام تجاری را در آن جا پیدا می کند بلکه همچنین باعث ایجاد حس اعتماد می شود.

در اصل ، یک استراتژی محتوای دارای رتبه واقعی در واقع یک استراتژی برای ایجاد آگاهی از برند ، اقتدار نام تجاری و ترافیک ارگانیک است.

اگر در سایت خود محتوایی ندارید که دارای رتبه باشد ، احتمال رشد نام تجاری شما در ارگانیک بسیار کم است ، زیرا در وهله اول برای مشتریان و مشتریان بالقوه یافتن شما دشوار خواهد بود ، چه رسد به اینکه به شما اعتماد کنند.

ایجاد یک استراتژی محتوای دارای ارزش. بنابراین چگونه محتوایی ایجاد می کنید که Google “بهترین” بداند؟

نکته اصلی تمرکز بر قصد است ، که من کاملا عقیده دارم باید وسواس هر بازاریاب باشد. هدف به درک دلیل جستجوی شخصی برای جستجوی آنلاین چیزی اشاره دارد.

اگر بتوانید دقیقاً بفهمید که آنها به دنبال چه چیزی هستند و می توانند آن منبع را ایجاد کنند ، این روش مطمئناً برای ایجاد ارزش است و Google احتمالاً این مورد را انتخاب می کند.

راهنماهای زیادی در مورد بهینه سازی محتوای شما برای بهبود شانس رتبه بندی شما ارائه شده است و مطمئناً شایسته بسیاری از آنهاست. اما ، من می گویم که هدف همیشه باید مورد توجه اصلی شما باشد زیرا در نهایت ، الگوریتم Google برای کمک به مردم در یافتن آنچه که دنبال آن هستند طراحی شده است.

قطعه بازپرداخت کمک هزینه Pell که در بالا به آن اشاره کردم یک مثال عالی در این مورد است. هزاران نفر گفته اند که محتوای طولانی تر برای رتبه بندی بهتر است و تعداد زیادی راهنما وجود دارد که هزاران کلمه دارند. با این حال ، این فقط حدود 900 است و برای “بازپرداخت کمک هزینه پول” رتبه 1 را دارد.

مطالب مرتبط  چرا جستجوگرها باید به برند اهمیت دهند

چرا؟ زیرا به طور کارآمد به س theالاتی که افراد در جستجوی آنها هستند پاسخ می دهد. این هدف را برآورده می کند.

با این حال ، این فقط هدف جستجوگران نیست – بلکه هدف بخش بازاریابی خود شما نیز است که مهم است. نکته شیرین استراتژی محتوا ، یافتن همپوشانی بین اهداف خود و مخاطبان هدف شما است.

من توصیه می کنم اهداف سطح بالا را برای یک قطعه و همچنین اهداف ثانویه مربوطه را یادداشت کنید تا خود را منظم نگه دارید. در این مثال ، این به نظر می رسد:

  • هدف اصلی: بخشی از محتوای آگاهی ایجاد کنید که به س questionsالات مخاطبان هدف ما در مورد کمک های مالی بلااستفاده پاسخ دهد.
  • اهداف ثانویه: برای بالا بردن قرار گرفتن در معرض نام تجاری و موقعیت SERP ، یک قطعه ویژه کسب کنید.

می توانید اهداف خود را با در نظر گرفتن جذابیت جستجوگران از بالا ، وسط یا پایین قیف و اینکه چه اقداماتی را می خواهید انجام دهید پس از ورود به سایت شما ، اصلاح کنید.

محتوای مناسب لینک

اگر این همه محتوای عالی و ارزشمند را ایجاد می کنید ، چرا با چیز دیگری زحمت می کشید؟

خوب ، زیرا بک لینک ها همچنان یک فاکتور مهم برای رتبه بندی هستند. به دست آوردن آنها همچنین فوق العاده سخت است ، بنابراین استراتژی اختصاص داده شده به ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا برای مقیاس رشد بسیار مهم است.

محتوای مناسب لینک ، محتوایی است که برای بدست آوردن بک لینک طراحی شده است زیرا بسیار جذاب و جذاب است.

استراتژی محتوای ما با ارزش پیوند ایجاد تحقیقات اصلی و سپس پیاده سازی یک رویکرد رسانه ای بدست آمده با ارائه مطالب خود به ناشران است.

این همان اتفاقی است که هنگام استفاده از این استراتژی با کالج مالی رخ داده است:

با ایجاد مطالعات و نظرسنجی های جدید و کسب پوشش رسانه ای ، در حال ایجاد پیوندهای معتبر و در عین حال آگاهی و اقتدار برند خود را ارتقا می دهید.

توجه داشته باشید که این همیشه محتوایی نیست که در SERP واقعاً برای شما رتبه خوبی داشته باشد ، دقیقاً به همین دلیل است که داشتن هر دو استراتژی محتوای دارای ارزش و لینک مناسب چنین ترکیب برنده ای است.

ایجاد یک استراتژی محتوای مناسب برای پیوند. ناشران فقط به آنچه خبر می رسد اهمیت می دهند ، اما اکثر مارک ها کارمندان خبری کامل را در حالت آماده به کار ندارند.

روش ایجاد محتوای قابل اخبار این است که بدانید چه مجموعه داده های جدیدی را می توانید جمع آوری یا تجزیه و تحلیل کنید که مربوط به صنعت شما باشد و می تواند بینش های تازه و (امیدوارم) جذابی را از بین ببرد.

شما می توانید از جهات مختلف به ایده پردازی نزدیک شوید. همه موارد زیر را امتحان کنید:

  • ناشرهایی را که دوست دارید در آنها حضور داشته باشید شناسایی کنید و ببینید چه نوع محتوایی را می خواهند بنویسند.
  • اگر داده داخلی دارید که برای مخاطبان بیشتری مفید یا جالب باشد ، طوفان فکری کنید ، زیرا این اطلاعات ذاتاً منحصر به فرد است.
  • مجموعه داده های موجود در دسترس را جستجو کنید و در نظر بگیرید که چگونه می توان آنها را به روش های جدید تجزیه و تحلیل کرد.
  • س questionsالات یا گفتگوهایی را که در صنعت شما اتفاق می افتد در نظر بگیرید و به این فکر کنید که چگونه می توانید سهیم باشید یا بینش جدیدی ارائه دهید.
  • س questionsالاتی را که همیشه در مورد طاقچه خود داشته اید و روشهای طوفان مغزی برای پاسخ دادن به آنها را بنویسید.
  • به احساسات مرتبط با صنعت خود و آنچه می توان با جزئیات بیشتری کشف کرد ، فکر کنید.
مطالب مرتبط  20201110 SEL مختصر

بیایید به نمونه ای از نحوه انجام این کار برای کالج مالی نگاه کنیم. برای یک پروژه ، روش ما این بود که “س questionsالات و گفتگوهایی را که در صنعت شما اتفاق می افتد در نظر بگیریم.” در سال 2020 ، بسیاری از دانشجویان نگرانی در مورد پرداخت هزینه دانشگاه را توجیه کرده بودند.

ما لزوما راه حلی برای این مشکل نداشتیم ، اما تعجب کردیم: فقط چند نفر استرس این وضعیت را احساس کردند؟ بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم بیش از 1000 دانشجوی دانشگاه را مورد سال قرار دهیم تا از آنها سال کنیم.

با این کار ، ما در حال افزودن زمینه به مکالمه بودیم ، که احتمالاً قرار دادن آن در یک داستان را بیشتر می کرد ، درست مثل آنچه در این مقاله از فاکس بیزینس آمده است.

هنگامی که محتوای عالی ایجاد کردید ، کلید اصلی آن نوشتن به نویسندگانی است که مطالب زیادی منتشر می کنند و در مورد ضرباهنگ خاصی که اطلاعات شما متعلق به آن است می نویسند.

در ایمیل صوتی خود ، آن را شخصی کنید (به هر حال با یک انسان صحبت می کنید) ، و سپس به طور مختصر دقیقاً توضیح دهید که چرا مخاطبان آنها به پروژه شما علاقه مند هستند.

بستن همه آنها با هم

هنگامی که با استفاده از محتوای مناسب لینک ، پیوند ایجاد می کنید ، بیشتر برند شما شناخته می شود و اقتدار وب سایت خود را ارتقا می دهید.

وقتی سایت های مورد احترام به شما لینک می دهند ، به Google و سایر موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان به آن اعتماد کرد ، به همین دلیل سرمایه گذاری در کسب پوشش رسانه ای با کیفیت بسیار مهم است. وقتی بسیاری از سایت های معتبر با شما ارتباط برقرار کردند ، به احتمال زیاد Google برند شما را در فضای شما متخصص می داند.

و هنگامی که شما به عنوان یک متخصص در نظر گرفته می شوید ، سایر مطالب موجود در وب سایت شما را بالا می برد و احتمال رتبه بندی بهتر آن را در SERP افزایش می دهد.

به همین دلیل است که فلسفه ما در زمینه ایجاد ترافیک افزودن لینک برای بهبود سئوی کلی شماست ، و سپس همه موارد موجود در وب سایت شما را بالا می برد.

به این فکر کنید: اگر کسی ببیند نام تجاری شما در NBC News ، USA Today ، واشنگتن پست یا سایر نشریات برتر ذکر شده است ، احتمالاً احتمال دارد که روی نتایج جستجوی شما از رقبای کمتر شناخته شده کلیک کند. و اگر آنها دور هم جمع شوند و ارزشی کسب کنند ، این می تواند به موتورهای جستجو نشان دهد که محتوای شما دقیقاً همان چیزی است که آنها بدنبال آن بودند.

با تمرکز بر روی هر دو سطل محتوایی که مکمل یکدیگر هستند ، می توانید یک استراتژی بازاریابی ورودی ایجاد کنید که با گذشت زمان همچنان تقویت می شود و رشد ارگانیک شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

پست چرا استراتژی محتوای شما به محتوای دارای رتبه و محتوای لینک مناسب در مخلوط نیاز دارد اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top