چرا اتوماسیون PPC برخی از بازاریاب های جستجو را خراب می کند

thumbnail

سیلیکون ولی را کاوش کنید و مینی ون های وایموی حباب زده را ببینید که اساساً “خودآموز” نحوه رانندگی بدون مسئولیت انسانی را در اختیار شما قرار می دهد. در حمل و نقل هوایی ، بزرگترین و مدرنترین هواپیماهای هواپیما تقریباً بی خطر هستند ، زیرا خلبانان برای هر پرواز کمتر و کمتر فرماندهی می کنند.

اتوماسیون بسیار عالی است … وقتی به عنوان بخشی از یک رویکرد استراتژیک تر برای حل نیازها در جامعه ما اعمال شود. اما اتوماسیون بی خطر نیست. عالی نیست و تمام متغیرها ، خصوصاً نامشهودها را کاملاً در نظر نمی گیرد.

اتوماسیون را با خلبان اتوماتیک اشتباه نگیرید

ماشین ها هوشمندتر می شوند – اگر نه درخشان نیستند – اما یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بسیار هوشمند هستند نه هر یک از موارد زیر:

  • شهود مصنوعی
  • عقل مصنوعی
  • بداهه مصنوعی
  • بینش مصنوعی

انسانها دارای آن صفات اساسی شهود ، خرد ، ذوق بداهه گویی و بینش هستند. انسان هنوز هم نقش اصلی را در جستجوی پولی بازی می کند. مطمئناً می توان با قرار دادن موارد اساسی روی خلبان اتوماتیک ، PPC عملکردی و با صلاحیت ایجاد کرد. اما چه کسی می خواهد فقط عملکردی داشته باشد؟

PPC عالی برای استفاده وجود دارد ، اما به متخصصان PPC نیاز دارد که می خواهند از خلبان خودکار برای آنچه مناسب است استفاده کنند ، به آنها اجازه می دهد کاپیتان هواپیمای PPC باقی بمانند.

PPC طرفدار به عنوان خلبان فرماندهی ، باید همه سیستم ها را کنترل کند – تفاوت های ظریف و شکاف برنامه های آنها را بررسی کند. آنها باید زیر اطلاعات سطح را جستجو کنند ، زیرا اتوماسیونهای بیشماری که توسط موتورهای تبلیغاتی ساخته شده اند فقط می توانند آنها را تا رسیدن به اهداف واقعی خود ببرند.

هشدارها: بلیط شما برای رونق گرفتن

فرماندهی برنامه های جستجوی پولی به چابکی نیاز دارد. چابکی نیاز به دیدن تغییرات ظریف و ظریف در یک لحظه دارد. این جایی است که جوانب عالی PPC ، مجهز به ابزارهای قدرتمند مدیریت PPC ، می توانند پیشرفت کنند.

با تنظیم صحیح ، هشدارها ما را به جهت صحیح هدایت می کنند تا در ناهنجاری ها و تغییرات ظریف عمیق تری فرو برویم که می تواند موفقیت در مبارزات انتخاباتی را مختل کند یا درهای برنامه های بسیار م toثرتر را باز کند. به عنوان مثال ، ابزارهایی در مجموعه مدیریت PPC Optmyzr مانند PPC Investigator شناسایی و عمل به فرصت ها را آسان می کنند ، مانند تنظیمات دستکاری ، افزودن کلمات کلیدی منفی ، تغییر tCPA یا tROAS ، به روزرسانی تبلیغات و سایر موارد بی شمار.

مطالب مرتبط  Google تغییرات برنامه Google Partners را برای ماه ژوئن به تعویق انداخت

هشدارهای سفارشی ، به ویژه در سال گذشته یا در آن بسیار گسترش یافته است. به طور کلی می توان آنها را در پنج سطح طبقه بندی کرد:

  • در سطح حساب هشدارها می تواند به اولویت بندی تخصیص زمان کمک کند ، به عنوان مثال ابتدا با حساب هایی کار می کنید که حجم تبدیل هدف خود را با بیشترین مقدار از دست ندهند.
  • سطح کمپین هشدارها (جدید در سال 2020) می تواند فرصت هایی را ایجاد کند که حتی حساب های با عملکرد خوب نیز بهتر عمل می کنند ، به عنوان مثال با اشاره به یک کمپین که میانگین های حساب را به پایین می کشد.
  • هشدارهای سطح برچسب به نظارت بر مبارزات با یک موضوع مشترک ، مانند مبارزات تجاری یا مبارزات مربوط به خطوط خاص محصول ، کمک کنید.
  • هشدارهای سطح استراتژی پیشنهادات نظارت بر عملکرد کمپین هایی که پیشنهادات آنها به طور خودکار توسط موتور تبلیغات مدیریت می شود.
  • هشدارهای سطح بودجه به تبلیغ دهندگان کمک می کند کل بودجه خود را بدون صرف هزینه زیاد برای حساب های شخصی ، مجموعه خاصی از کمپین ها یا بسیاری از حساب ها در سیستم عامل ها ، از جمله Google ، Microsoft ، Facebook و Amazon صرف کنند.
نمای کلی هشدارها در Optmyzr به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا انواع هشدارها را برای همه حساب هایی که مدیریت می کنند در یک مکان مشاهده کنند.

هشدارها عالی به نظر می رسند. ولی…

ایجاد هشدارها در Optmyzr بسیار آسان است. مشکل می تواند کشف آستانه هایی باشد که منجر به هشدارهای مفید می شوند. حتی در بیشتر موارد با تجربه ترین PPC حرفه ای نیز معمول است که در انتخاب هدف برای همه معیارها تلاش کنند ، وقتی تمرکز اصلی آنها فقط روی یک یا دو معیار اصلی باشد.

خبر خوب اینجاست: Optmyzr از بینش میلیون ها کمپین استفاده کرده است که مجموعه ما به ما کمک کرده است تا الگوریتم های ما را برای ساده سازی این روند مدیریت و استفاده کند. مجموعه مدیریت PPC ما این گزینه را دارد که براساس عملکرد اخیر ، هدف خاصی را به طور خودکار انتخاب کند. این تنظیم به شما امکان می دهد در صورت لغزش عملکرد ، حتی اگر هدف خاصی مانند CPA هدف خاص را در نظر نداشته باشید ، از آن مطلع شوید.

هشدارهای سفارشی را به راحتی در مجموعه مدیریت PPC Optmyzr ایجاد کنید

تنظیم هشدار خودکار همچنین به متخصصان PPC کمک می کند تا روند منفی را به سرعت شناسایی کنند ، قبل از اینکه این روند منجر به اهداف از دست رفته شود. هشدارها می توانند حسابهایی را که امروز هدف ROAS را برآورده می کنند ، نشان دهند ، اما عملکرد آنها به طور مداوم کاهش یافته است و احتمالاً ROAS از دست رفته طی هفته های آینده وجود دارد. این به بازاریابان جستجو کمک می کند تا با آگاهی و تصمیم گیری انسانی ، مشکلات را قبل از ناراحتی مشتری برطرف کنند. به یاد بیاورید که چند سالی است که می گوییم: ماشین آلات + انسان = PPC بهتر!

مطالب مرتبط  کمپین های خرید هوشمند Google: هر آنچه برای شروع باید بدانید

دقیقاً مانند خلبان هواپیما ، شناسایی مسئله اساسی قبل از اینکه به یک مشکل واقعی تبدیل شود ، سریعاً اصلاح و تنظیم دوره های هوشمند را برای کمک به دستیابی یا هدف قرار می دهد.

فراتر از هشدارها: برنامه ریزی هوشمند باعث موفقیت می شود

گرچه ما می خواستیم در درجه اول بر روی هشدارهای این مقاله تمرکز کنیم ، اما لازم به یادآوری است که هر ابزاری که استفاده می کنید باید با تصویر بزرگتر یکپارچه باشد. Optmyzr روش های مختلفی را برای حفظ شکل عالی در حالی که هنوز در هنگام بروز مشکلات از آنها مطلع می شود ، ارائه می دهد.

  • حسابرسی PPC – عملکردی که به طرفداران PPC کمک می کند تا مسائل ساختاری را شناسایی کنند ، که می تواند منجر به اهداف از دست رفته شود.
  • نقشه های حساب – یکی از جدیدترین ویژگی های Optmyzr که کل تیم ها را قادر می سازد تا به طور مشترک و بی عیب و نقص برای اجرای استراتژی جامع تعیین شده توسط تیم شما کار کنند.
  • بینش ها – ابزاری که به دلیل اصلی مشکلات کمک می کند.
  • بهینه سازی ها – سادگی با یک کلیک برای اجرای بهینه سازی های انبوه بر اساس بهترین روش ها و عملکرد اثبات شده در تمام حساب های تحت مدیریت.

بسیاری از طرفداران PPC این فرصت را از دست می دهند که جهان PPC بسیار خودکار را به حداکثر برسانند. آیا یک PPC حرفه ای می تواند با اجرای PPC با صلاحیت و “بدون دست” موفق شود؟ البته. بسیاری انجام می دهند. اگرچه کسانی که می خواهند برجسته شوند ، می دانند که فرصت عالی در روش های ظریف نظارت و دستکاری اتوماسیون پنهان است.

PPC بازی است که کسری از یک درصد می تواند تفاوت بین برد و باخت باشد. تغییرات ظریف در عملکرد ، پویایی جدید در بازار ، فرصت های خلاقانه از دست رفته و بسیاری از عوامل می توانند وارد عمل شوند. ابزارهایی که به طور مداوم ظرافت ها را کنترل می کنند ، مانند مواردی که در Optmyzr یافت می شود ، باعث می شود که Rockstar PPC از بقیه برجسته باشد.

پست چرا اتوماسیون PPC برخی بازاریاب های جستجو را خراب می کند appeared first on موتور جستجوگر سرزمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top