چالش های انطباق با فیس بوک CCPA: استفاده محدود از داده ها

thumbnail

قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا (CCPA) از اول ژانویه سال 2020 به اجرا درآمد ، و مشاغل تلاش کرده اند تا قبل از باز شدن پنجره دادخواست در 1 ژوئیه مطابقت داشته باشند. این خبر جدیدی نیست: در این مرحله ، ما بیش از 2 سال است که در مورد این صحبت می کنیم. و وای! در اینجا ما دو سال بعد هستیم و سردرگمی پیرامون الزامات پیروی از آن زیاد است.

بخشی از چالش با رعایت CCPA عدم شفافیت در مورد آنچه در مورد انواع مختلف مشاغل لازم است – به ویژه هنگامی که روابط به اشتراک گذاری داده ها وجود داشته باشد ، مانند آنچه بین هر تبلیغ کننده و فیس بوک وجود دارد.

این هفته ، فیس بوک از ویژگی جدیدی به نام استفاده محدود از داده ها (LDU) خبر داد. از اول ژوئیه ، LDU به طور خودکار برای همه حساب های تجاری فیس بوک فعال شده است ، و نحوه ذخیره و پردازش داده های کاربران در اکوسیستم فیس بوک را برای همه کاربرانی که فیس بوک به عنوان ساکنان ایالت کالیفرنیا معرفی می کند ، محدود می کند. این ویژگی به طور خودکار تشخیص می دهد که کاربر در کالیفرنیا اقامت دارد ، و قوانین استفاده محدود از داده ها (بیشتر در مورد موارد بعدی) را اعمال می کند. اما این ویژگی فقط تا 31 ژوئیه ادامه خواهد یافت. پس از آن فیس بوک به کسب و کارها نیاز دارد تا پیکسل خود را به روز کنند تا پارامتر LDU را شامل شود.

اگر تا 31 ژوئیه اقدامی انجام ندهید ، تجارت شما مسئولیت انطباق (و کلیه خطرات مرتبط با عدم رعایت) را بر عهده خواهد گرفت.

به نظر می رسد هر مقاله ای که حتی به CCPA نیز اشاره دارد ، نویسنده را ملزم می کند چندین بار اعلام کند که وکیل نیستند ، و این یک مشاوره حقوقی نیست. این در مورد این مقاله نیز صادق است. من وکیل نیستم (متأسفم ، مادر و بابا!) بنابراین لطفاً با مشاور حقوقی در مورد اقدامات مربوط به اقدامات مربوط به سازمان خاص خود مشورت کنید.

ممکن است بسیاری از مشاغل از این امر آگاه نباشند که برای جلوگیری از مسئولیت احتمالی تحت CCPA ، باید پیکسل فیس بوک خود را به روز کنند ، زیرا سایر سیستم عامل های تبلیغاتی (مانند Google Ads) دکمه های عدم انتخاب متمرکز یا راه حل های دیگر را ارائه داده اند. در این زمان ، پارامتر LDU به طور پیش فرض در پیکسل فیس بوک گنجانده نشده است ، و برای بررسی دامنه مورد نیاز ، باید به صفحه اسناد توسعه دهنده خاص مراجعه کنید.

اینجا همه چیزهایی را می شناسیم که در حال حاضر است:

چگونه ابزار استفاده محدود از داده های Facebook چگونه از انطباق CCPA اطمینان می کند؟

Facebook LDU به تبلیغ کنندگان روی سیستم عامل امکان می دهد که داده های کاربران را طبق مقررات مدیریت داده های CCPA مشخص کنند. این شرکت روش های خاص داده های کاربر را در لیست شرایط خاص دولت محدود کرده است ، که شامل زبانی است که نشان می دهد تبلیغ کنندگان صرفاً مسئول انطباق با CCPA هستند.

این ویژگی نیاز به یک تغییر ساده در پیکسل موجود در صفحه FacebookView دارد تا فیس بوک بتواند بطور خودکار میزان حضور کاربر در کالیفرنیا را تشخیص دهد یا خیر. به طور خاص ، توسعه دهندگان باید رشته ای را در پیکسل فیس بوک وارد کنند “dataProcessingOptions” این امر به شما اجازه می دهد تا شغل شما میزان انطباق CCPA خود را مشخص کند.

این رشته به یک تبلیغ کننده امکان می دهد که در صورت شناسایی یک کاربر در کالیفرنیا ، یا اینکه آیا فیس بوک ترجیح می دهد از شناسایی خودکار کنترل کند ، کنترل کند. البته ابهام در اینجا از این واقعیت ناشی می شود که CCPA یک قانون متمرکز “منصرف” است ، نه “انتخاب” مانند GDPR. بنابراین چه زمانی باید LDU را فعال کنید؟ در تمام زمان ها؟ فقط وقتی یک کاربر شناسایی کرد که نمی خواهد ردیابی شود؟ این وظیفه در اختیار تبلیغ کنندگان قرار گرفته است تا تصمیم بگیرند the و ریسک مرتبط را بپذیرند.

یادآوری: اگر اقدامی قبل از اول اوت انجام نشود ، برند شما مطابقت نخواهد داشت.

تصویر مثال نشان دادن روشهای مختلف اجرای.

انطباق Facebook CCPA چگونه بر بازاریابی دیجیتالی تجارت من تأثیر خواهد گذاشت؟

در حال حاضر همه عواقب انطباق CCPA در فیس بوک مشخص نیست ، اما می دانیم که فیس بوک محدودیت چگونگی استفاده از سیستم عامل از اطلاعات شخصی (PII) را برای متحد کردن هویت کاربران محدود می کند. در نتیجه ، ما انتظار داریم که ردیابی رفتار مشتری و هدف گیری مخاطبان برای بازاریاب های دیجیتال چالش برانگیزتر شود.

مطالب مرتبط  API کنسول جستجوی Google برای متوقف کردن پشتیبانی از درخواست های HTTP و JSON-RPC

ما همچنین معتقدیم که این تغییرات منجر به کاهش عملکرد در سیستم عامل خواهد شد ، زیرا آنها بر اثربخشی تطابق مشتری پیشرفته ، ردیابی تبدیل آفلاین و بازپرداخت برای ساکنان کالیفرنیا تأثیر می گذارند.

اما تأثیر فوری عمده در بازپرداخت است. با فعال شدن ، LDU فیس بوک به این معنی است که تجارت شما نمی تواند کاربران را در یک کمپین بازخورد رفتاری (مبتنی بر پیکسل وب سایت) قرار دهد. برای روشن شدن این موضوع: اگر 100٪ از کاربران شما ساکن کالیفرنیا هستند ، هنگامی که LDU را فعال کنید ، 0 کاربر در استخر مخاطبان خود خواهید داشت. از آنجایی که فیس بوک بین 1 تا 31 ژوئیه سال 2020 این کار را بطور خودکار فعال کرده است ، اکنون این اتفاق می افتد.

تجارت من چگونه باید Facebook LDU را پیاده سازی کند؟

مهم است که قبل از پاسخ دادن به این سؤال ، بر یک نکته تأکید کنیم که به اختصار در بالا به آن اشاره کردیم: انطباق CCPA در توانمندسازی کاربران برای امتناع از ردیابی متمرکز است (بر خلاف GDPR ، که کاربران را ملزم به انتخاب کردن برای ردیابی می کند). این بدان معناست که اگر کاربر به وب سایت شما مراجعه کند ، می توانید با استفاده از آنها یک بنر رضایت کوکی در اختیار شما قرار دهید که امکان انتخاب کردن را به آنها می دهد. تحت CCPA ، اگر کاربر تصمیم به انصراف دهد ، تجارت شما باید ردیابی آنها را متوقف کند.

در حالی که تعداد بسیار کمی از کاربران تصمیم می گیرند که از ردیابی استفاده کنند ، اما در صورت عدم انتخاب ، اعداد بسیار بهتر می شوند. این بدان معناست که بسته به تحمل شما در برابر ریسک ، بسته به تحمل ریسک پذیری فیسبوک CCPA ، چندین دوره عملی وجود دارد.

فیس بوک در ارتباطات پیرامون پیروی از CCPA مبهم بوده است ، این بدان معناست که شما (و شغل شما) صرفاً مسئول ارزیابی ریسک هستید. ما سه راه ممکن برای طی کردن ، از کمترین خطر تا بالاترین ، با جوانب مثبت و منفی را برای هر یک مشخص کرده ایم:

آیا تجارت شما باید از داده های استفاده شده در فیس بوک برای رعایت CCPA استفاده محدود کند؟

ریسک پذیری: این مبنای پایه است زیرا هیچ مشکلی برای تجارت ایجاد نمی کند. تجارت شما نیازی به ایجاد فرصت صریح برای انصراف از ردیابی ندارد ، درعوض اگر یک کاربر به عنوان ساکن کالیفرنیا مشخص شده باشد ، می توانید رشته LDU را در همه موارد شلیک برچسب PageVIew فعال کنید.

  • مزایا: صفر خطر ، 100 درصد از ساکنان کالیفرنیا را تحت پوشش قرار می دهد.
  • منفی: همه ساکنان کالیفرنیا از کمپین های بازاریابی حذف نخواهند شد (و همچنین سایر توابع هدف گذاری داده ها) بنابراین احتمالاً شاهد عملکرد بزرگی خواهید بود.

تحمل ریسک: این روند میانی کمی خطرناک است ، به خصوص که ما هنوز در حال یادگیری نحوه تفسیر CCPA هستیم. کسب و کار شما باید با استفاده از یک راه حل پیروی از کوکی مانند CookieBot یا OneTrust ، انتخاب را برای رد کردن از ردیابی انتخاب کند. سپس فقط LDU را برای کاربرانی که امتناع می کنند فعال می کنید ، که همچنین پیکسل فیس بوک را از شلیک غیرفعال می کند. این یک وضعیت عجیب است زیرا غیرفعال کردن پیکسل از شلیک همانند فعال کردن LDU کار می کند.

  • مزایا: خطر کم است و احتمالاً اکثر کاربران کالیفرنیا امتناع نخواهند کرد ، به این معنی که می توانید طبق معمول رفتارها و تبلیغات عقب افتادگی را ردیابی کنید.
  • منفی: برای پیکربندی به طور بالقوه پیچیده است ، و مشخص نیست که چگونه LDU با استفاده از امتناع استفاده می شود ، پیکسل را از شلیک در کل محدود می کند (که می تواند همان تأثیر خالص را با سیر معکوس خطر داشته باشد).
مطالب مرتبط  Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

ریسک بالا: هیچ کاری نکنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر می خواهید LDU را در پیکسل فیس بوک فعال نکنید و از بازدید کنندگان سایت امتناع نکنید ، توصیه می کنیم در مورد خطرات ، مسئولیت احتمالی و مجازات های مربوط به عدم رعایت CCPA با تیم حقوقی خود صحبت کنید.

  • مزایا: همه کاربرانی که ساکن کالیفرنیا هستند می توانند در لیست های بازاریابی و ردیابی قرار بگیرند.
  • منفی: با خطر قوی مجازات بسیار خطرناک است.

شایان ذکر است که اگر هیچ عملی را خارج از توصیه Risk Averse انتخاب کنید ، خطر پردازش داده متعلق به کاربری را دارید که در صورت پاک شدن کوکی ، در مرورگر دیگری یا جلسه قبلی خود را انتخاب کرده است.

در حال حاضر هیچ راه حل کامل وجود ندارد. همه این رویکردها چالش های خاص خود را مطرح می کنند. من این چیزها را زندگی می کنم و نفس می کشم و هنوز هم می بینم که سؤالاتی از قبیل:

  • برنامه جهانی LDU برای همه افراد در رویکرد کالیفرنیا چه تأثیری در لیست سرکوب خواهد داشت؟
  • هنگامی که زمان محدودی برای ذخیره آن گزینه در یک کوکی مداوم بین جلسات داریم ، چگونه می توانیم تصمیم کاربر را برای محدود کردن ردیابی ادامه دهیم؟

در اینجا چند ماده غذایی دیگر برای تفکر وکالت فناوری ارائه می شود استیو Blickensderfer (این همچنین مشاوره حقوقی نیست):

آیا اگر تجارت من در کالیفرنیا نباشد ، آیا باید کاری انجام دهم؟

CCPA در مورد مشاغلی که ساکنان کالیفرنیا را هدف قرار می دهند ، صرف نظر از محل کسب و کار ، اعمال می شود. اگر مشاغل شما در فیس بوک به ساکنان کالیفرنیا بازاریابی می کند ، باید مطابقت داشته باشید یا تجارت خود را در قبال مسئولیت و مجازات های احتمالی باز کنید.

البته تأثیر کامل این محدودیت ها به این بستگی دارد که بازار تجارت به چه میزان به ساکنان کالیفرنیا تبدیل می شود. اما شایان ذکر است که ما معتقدیم محدودیت های مشابه احتمالاً در آینده نزدیک در سراسر کشور به تصویب می رسد ، و مقررات سختگیرانه تری در حال حاضر در مورد EUR تحت GDPR اعمال می شود.

در پایان ، آشکار می شود که هرچه بیشتر به دنبال حفظ حریم خصوصی از طریق هر دو روش فنی (ITP ، ETP) و قانونگذاری (GDPR ، CCPA) بطور همزمان هستیم ، انطباق سخت تر می شود وقتی که شما نیاز به دانستن همه داده های شخصی دارید تا اطمینان حاصل کنید که شما نیستید. استفاده نادرست از آن در واقع ، تنها راه واقعی برای حفظ حریم خصوصی ، ممکن است این باشد که به هیچ وجه حریم شخصی نداشته باشید و صریحاً دیکته کنید که چگونه شرکت ها می توانند با ارائه همه این موارد به آنها ، از داده های شما استفاده کنند. با هر عملی واکنشی نشان داده می شود و ما باید برای دامنه عواقب ناخواسته آماده شویم.

در پایان ، بیشتر آشکار می شود که شیوه فعلی جستجو همزمان به دنبال حمایت از حریم خصوصی مصرف کننده از طریق هر دو روش فنی (ITP ، ETP) و قانونگذاری ، سازگاری را به یک تلاش تبدیل کرده است. اصولاً این فرایند باعث می شود تا یک تجارت بدون اطلاع اول از دسترسی به داده های کاربر ، اطمینان حاصل کند که آنها از این نادرست استفاده نمی کنند ، می دانند که آیا قانونی را نقض می کنند یا خیر. در حقیقت آینده حفاظت از حریم خصوصی مؤثر ممکن است رادیکال تر از هر چیزی باشد که ما اکنون می بینیم: جهانی که اصلاً “حریم خصوصی” در آن وجود ندارد ، که در آن تمام داده های ما بطور آزاد در دسترس مشاغل است اما ما صریحاً دیکته می کنیم که چگونه می توانند استفاده از آن

تا آن موقع، شما باید تا 31 ژوئیه 2020 اقدام کنید. ما همچنان که درباره محدودیت ها و چگونگی تفسیر قانون در دادگاه ها اطلاعات بیشتری کسب می کنیم ، پیرامون پیروی از CCPA را ارائه خواهیم کرد.

The post فیس بوک CCPA چالش های انطباق: استفاده محدود از داده ها برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top