پیوندهای متنی در قطعه های ویژه ممکن است فرصت ها و خطرات جدیدی را به همراه داشته باشد

thumbnail

در ماه نوامبر ، پیوندهای متنی در قطعه های ویژه Google ظاهر می شوند. اگرچه هنوز در مرحله آزمایش است ، اما احتمال وجود پیوندهای بیشتر در این ویژگی نتایج جستجوی با دید بالا ، SEO ها را نگران می کند که این ممکن است برای نرخ کلیک آنها ، ایمنی مارک های تجاری و همچنین نحوه بهینه سازی آنها چیست. برای این.

پیامدهای احتمالی پیوندهای متنی در قطعه های برجسته

ایزی اسمیت ، تحلیلگر فنی SEO در Ryte ، گفت: “آنچه می تواند برخی ناشران را از این کار منصرف کند این واقعیت است که برنده شدن یک قطعه ویژه اکنون ممکن است منجر به تقسیم غنایم با سایر وب سایت هایی شود که به آنها پیوند داده شده اند.” پیوند به سایت های رقیب نیز ظاهر می شود.

به جای اینکه برای ناشران کاملاً بدتر باشد ، این ممکن است در واقع بیشتر یک شمشیر دو لبه باشد. اگر سایت های دیگر بتوانند در قطعه های ویژه شما پیوند داده شوند ، شما همچنین می توانید از این فرصت استفاده کنید. پاتریک استوکس ، فنی و مشاور محصول در Ahrefs ، گفت: “با مراجعه به سایر قطعه های برجسته ، دسترسی من بیشتر خواهد شد ، بنابراین احتمالاً یک پیروزی است حتی اگر ممکن است چند کلیک را بر روی یک قطعه از دست بدهم.” مظنون است که Google سایر پیوندهای برجسته را در پیوندهای متنی خود ارجاع می دهد.

اگرچه این جنبه جدید از بریده های برجسته پیامدهای مختلفی را به همراه دارد ، اما بعید است مانع پیگیری ناشران شود. برودی کلارک ، مشاور سئو در ملبورن ، گفت: “به شکل فعلی ، تغییر زیادی نمی کند” اولین این ویژگی را مورد توجه ما قرار داد. این احساسات توسط اکثر متخصصانی که برای این مقاله با ما صحبت کردند ، مورد توجه قرار گرفت.

سایت های شخص ثالث به نفع خود هستند ، اما شاید نه همه ، و بدون ریسک نیستند

کریستال کارتر ، استراتژیست ارشد دیجیتال در Optix Solutions گفت: “احتمالاً این یک پیروزی بزرگ برای سایتهای مرجع مانند dictionary.com و Wikipedia و همچنین سایتهایی است که برای ایجاد منابع دانش برای کاربران وقت صرف کرده اند.” کلارک در توافق گفت: “به دلیل پیوندهای تعریف شده ، فقط سایتهایی شبیه ویکی پدیا هستند که در بیشتر قسمتها ظاهر می شوند ، که بخش بسیار کمی از سایتها در وب است.”

به نظر می رسد که اکثر پیوندهای متنی منابع اطلاعاتی فوق الذکر را ذکر می کنند ، اما موارد استثنایی مانند پیوند Business Insider در مثال زیر وجود دارد.

محدود کردن پیوندهای متنی به سایت های اطلاعاتی و نشریات روزنامه نگاری ممکن است از تبدیل شدن قطعه های برجسته به میدان جنگ در عرصه بزرگتر صفحه نتایج جستجو جلوگیری کند. با این حال ، این احتمالاً پیوندهایی را که Google می تواند ارائه دهد محدود می کند.

مطالب مرتبط  Google Page Experience Update برای راه اندازی مه 2021 با برچسب های جدید در نتایج جستجو

جوری فورد ، مدیر CMO در Food Boss ، در صورتی که پیوندهای متنی برای همه ناشران در دسترس باشد ، گفت: “من در واقع فکر می کنم که این یک روش جدید هدف گذاری برای سایت های شخص ثالث خواهد بود.” یک نظریه که توسط چندین حرفه ای مطرح شده این است که پیوندهای متنی به محتوای دیگری اشاره دارد که یک قطعه ویژه را بدست آورده است. فورد گفت ، در این صورت ، “من شک دارم کسانی که قطعه هایی را برای جستجوی گسترده تر دارند.”

به نظر می رسد که همیشه به عنوان یک پیوند متنی مفید نیست. تام Crewe ، رئیس سئو در آدیدو ، به Search Engine Land گفت: “این به روزرسانی صاحبان وب سایت های کنترل را از نظر محتوای آنها و مارک هایی که به طور بالقوه با آنها مرتبط هستند از بین خواهد برد.” اسمیت اضافه کرد: “اگر موضوع از نظر احساسی منفی باشد یا چیزی کاملاً غیرمرتبط باشد ، ممکن است ارتباطی ایجاد شود که برای منبع شخص ثالث مطلوب نباشد.”

هنگام بهینه سازی برای قطعه های ویژه ، موارد بیشتری را باید در نظر گرفت

در حالی که قطعه های برجسته همچنان مورد نظر باقی می مانند ، این تغییر می تواند یک لایه جدید اضافه کند تا هنگام بهینه سازی برای آنها در نظر گرفته شود. Crewe گفت: “یك راه برای سازگاری استراتژی من این است كه شروع به شناسایی محل پیوندهای متنی درون قطعه های برجسته خودم كنم و ایجاد محتوایی كه با آن پیوندهای زمینه سازگار باشد.” در این مرحله ، آزمایش این استراتژی هنوز غیرممکن است ، اما اگر کار کند ، می تواند به حذف پیوندها به سایت های دیگر کمک کند و پیوندهایی به محتوای خود را جایگزین آنها کند.

برخی از ناشران ممکن است رویکردی مخالف داشته باشند و از Google پیروی کنند. اسمیت با این استدلال که بسیاری از سئوکاران از قبل قالب بندی قطعه ویژه موجود (پاراگراف ها ، جداول و لیست ها) را تقلید می کنند ، گفت: “در صورت استفاده کامل ، من کاملاً مطمئن هستم که افزودن پیوندهای خروجی به محتوای شما بخشی از هر استراتژی برجسته برنده قطعه خواهد شد.” به امید پیروزی در آنها. اسمیت اضافه کرد: “شاید اگر ارتباط با منابع یک عامل تعیین کننده باشد ، وب سایتهایی که قبلاً این کار را انجام می دهند در ابتدا (خصوصاً برای وب سایتهای YMYL بالاتر که از قبل نیاز به ارائه منابع تخصصی و منابع واقعی دارند) به دست می آورند.”

سئوکاران فرصت پیشرفت دارند

اگر این تغییر به جنبه دائمی قطعه های برجسته تبدیل شود ، یک چیز مسلم است: سئوکاران اطلاعات بیشتری ، با وضوح مشخص و کنترل بیشتر می خواهند.

مطالب مرتبط  20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO ها باید در مرحله بعدی تمرکز کنند ، می گویند

Crewe گفت: “گزارش در مورد پیوندهای متنی در Search Console کمک بزرگی خواهد بود ، زیرا به ناشران نشان می دهد که چگونه این CTR آنها را تحت تأثیر قرار می دهد”. Crewe گفت ، این داده ها همچنین به شناسایی موضوعاتی کمک می کند که ناشران می توانند جزئیات بیشتری در مورد آنها ارائه دهند که آنها به طور بالقوه می توانند پیوند متنی را در سایت های خود نگه دارند.

فورد پیشنهاد کرد: “یک برچسب قطعه که اگر ناشران نمی خواهند داده های منبع جایگزین در آن موجود باشد ، می تواند پشتیبانی کند.” متناوباً ، امکان انصراف از ظاهر شدن به عنوان یک پیوند متنی ممکن است به کاهش نگرانی های ایمنی برند کمک کند.

برای کاربران خوب است ، اما برای چه کسان دیگری خوب است؟

غیر معمول نیست که گوگل تغییرات و به روزرسانی ها را برای کاربران مفید توصیف می کند ، در حالی که در مورد میزان سودآوری خود شرکت و یا تأثیرات منفی هرگونه تغییر در کسب و کارها و ناشران بیشتر است. با این حال ، پیوندهای متنی در قطعه های ویژه ممکن است بیش از آنکه برداشت های نخست باور ما را برانگیزد ، کیسه ای مخلوط باشد.

واضح است که زمینه بیشتر برای کاربران بهتر است ، اما این امر همچنین می تواند نیاز به جستجوی مجدد کاربران را کاهش دهد ، “من فکر می کنم اگر آنها نتوانند مجموعه دیگری از تبلیغات را ارائه دهند ، علیه Google کار می کند” ، کلارک خاطرنشان کرد: این س quالات گسترده ممکن است تبلیغات مربوطه نداشته باشند.

Crewe گفت ، سایتهای بیشتری که در یک قطعه ویژه که زمانی متعلق به یک ناشر بود ظاهر می شوند ، می توانند مشکل ساز باشند ، اما “این می تواند یک گام مثبت در جهت کاهش” echo chamber “آنلاین و گسترش افق دید کاربران در سراسر وب باشد.” این احتمالاً یک سود ناخواسته خواهد بود ، زیرا به نظر می رسد گوگل ارائه یک پاسخ ساده و مستقیم به کاربران را ترجیح می دهد.

Google_bing_answers_ مقایسه
نتایج Google (بالا) و Bing (پایین) برای همان جستجو. Google یک پاسخ را از یک منبع واحد ارائه می دهد ، همانطور که Bing با صراحت بیشتری دو منبع و دیدگاه مختلف را برجسته می کند.

اسمیت گفت: “متناوباً ، این می تواند به سادگی روشی برای کاهش اتهامات ناشران ناشران توسط Google باشد که ادعا می کنند قطعه های برجسته فقط به نفع گوگل است و نه به ایجاد کننده محتوا”. به نفع تعداد بیشتری از ارائه دهندگان محتوا باشید. ” دلپذیری ناشران و ناظران ، مانع بزرگتری برای شرکت در سالهای اخیر شده است. این هفته اما اظهار داشت که ترجیح می دهد سرویس جستجوی خود را در استرالیا خاموش کند تا اینکه برای لینک دادن به سایت ها هزینه پرداخت کند.

پست پیوندهای متنی در قطعه های ویژه ممکن است فرصت ها و خطرات جدیدی را ایجاد کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top