پیش بینی کننده گوگل می گوید ، گوگل برای اولین بار کاهش درآمد ایالات متحده ، از جمله جستجوی پرداخت شده ، را مشاهده می کند

thumbnail

براساس پیش بینی آگهی تبلیغاتی دیجیتال تازه eMarketer ، درآمد خالص تبلیغات ایالات متحده Google امسال با 5.3٪ کاهش خواهد یافت. این یک تغییر بزرگ از پیش بینی های تبلیغاتی اولیه و صعودی آن (جهانی ، جستجو) است ، که حدود 13٪ رشد برای Google پیش بینی کرده است.

فیس بوک و آمازون رشد خواهند کرد. با این حال ، طبق پیش بینی اصلاح شده ، درآمدهای تبلیغاتی فیس بوک و آمازون همچنان رشد خواهند کرد ، اما “با شدت رکود” در مقایسه با تخمین های قبلی. با این حال ، eMarketer در تأثیر احتمالی درآمد ناشی از افزایش تحریم تبلیغ فیس بوک ، که هنوز اندک است اما در صورت جابجایی می تواند تأثیر داشته باشد ، تأثیر ندارد.

در زیر پیش بینی های مربوط به درآمد eMarketer در ایالات متحده اصلاح شده برای تمام سال 2020 آورده شده است:

  • Google: 39.58 میلیارد دلار (5.3٪ کاهش)
  • فیس بوک: 31.43 میلیارد دلار (رشد 4.9٪)
  • آمازون: 12.75 میلیارد دلار (رشد 23.5٪)

اعداد جدید همچنین حاکی از تغییر سهم بازار تبلیغات دیجیتال در بین سه شرکت است:

  • Google: 29.4٪ (31.6٪ در سال 2019)
  • فیس بوک: 23.4٪ (22.7٪ در سال 2019)
  • آمازون: 9.5٪ (7.8٪ در سال 2019)
مطالب مرتبط  فیس بوک دستورالعمل بهینه سازی بودجه کمپین را دوباره به دست آورد

از دست دادن هزینه سفر. کاهش درآمد Google در درجه اول به از دست رفتن هزینه های قابل توجه تبلیغات سفر در جستجوی پرداخت شده نسبت داده می شود. براساس MediaRadar ، هزینه تبلیغات در سفر در ماه مارس تقریباً 90٪ تخفیف داشت. بر این اساس ، درآمد خالص تبلیغات جستجوی Google 7.2٪ کاهش می یابد و سهم تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده در ایالات متحده از 61.3٪ به 58.5٪ خواهد رسید ، در حالی که آمازون سهم جستجوی پرداخت شده اضافی را از Google دریافت می کند.

به طور کلی ، eMarketer هنوز می گوید که درآمد تبلیغاتی دیجیتال ایالات متحده امسال 1.7 درصد رشد می یابد و به 134.7 میلیارد دلار ، “کمترین سود در یک دهه”. طبق اعلام IAB ، در سال 2019 جستجوی پرداخت شده 9/43 درصد از کل درآمد تبلیغاتی دیجیتال ایالات متحده را به دست آورد و به 54.7 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال 2018 حدود 13 درصد است.

مطالب مرتبط  تحریم تبلیغات فیس بوک "Stop Hate" هنگام پیوستن به Verizon ، تحریم کننده تبلیغات فیس بوک شد

چرا اهمیت می دهیم كل شواهد نشان مي دهد كه براي آينده قابل پيش بيني رشد درآمد آگهي ديجيتال تا زماني آهسته آهسته خواهد بود. اما تبلیغات اینترنتی نسبت به سایر بخش های رسانه ای همچنان سالم تر است. و حتی اگر طرح eMarketer دقیق باشد ، بعید است گوگل متحمل رنج بسیاری شود.

این شرکت همچنان شاهد رشد نمایشگر و تبلیغات YouTube خواهد بود. و هنوز هم به عنوان یکی از معدود “شرط بندی های ایمن” در فن آوری تلقی می شود. نگران کننده تر این است که تمرکز فزاینده درآمد دیجیتال در گروه بسیار کمی از شرکت ها ، که توسط گزارش eMarketer و دیگران نشان داده شده است.

در نوشته گوگل برای اولین بار کاهش درآمد ایالات متحده ، از جمله جستجوی پرداخت شده ، می گوید forecaster برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top