پیش از جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، اشکالات بیشتر تبلیغات فیس بوک تبلیغات را از بین می برد

thumbnail

فیس بوک تبلیغات به دلیل خاصیت کثیف بودن و غیرقابل پیش بینی بودن شهرتی کسب کرده است. طی 12 تا 18 ساعت گذشته ، بسیاری از تبلیغ کنندگان با عدم تأیید موقت تبلیغات و غیرفعال شدن حساب ها ، مشکلاتی را تجربه کردند.

“این دومین اشکال گسترده ای است که در 4 هفته گذشته شاهد تأثیر کمپین های فیس بوک بوده ایم. آخرین اشکال باعث شد تا چندین حساب (از طریق عمودی های مختلف) از حدود ساعت 6 عصر دیروز به وقت مرکزی عدم پذیرش تبلیغات را دریافت کنند. ”

آژانس دیگری که صبح جمعه با آن صحبت کردم گفت تقریباً 10 تا 20٪ از حساب های مشتری آن شب گذشته مشکلاتی را تجربه کرده است.

فیس بوک این مشکل را در ساعت 11:15 شب تأیید کرد. پنجشنبه EDT. Rob Leathern ، مدیر مدیریت محصول فیس بوک ، “یک مشکل فنی وجود داشت که باعث شد برخی از تبلیغات و حساب های تبلیغاتی FB به اشتباه غیر فعال شوند” گفت در توییتر. “ما ظرف چند ساعت مسائل را شناسایی و حل کردیم و باید دسترسی برقرار شود.”

مطالب مرتبط  بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما

“دسترسی به حساب باید بازیابی شود. برخی از رد کردن تبلیغات ممکن است مدتی طول بکشد تا در سیستم اجرا شود – با این حال باید به زودی مرتب شود ، “Leathern اضافه در پاسخ

درب کانال های دیگر باز می شود؟

مشکلات موجود در سیستم عامل برخی از خریداران شبکه های اجتماعی را به دنبال کانال های جایگزین می اندازد. جانسون خاطرنشان كرد: مشتريان در حال اولويت بخشي به تنوع کانال هستند.

“زمان خوبی برای شروع آزمایش سایر منابع ترافیکی است ،” گفت Adomas Pranevicius در Lastclick.media ، اضافه کرد که او در حال مشاهده تبلیغات Pinterest است. Snapchat همچنین می تواند از تبلیغ دهندگان نگران ثبات در بستر تبلیغات Facebook بهره مند شود.

اسنپ ​​چت و پینترست در راه حل های تبلیغات پاسخ مستقیم سرمایه گذاری کرده اند و هر دو رشد قوی درآمد را برای سه ماهه سوم گزارش کرده اند. درآمد اسنپ چت با 52٪ افزایش نسبت به سال گذشته به 679 میلیون دلار رسید و درآمد پینترست با 58٪ رشد نسبت به سال گذشته به 442 میلیون دلار رسید. این خیلی دور از درآمد آگهی فیس بوک برای سه ماهه گذشته است که مجموعاً بیش از 21 میلیارد دلار بوده است ، اما این رشد اشتیاق تبلیغ کننده را برای متنوع کردن نشان می دهد.

مطالب مرتبط  جستجوی Google به کاربران کمک می کند تا بازی های ورزشی زنده ، نمایش های تلویزیونی خطی را پیدا کنند

Pinterest به درخواست تجدید نظر در مورد ایمنی برند خود در تماس با درآمد سه ماهه سوم خود اشاره کرد و شاید اشاره کرد که از تحریم Facebook Ads بهره مند شده است ، “[W]همچنان از بازاریابانی که مثبت و ایمنی برند را در اولویت قرار می دهند بهره مند می شویم. “تاد مورگنفلد مدیر مالی Pinterest گفت. “تبلیغ کنندگان به ما می گویند Pinterest نسبت به سایر سیستم عامل های اینترنت مصرف کننده از نام تجاری مطمئن است. و ما در Q3 از این مزیت بهره مند شده ایم. “

اما بی ثباتی نسبی بستر تبلیغات فیس بوک ممکن است در رشد تبلیغات Pinterest و Snapchat نیز نقش داشته باشد.

در همین حال ، به فیس بوک برگردیم ، “[T]او قطعاً باعث می شود كه هرچه به جمعه سیاه و دوشنبه سایبر نزدیك شویم ، تبلیغ كنندگان به خوبی از ساخت آگهی جلو بگیرند. “

پست بیشتر اشکالات Facebook Ads قبل از جمعه سیاه ، Cyber ​​Monday باعث تبلیغ تبلیغات غیرعادی می شود اولین بار در موتور جستجوگر Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top