پیام کوتاه در هنگام تقسیم مشتری در مورد بازگشایی چیست؟ [Video]

thumbnail

از زمان افزایش قفل ، مشاغل باید در نظر بگیرند که چگونه بازگشایی آنها توسط مشتریان قابل درک است. در حالی که برخی از مشتریان مشتاق بازگشت به فعالیت های قبل از همه گیر خود هستند ، برخی دیگر از ترس از موج دوم عفونت ها تمایلی ندارند. در طول جلسه بازاریابی با نام تجاری Live با موتور جستجوگر زمین ، امی بیشاپ Cultivative ، میشل مورگان بازاریابی Clix و Survata ، کریس کلی ، در مورد چگونگی تفکر مشتریان در مورد مسئله و نوع پیام رسانی که در تقسیم مخاطبان سودمند است بحث کردند.

بیشوپ گفت: “این در نظرات متفاوت کاملاً شکسته شده است و کاملاً قطبی می شود ، بنابراین فکر می کنم مارک ها باید نسبت به آنچه می گویند کمی دقت کنند زیرا این امر می تواند یک گروه را به روش اشتباه مالش دهد.” برای درخواست هرچه بیشتر مشتریان ، “قادر به به اشتراک گذاشتن پیام خود از” ، در اینجا روش های مختلفی که می توانیم کار کنیم وجود دارد. در اینجا گزینه های شما ، “فکر می کنم مهم باشد.”

“من فکر می کنم . . این چیزی است که شما نیاز به یک خط پیدا می کنید تا بتوانید وسط آن قرار بگیرید ، اما واقعاً ممکن است کمی از مارک تجاری در آن بازی کنید. مورگان با اشاره به اینکه تصمیمات و پیام رسانی برخی از مشاغل نیز ممکن است ناشی از نیازهای فوری مالی آنها باشد ، گفت: “شما کدام شرکت هستید؟” مورگان توصیه کرد: وقتی تنها گزینه ها در اسرع وقت بازگشایی می شوند یا به طور دائم بسته می شوند ، مشاغل باید با پیام خود لاغر شوند. وی گفت: “تلاش برای سرفه کردن به همه معمولاً به معنای این است که شما با هیچ کس صحبت نمی کنید.”

مطالب مرتبط  خریدهای بازرگانی: قبل از انتخاب سکوی بعدی تجارت الکترونیکی خود ، چه مواردی را باید در نظر بگیرید

“توجه زیادی در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است ،‘ سلام اگر این اتفاق در پاییز برمی گردد ، چه می کنیم؟ اجازه ندهید که مجدداً پا صاف گرفتار شویم. ” برخی از CMO هایی که او با وی صحبت می کند ، در حال برنامه ریزی پیام های مربوط به ایمنی برای مرحله بازگشایی قریب الوقوع هستند ، اما همچنین در صورت ساختن برنامه های احتمالی در صورت احیای کروناویروس در پاییز.

چرا اهمیت می دهیم برخی از مخاطبان ممکن است در این زمان از اقدامات دوردست اجتماعی دریغ کنند و برخی دیگر ممکن است آرزو داشته باشند که زندگی عادی خود را در اسرع وقت از سر بگیرند. دانستن اینکه مشتریان در مورد بازگشت به شغل شما چه احساسی دارند ، باید تصمیم شما را برای بازگشایی و همچنین پیشنهادات و پیام هایی که با آن فرآیند انجام می شود راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط  مغازه ها بسته شده اند بنابراین داده های مکان مرتبط نیستند ، درست است؟ اشتباه.

برنامه ریزی برای امکان تجدید مجدد COVID همچنین می تواند به شغل شما کمک کند در صورت بروز وضعیت ناگوار به سرعت پاسخ دهد. این ممکن است برخی از منابع را از تلاش مجدد فوری باز کند ، اما مارک های آماده شده احتمالاً در طی و پس از شیوع احتمالی موفق می شوند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • بازاریابی در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video]
  • چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]
  • بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

پست هنگامی که مشتریان در مورد بازگشایی تقسیم می شوند ، پیام صحیح چیست؟ [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top