پنج روش برای تبدیل شدن به “جستجوی شرپا” برای سازمان خود

thumbnail

جستجو یک منطقه ویژه است که یادگیری ، درک و مطابقت با استاندارد صنعت بسیار دشوار است. دقیقاً وقتی جای خود را می گیرید ، اوضاع به سرعت تغییر می کند و به انعطاف پذیری و چابکی فوق العاده ای نیاز دارد. مقدار زیادی از موفقیت من در این صنعت ناشی از تعهد من برای شرپای جستجوگر است.

در اینجا 5 نکته برتر در مورد تبدیل شدن به جستجوی فعال و حمایتی Sherpa برای سازمان خود آورده شده است.

مترجم باشید

شوهر من دو زبانه و معلم زبان اسپانیایی است. من لغات بلدم اما مسلط نیستم و نمی توانم کاملاً درک کنم. من به طور معمول می توانم مکالمات او را دنبال کنم زیرا من 15 سال است که می شنوم اسپانیایی صحبت می کند. دانستن طرز رفتار ، عطف و زبان بدن او به من سرنخ های زمینه ای بیشتری می دهد. تقریباً مانند “گویشهای” مختلف در زبان – ، جستجوی پرداخت شده و تجارت الکترونیکی تفاوت های مختلفی در زبان جستجوی کلی دارند که باید به طور مناسب ارتباط برقرار شود.

مارک ها را از شن روان نجات دهید

جستجوی “شن روان” مانند شن و ماسه رعد و برق مرداب آتش در فیلم عروس شاهزاده است. به عنوان یک مالک مارک ، اگر به جنبه های جزئی و تاکتیکی جستجو جذب شوید ، نمی توانید تشخیص دهید که کدام راه پیش رفته است ، به موفقیت دست پیدا کرده یا ظهور می کنید. شما ممکن است برای رسیدن به نفس کشیدن سریع اکسیژن به سمت بالا مبارزه کنید اما سرانجام آنقدر سخت کار خواهید کرد که فقط در عمق بیشتری فرو بروید تا اینکه در نهایت خسته شوید.

صاحبان نام های تجاری برای محافظت از آنها ، هشدار دادن به آنها ، ایمن نگه داشتن آنها و یافتن راهی برای دستیابی به اهداف نهایی ، باید به جستجوی شرپای خود اعتماد زیادی کنند. برای اینکه یک شریک جستجوی خوب باشید ، وسلی داخلی خود را کانال کرده و مارک ها را با اطمینان و قدرت آرام پیش بینی هرگونه آتش سوزی ، گودال ماسه رعد و برق و R.O.U.S. را از طریق مرداب آتش راهنمایی کنید. که بین شما و اهداف شما قرار دارند

مطالب مرتبط  4 غذای آماده از درآمد Q1 والمارت برای مارک ها ، بازاریابان تجارت الکترونیک

ذهنیت رشد

پذیرش تغییر با اکوسیستم جستجوی سریع در حال تحول ، وسعت و عمق دسته ها / عمودی های سازگار ، زمان واقعی همیشه بر روی طبیعت و تأثیر بالقوه جهانی بسیار مهم است. بازاریاب های جستجوگر که عطش و کنجکاوی برای یادگیری و رشد مداوم دارند کسانی هستند که به تعالی دست می یابند.

این بسیار سرحال کننده است که می دانیم آنچه پنج سال دیگر یاد می گیریم حتی ممکن است هنوز اختراع یا ایجاد نشده باشد. این یک اثر موج دار است – رشد ، رشد و تکامل را یاد بگیرید تا مرتبط باشید و برای موفقیت مرتبط باشید.

مجموعه کلاه خود را بسازید و به همین مناسبت لباس بپوشید

بازاریابان جستجوگر می توانند کلاه های مختلفی از استراتژی بازاریابی تا مالی ، خلاقیت تا تجزیه و تحلیل تا آزمایش علمی و فراتر از آن را بپوشند. ما همچنین در فرکانس های ارتباطی و مخاطبان خود واریانس داریم – مشتریان ، نمایندگی ، شرکای موتور ، فروش ، فناوری. شما هنگام صحبت با CMO “کلاه” متفاوتی نسبت به یک بازرگان یا برنامه ریز رسانه دارید.

بعضی از مشاغل به کلاههایی با مهارت سخت نیاز دارند در حالی که برخی دیگر به مهارت های نرم نیاز دارند. در آخر ، واریانس بین Paid ، SEO ، جنبه های تجارت الکترونیکی “جستجو” و بسیاری موارد دیگر را لایه بندی کنید. مهم است که بفهمید چه کلاه هایی در کمد لباس خود دارید ، چه موقع باید هر کلاه را بپوشید و در هر شرایطی کدام کلاه را بگذارید.

مطالب مرتبط  Martech Spotlight: چگونه Kenshoo مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال را انجام می دهد

چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن MLB به جای کلاه ایمنی با کلاه کابوی به سمت صفحه بالا برود؟ مردم گیج می شوند و سریع تصور می کنند که او صلاحیت بازیکن بیس بال را ندارد. نه تنها ناجور و بی تأثیر است ، بلکه به خطر انداختن ایمنی وی و آمادگی نامناسب برای شغل فعلی نیز خطرناک است.

با ناراحت کننده راحت باشید

هنگامی که با یک تغییر سیاست در کل موتور روبرو هستید ، جنبه های ناشناخته آینده بدون کوکی ، پذیرش چالش های جدید تجاری و ارائه توصیه هایی به مارک ها در میان همه گیر جهانی در اواسط Q4 – بهتر است با ناراحتی راحت باشید.

این نکته برای همه بسیار سفارشی است – آنچه برای شما مفید است پیدا کنید! مورد علاقه شخصی من شامل آماده سازی + برقراری ارتباط با ‘کلاه’ مناسب + تیم قدرتمند + اسباب بازی فیجت + پخش کننده روغن اسطوخودوس + رژ لب = اکسیر اطمینان خاطر!

شما را تشویق کنید که از هر 5 نکته “a la cart” استفاده کنید یا توصیه های خود را داشته باشید. با تسلط بر هر نکته و شروع اتصال به یک شرپای جستجو ، آنها را در یک چرخه رفتاری مداوم گره می زنید.

The post پنج راه برای تبدیل شدن به “شرپای جستجو” برای سازمان خود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top