پشت پرده اعتیاد به سیستم عامل داده مشتری چیست؟

thumbnail

انتظار می رود بازار جهانی سیستم عامل های داده مشتری طی چند سال آینده به طرز چشمگیری افزایش یابد. موسسه CDP درآمد صنعت را برای سال 2019 به 1 میلیارد دلار رساند و انتظار دارد كه این بخش در سال 2020 حداقل 1.3 میلیارد دلار برسد. در همین حال ، ResearchandMarkets پیش بینی می كند كه این صنعت از 2 دلار رشد خواهد كرد. میلیارد در سال 2020 به 10.3 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با رشد حیرت انگیز رشد سالانه (CAGR) 34.0٪ در دوره پیش بینی شده.

این رشد با گسترش دستگاهها و نقاط لمسی مشتری ، انتظارات بالاتر از بازاریابان برای گردآوری تجربیات شخصی در زمان واقعی در کانالها و لزوم حرکت به قوانین پیچیده حریم خصوصی هدایت می شود. بیایید با جزئیات بیشتری به بررسی هر یک از این عوامل بپردازیم.

دستگاه های بیشتر ، فعل و انفعالات پراکنده و انتظارات بالا

گارتنر پیش بینی کرد که به طور متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی تا سال 2020 بیش از شش دستگاه هوشمند داشته باشند و سیسکو پیش بینی می کند که تعداد دستگاه های متصل به شبکه های IP در سطح جهان تا سال 2023 به بیش از سه برابر جمعیت جهانی گسترش یابد. در هر سال 3.6 دستگاه شبکه ای وجود دارد. به گفته سیسکو ، سرانه (به طور کلی 29.3 میلیارد دلار) تا سال 2023 ، از 2. دستگاه شبکه به سرانه (در کل 18 میلیارد دلار) در سال 2018 افزایش یافته است.

مشتریان و مشتریان بالقوه در حال استفاده از همه این دستگاه ها – چند باره در روز ، غالباً – با شرکت هایی که با آنها تجارت می کنند ، ارتباط برقرار می کنند و انتظار دارند این مارک ها بدون توجه به دستگاهی که در هر زمان معینی از آنها استفاده می کنند ، آنها را تشخیص دهند.

مطالب مرتبط  Nextdoor پست های کسب و کار رایگان ، مشاوره بهترین شیوه را نشان می دهد

براساس یک بررسی Salesforce State از بررسی مشتری متصل انجام شده در آوریل 2019 ، 78٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند بسته به بستر متن ، از کانال های مختلفی برای ارتباط با مارک ها استفاده کنند ، اما 6٪ انتظار دارند که تعامل شرکت ها با آنها بر اساس تعامل گذشته تنظیم شود.

این چالش به زودی از بین نمی رود. تقسیم بندی داده های مشتری Salesforce توسط نسل ها نشان می دهد که گروه های جوانتر دستگاه های قدیمی تر را از قدیمی تر تغییر می دهند ، و احتمالاً دستگاه های متصل به نوع IoT را به مجموعه خود اضافه می کنند.

در همین حال ، امنیت و حاکمیت داده های مشتری ، به عنوان سوپ الفبای مقررات داده – از HIPAA (قابلیت انتقال بیمه و پاسخگویی بیمه سلامت) گرفته تا HITECH (فناوری اطلاعات سلامت سلامت برای اقتصاد اقتصادی و بالینی) تا GDPR (خط مقدم عمومی) مورد توجه قرار گرفته است. تنظیم مقررات حفاظت) ، CCPA (قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در کالیفرنیا) و CASL (قانون مبارزه با هرزنامه در کانادا) – همچنان در حال رشد هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد CDP

  • راهنمای بازاریابان ما را برای سیستم عامل های داده مشتری ، به روز شده برای سال 2020 بارگیری کنید!
  • چه چیزی پشت پرده اعتیاد به سیستم عامل داده مشتری است؟
  • 7 مرحله به سمت بهشت ​​CDP: الگوی بلوغ برای مدیریت داده
  • آیا شرکت شما واقعاً به CDP احتیاج دارد؟

وارد Platform Data Customer شوید ، سیستمی که برای استفاده غیر IT طراحی شده است تا جریان اطلاعات داده های مشتری را در سراسر پشته مارتچ ساده کرده و یک نمای واحد از مشتری ایجاد کند. انتظارات زیاد ، همراه با گسترش نقاط لمسی مشتری ، باعث می شود شناسه های دستگاه متقابل و وضوح هویت – امکان ادغام و عادی سازی مجموعه های مختلف داده های جمع آوری شده در نقاط مختلف لمسی به یک پروفایل شخصی که نمایانگر مشتری یا مشتری است – برای کمک به بازاریاب ها ضروری باشد. ، متخصصان فروش و خدمات ، تجربه ایده آل مشتری را ارائه می دهند. CDP ها این تلفیق و عادی سازی را ارائه می دهند و همچنین پروفایل های داده را آزادانه در دسترس سایر سیستم ها قرار می دهند.

مطالب مرتبط  SEL 20200507

علاوه بر این ، فروشندگان CDP به دنبال کمک به بازاریاب ها با ارائه پروتکل های قوی حاکمیت داده هایی هستند که توسط سازمان های شخص ثالث برای اطمینان از رعایت این نوع مقررات و سایر استانداردهای امنیت داده ها ، در حل و فصل چالش های حفظ حریم خصوصی به شما کمک می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از فروشندگان CDP گواهینامه SOC (کنترل سازمان خدمات) ، SSAE (بیانیه استانداردهای مربوط به فعالیت های تأیید اعتبار) و / یا ISO (سازمان استاندارد بین المللی) هستند. این حسابرسی ها بهترین شیوه های مربوط به فرآیندهای داخلی ، مدیریت داده ها ، حفظ حریم خصوصی داده ها و امنیت را تأیید می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم عامل داده مشتری ، از جمله تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد طبقه بندی و پروفایل های 23 فروشندگان مختلف ، راهنمای خریدار تازه به روز شده ما را امروز بارگیری کنید!

پست پشت پرده اعتیاد در مورد سیستم عامل داده مشتری چیست؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top