قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا (CCPA) در سال 2018 تصویب شد و از اول ژانویه سال 2020 به مرحله اجرا درآمد. اما این فقط برای شرکت های کالیفرنیا نیست. این دسترسی ملی و پیامدهای آن برای بازاریابان جمع آوری و فعال سازی داده ها دارد. اجرای رسمی از اول ژوئیه علی رغم COVID-19 آغاز شد. سردرگمی در مورد کاربرد و پیروی از آن وجود دارد.
گرگ استرلینگ ، ویرایشگر مشارکت زمین موتور جستجو ، در مورد چه کسی به CCPA اعمال می شود ، قوانین اساسی پیروی از مجازات ها (و مجازات ها) و اینکه چگونه نرم افزار می تواند به مدیریت نیازهای گزارش CCPA با لیزا راپ، اخلاق داده VP ، LiveRamp؛ ابی ماتچت، رهبری تحلیلی سرمایه گذاری ، سخاوتمندانه. و Katelyn Ringrose، وکیل ، آینده انجمن حفظ حریم خصوصی ، در اوایل این ماه در Live با موتور جستجو زمین.
این بحث فراتر از CCPA بود و وضعیت حریم خصوصی دیجیتال را پوشش می داد ، همچنین ابتکار جدید رای گیری در کالیفرنیا 2020 نوامبر که باعث می شود CCPA سخت تر و بیشتر شبیه به GDPR اروپا شود. در اینجا لیست کاملی از مباحث مورد بحث ، با نشان های زمانی مربوط به ویدیو وجود دارد:
- 0:00 – معرفی
- 4:15 – CCPA چیست و در اول ژوئیه چه اتفاقی افتاد؟
- 8:40 – بازاریابان قبلاً چه کاری را برای آماده شدن برای CCPA انجام داده اند؟
- 11:50 – چه بخشی از سازمانها تهیه شده اند؟
- 14:30 – CCPA برای چه کسانی اعمال می شود؟
- 18:15 – توصیه هایی برای مشاغل فعال در چندین ایالت
- 24:53 – از نظر اثر عملی مهلت اول ژوئیه و “درمان 30 روزه” چه پیش بینی می کنید؟
- 31:00 – مشاغل خاص در حال حاضر می توانند انجام دهند تا سازگار شوند؟
- 32:20 – نمونه هایی از سیاست های حریم خصوصی خوب
- 33:47 – بعد از به روز کردن خط مشی رازداری باید چه کاری انجام دهید؟
- 37:20 – چرا ابتدا باید از اعلامیه های ظاهری مراقبت کنید
- 42:59 – CCPA چگونه بر کمپین های Google Ads با تمرکز بر کالیفرنیا تأثیر خواهد گذاشت؟ 46:25 – در هنگام مهاجرت از داده های شخص ثالث به بازاریابان چه چیزی را باید در نظر بگیرد؟
- 53:33 – پرچم های قرمز روی داده های شخص ثانویه
- 54:24 – آینده از نظر روابط با کارگزاران داده ، تبلیغات برنامه ای و غیره چگونه خواهد بود؟
- 56:35 – هنگامی که تجارت و وکلای شما در مورد نحوه رسیدگی به CCPA توافق ندارند.
- 58:50 – رسیدگی به امتناع از IP های مختلف
- 1:00:47 – CPRA چیست؟
- 1:01:45 – اختتامیه نکات و اظهارات پانل ها
برای اطلاعات بیشتر در مورد CCPA و پیامدهای آن برای بازاریابان و تبلیغات دیجیتال ، به این بخش مراجعه کنید:
- اجرای CCPA از هم اکنون شروع شده و بیشتر شرکت ها آماده نیستند
- چالش های انطباق با فیس بوک CCPA: استفاده محدود از داده ها
- وضعیت ردیابی و حفظ حریم خصوصی داده ها در سال 2020
ما در Search Engine Land امیدواریم که این سری از مباحث زنده ، سخنرانی ها ، آموزش ها و ملاقات ها به همه کمک کنند تا در مورد تاکتیک ها و بهترین شیوه ها به روز و تند باشند. اگر ایده ای برای جلسه دارید یا دوست دارید به یک پانل بپیوندید ، به [email protected] ایمیل بفرستید.
The post Replay: اجرای CCPA در اینجا است. آنچه بازاریابان باید بدانند برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.