ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت با توصیه ها و هدف گذاری در سطح کمپین به روز می شود

thumbnail

این شرکت چهارشنبه اعلام کرد که کاربران ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت اکنون به توصیه های AI و انجمن های سطح کمپین دسترسی دارند. ویژگی های جدید به منظور کمک به تبلیغ کنندگان در بهینه سازی عملکرد کمپین و آسانتر کردن مدیریت فله تبلیغات انتخاب شده است.

توصیه هایی که در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت ظاهر می شوند. منبع: مایکروسافت.

توصیه های مبتنی بر هوش مصنوعی. توصیه هایی که به عنوان بتا بسته در ماه نوامبر منتشر شد ، اکنون در سطح جهان در دسترس است. با نماد لامپ ، پیشنهادات می تواند شامل پیشنهادهایی برای بهینه سازی پیشنهاد ، کلمات کلیدی جدید برای اضافه کردن و رفع برای گروه های تبلیغاتی باشد که تبلیغات یا کلمات کلیدی را ندارند.

مطالب مرتبط  Google دوباره محتوای جدید را فهرست نمی کند

تبلیغ کنندگان می توانند توصیه هایی را مستقیماً از صفحه خطای ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت پیاده کنند یا توصیه ها و تأثیر تخمین زده شده آنها را قبل از استفاده از آنها بررسی کنند.

هدف قرار دادن مخاطبان در سطح کمپین. پیش از این فقط در UI تبلیغات مایکروسافت قابل دسترسی بود ، امکان اعمال هدفگذاری مخاطبان در سطح کمپین اکنون در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت نیز موجود است.

تبلیغ کنندگان می توانند انجمن های هدفمند را در هر دو گروه تبلیغاتی یا سطح کمپین داشته باشند ، اما در هر دو مورد نیست. و استثنائات در هر دو گروه تبلیغ و سطح فعالیت مجاز است.

چرا اهمیت می دهیم توصیه های خودکار ممکن است به جلوگیری از مفقود شدن تبلیغ کنندگان در ترافیک بالقوه کمک کند. هم توصیه ها و هم ویژگی های انجمن سطح فعالیت می توانند به تبلیغ کنندگان در صرفه جویی در وقت کمک کنند ، که در صورت مدیریت چندین کمپین می توانند به سرعت اضافه کنند.

مطالب مرتبط  نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی Google خود

این به روزرسانی ها همچنین به ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت کمک خواهند کرد که از Google Ads Editor که نسخه پیشنهادی بودجه خود را دارد ، همگام باشد.

پست ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت با توصیه ها به روز می شود و هدف گذاری در سطح کمپین ابتدا در موتور جستجوگر زمین ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top