ویدیو: کریستی اولسون از مایکروسافت در هدف قرار دادن مخاطبان ، همگام سازی با Google و ارتقاء ضریب هوشی

thumbnail

من این افتخار را داشتم که در اوایل سال جاری برای چند دقیقه در SMX West بنشینم با کریستی اولسون ، رئیس اوانجلیسم جستجو و تبلیغات در مایکروسافت. او مدت ها با مایکروسافت بوده است ، زیرا قبل از آن Bing نامیده شده بود – با شروع اجرای جستجوی زنده ، adCenter و انتقال به Bing و Microsoft Advertising.

ما در مورد هدف قرار دادن مخاطبان صحبت کردیم ، موضوعی که وی درباره آن بسیار پرشور است. هدف قرار دادن مخاطب می تواند به شما در بخش بندی تبلیغات شما کمک کند تا افراد مناسب را در زمان مناسب هدف گذاری کنید. آیا می دانید می توانید داده های تبلیغات Google Ads خود را در Microsoft Advertising همگام سازی و وارد کنید؟ همچنین می توانید بین Google Search Console و Bing Webmaster Tools همگام سازی کنید. PromoteIQ ، که مایکروسافت در سال 2019 به دست آورد ، به خرده فروشان تجارت الکترونیکی کمک می کند تا با استراتژی تجارت دیجیتال خود ، در برابر خرده فروشان آنلاین بزرگتر رقابت کنند.

مطالب مرتبط  مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت برای جستجو و مدیریت اجتماعی ویژگی هایی را اضافه می کند ، بتا را باز می کند

کریستی قبل از همه گیر سفرهای زیادی می کرد – در حقیقت ، او معمولاً یک چهارم سال را در جاده می گذراند. و او همسر و مادر است. می توانید در کریستی دنبال کنید ChristiJOlson در توییتر.

در اینجا این ویدئو وجود دارد:

من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.

مطالب مرتبط  Google Chrome برای خنثی کردن تبلیغات صفحه نمایش مکش باتری و داده

The post Video: کریستی اولسون از مایکروسافت در مورد هدف قرار دادن مخاطبان ، همگام سازی با و ارتقاء ضریب هوشی برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top