در مصاحبه بعدی که در اوایل سال 2020 در SMX West انجام دادم ، با مدیر ارشد مشارکت جهانی در تبلیغات مایکروسافت ، پورنا ویرجی نشستم. پورنا یکی از محبوب ترین و مورد احترام افراد در صنعت ما است و این فقط نظر من نیست ، او در سال 2019 برنده جایزه شخصیت جستجوی ایالات متحده شد. او در صنعت SEM سابقه ای غنی دارد و صحبت با او برای چند دقیقه خیلی زیاد بود سرگرم کننده
اولین موضوعی که ما در مورد آن بحث کردیم گنجاندن و دسترسی در بازاریابی جستجو بود. پورنا توضیح داد که چگونه فکر کردن به شمول و دسترسی و ایجاد تغییر در کارزارهای جستجو و وب سایتهای شما می تواند منجر به درآمد جدید و فرصتهای خرید مشتری شود. این نیز فقط یک کار خوب است که باید انجام شود ، درست است.
مبحث بعدی مربوط به اتوماسیون PPC بود و اینکه چگونه استفاده از متریک به نام بازده هزینه تبلیغات (ROAS) می تواند در اتوماسیون به شما کمک کند. پورنا همچنین نکاتی درباره PPC مانند شخصی سازی آگهی و موارد دیگر ارائه داد.
پورنا ویرجی را می توان در توییتر دنبال کرد purnavirji.
در اینجا این ویدئو وجود دارد:
من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.
The post Video: پورنا ویرجی از مایکروسافت درباره گنجاندن و دسترسی به جستجو برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.