در بخشی از مصاحبه من با کوین لی ، ما در مورد اینکه چرا روابط عمومی دیجیتال برای موفقیت سئو کلیدی است صحبت کردیم. در بخش دوم ، اگر پیوندهای nofollow و 302 هدایت مجدد سیگنال ها را به گوگل منتقل کنند ، بسیاری از موضوعات را تحت پوشش قرار می دهیم و تعداد زیادی سال را بررسی می کنیم. آیا گوگل وقتی می گوید 302 سیگنال های عبور را هدایت می کند درست است یا نه؟
ما همچنین در مورد اهمیت محتوای مارک دار و نقشی که در سئو و جستجوی ارگانیک بازی می کند صحبت می کنیم.
من و کوین در مورد روزهای اولیه بازاریابی شرکت های وابسته و چگونگی راه اندازی برخی از سیستم عامل های وابسته به منظور انتقال پیوندها و سیگنال های مستقیم برای بهره مندی از SEO ، خاطره ای ارائه کردیم.
سرانجام ، من از کوین پرسیدم چه کاری سخت تر است ، انجام SEO یا انجام PPC برای مشتریان. من جواب او را به شما می گویم اما می خواهم برای یادگیری جواب فیلم را تماشا کنید.
من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید ، می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک روی اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید. من در حال حاضر به دنبال انجام مصاحبه های دور از نظر اجتماعی و خارج از من در منطقه سه ایالت NY / NJ هستم.
The post ویدئو: قسمت 2 با کوین لی در nofollows ، 302 تغییر مسیر ، محتوای مارک دار اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.