ویدیو: برایان Ussery از Razorfish در سئو برای سایت های تجارت الکترونیکی

thumbnail

مدیر SEO در Razorfish ، برایان اوسری ، فردی که تقریبا بیست سال در فضای سئو می شناسم ، درباره روزهای ابتدایی در صنعت سئو با من گپ زد. ما همچنین در مورد همیشه سبز GoogleBot جدید و برخی از نکات و مواردی که باید هنگام انجام SEO برای سایت های تجارت الکترونیکی جستجو کنید ، صحبت کردیم.

برایان وقت زیادی را به صنعت سئو اختصاص داده است. او تقریباً تا زمانی که Google دارای انجمن های پشتیبانی بوده است ، “متخصص محصول” در انجمن های پشتیبانی Google بوده است. قبل از آن ، وی در دیگر انجمن های عمومی SEO به SEO کمک می کرد. او همچنین در کنفرانس های بی شماری از SEO ، از جمله رویدادهای SMX ما صحبت کرده است ، وی مقاله های زیادی را در اینجا نوشت ، و در زمینه رسانه های اجتماعی برای کمک به سئو فعال است.

مطالب مرتبط  مایکروسافت: جستجو ، درآمد آگهی LinkedIn به دلیل COVID-19 ضربه بزرگی خورد

در گفتگوی خود ، ما در مورد دو موضوع اصلی صحبت کردیم. اولین مورد در GoogleBot همیشه سبز بود و اینکه چگونه Google می تواند انواع محتوا را که قبلاً نتوانسته بود خزیده و درک کند. سپس در مورد مشاوره SEO درباره سایتهای تجارت الکترونیکی صحبت کردیم. نکاتی مانند اطمینان از توضیحات محصول منحصر به فرد و مفید ، اینکه SEO فنی شما سالم و آزمایش شده باشد و تصاویر محصول عالی داشته باشید.

مطالب مرتبط  کمتر از ضروری: چرا بلندگوهای هوشمند مانند ساعتهای هوشمند هستند نه تلفنهای هوشمند

این یک صحبت جالب بود و امیدوارم که از آن لذت ببرید. می توانید برایان را در توییتر دنبال کنید beussery و در اینجا این ویدئو است:

من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.

The post Video: برایان Ussery از Razorfish در SEO برای سایت های تجارت الکترونیکی برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top