ویدیو: الی اورگل در استفاده از داده ها برای محتوای منحصر به فرد

thumbnail

در بخشی از مصاحبه من با الی اورگل ، مدیر بازاریابی در موسسه حقوقی روزنبلوم ، در مورد چگونگی دریافت پیوندها با استفاده از منابع داده استفاده کردیم. در اینجا ، در بخش دو ، به سراغ چگونگی ساخت محتوای واقعاً خوب و مفید و بی نظیر با آن منابع داده می رویم.

بسیاری از پایگاه های داده آنلاین وجود دارد ، پایگاه داده هایی که گوگل نمی تواند آنها را فهرست بندی کند ، و دارای داده های شگفت انگیز است. شما می توانید از این منابع داده برای تولید محتوای منحصر به فرد و مفید استفاده کنید که دارای امتیاز خوبی در رتبه بندی نتایج جستجو است. اگر بتوانید از این داده ها استفاده کنید و آنها را به روشی منطقی و مفید برای کاربران نشان دهید ، Google اغلب می خواهد آنها را رتبه بندی کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200701

الی همچنین گفت: هنگام ساخت یک سایت ، مهم است که تخصص خود را در زمینه تخصص خود نشان دهید. جامع ترین مطالب مربوط به موضوع را بنویسید و سپس از آنجا گسترش دهید.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد الی اورگل در LinkedIn یا ElieOrgel.com کسب کنید.

او در این مصاحبه چند توصیه بسیار مفید و کاربردی ارائه می دهد:

مطالب مرتبط  Google برای برآورده کردن تقاضای جستجوی گسترده ، محتوای خبری محلی COVID بیشتری را پیدا می کند

اگر یک متخصص جستجو هستید و علاقه مند به حضور در Barry’s vlog هستید ، می توانید این فرم را در جدول گرد موتور جستجو پر کنید. او در حال حاضر به دنبال مصاحبه های اجتماعی و دور از خارج در منطقه سه ایالت NY / NJ است. همچنین می توانید با کلیک روی اینجا در کانال YouTube وی مشترک شوید.

The post ویدئو: الی اورگل در استفاده از داده ها برای محتوای منحصر به فرد اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top