در بخشی از مصاحبه من با الی اورگل ، مدیر بازاریابی در موسسه حقوقی روزنبلوم ، در مورد چگونگی دریافت پیوندها با استفاده از منابع داده استفاده کردیم. در اینجا ، در بخش دو ، به سراغ چگونگی ساخت محتوای واقعاً خوب و مفید و بی نظیر با آن منابع داده می رویم.
بسیاری از پایگاه های داده آنلاین وجود دارد ، پایگاه داده هایی که گوگل نمی تواند آنها را فهرست بندی کند ، و دارای داده های شگفت انگیز است. شما می توانید از این منابع داده برای تولید محتوای منحصر به فرد و مفید استفاده کنید که دارای امتیاز خوبی در رتبه بندی نتایج جستجو است. اگر بتوانید از این داده ها استفاده کنید و آنها را به روشی منطقی و مفید برای کاربران نشان دهید ، Google اغلب می خواهد آنها را رتبه بندی کند.
الی همچنین گفت: هنگام ساخت یک سایت ، مهم است که تخصص خود را در زمینه تخصص خود نشان دهید. جامع ترین مطالب مربوط به موضوع را بنویسید و سپس از آنجا گسترش دهید.
می توانید اطلاعات بیشتری در مورد الی اورگل در LinkedIn یا ElieOrgel.com کسب کنید.
او در این مصاحبه چند توصیه بسیار مفید و کاربردی ارائه می دهد:
اگر یک متخصص جستجو هستید و علاقه مند به حضور در Barry’s vlog هستید ، می توانید این فرم را در جدول گرد موتور جستجو پر کنید. او در حال حاضر به دنبال مصاحبه های اجتماعی و دور از خارج در منطقه سه ایالت NY / NJ است. همچنین می توانید با کلیک روی اینجا در کانال YouTube وی مشترک شوید.
The post ویدئو: الی اورگل در استفاده از داده ها برای محتوای منحصر به فرد اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.