ویدئو: Mike Blumenthal در انتساب بازبینی در جستجوی محلی

thumbnail

در بخشی از مصاحبه اخیر من با مایک بلومنتال ، متخصص محلی SEO و بنیانگذار پلت فرم مدیریت تجربه مشتری GatherUp ، در مورد کمبود منابع Google برای پرداختن به هرزنامه در Google Maps صحبت کردیم. در اینجا ، در بخش دو ، در مورد اهمیت انتساب بازبینی برای مشاغل محلی در Google Maps صحبت کردیم.

بازبینی ها فقط راهی برای جلب ستاره در لیست های Google Maps نیستند بلکه راهی برای گوش دادن به سخنان مشتریان هستند. می توانید از این بررسی ها به عنوان محرک محتوا برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط  Shopify POS post-COVID را راه اندازی می کند ، Yelp ابزارهای omnichannel را برای SMB ها به بازار عرضه می کند

در صورت تمایل می توانید از مرورها به عنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقبا استفاده کنید ، یک راه حل هوشمندانه رقابتی.

گرچه ممکن است Google سرمایه زیادی در کاهش هرزنامه در Google Maps نگذارد ، اما در زمینه های دیگر سرمایه گذاری زیادی می کند.

در اینجا بخش دو مصاحبه ما است:

اگر یک متخصص جستجو هستید و علاقه مند به حضور در Barry’s vlog هستید ، می توانید این فرم را در جدول گرد موتور جستجو پر کنید. او در حال حاضر به دنبال انجام مصاحبه های اجتماعی دور و خارج از منطقه در ایالت سه جانبه NY / NJ است. همچنین می توانید با کلیک روی اینجا در کانال YouTube وی مشترک شوید.

مطالب مرتبط  برای بهتر جستجوگرها ، تمام تخم مرغهای خود را در سبد SEO قرار ندهید

The post ویدئو: مایک بلومنتال در مورد انتساب بازبینی در جستجوی محلی اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top