چند ماه پیش در تعطیلات فوق العاده کوتاه من به اسرائیل ، فرصت مصاحبه با چندین سئو از جمله یکی به نام آری نهمانی از کاهنا را داشتم. ما در مورد دو موضوع صحبت کردیم؛ سئو hyperlocal و مدیریت تجارت الکترونیکی در جستجوی Google.
وی در جبهه سئو محلی توضیح داد که چگونه سئو محلی به دلیل عوامل مجاورت ، از جمله موارد دیگر ، می تواند کمی پیچیده تر از SEO معمولی باشد. وقتی صحبت از مارک های چند ملیتی با مکان های بیشمار می شود ، مسائل می توانند پیچیده تر شوند. اما اطمینان از اینکه کاملاً قادر به گزارش در مورد تبدیل و نشان دادن ارزش برای مشتریان خود هستید ، مهم است.
تجارت الکترونیکی چالش برانگیز است ، شما نه تنها با آمازون بلکه با چشم انداز نتایج جستجوی Google رقابت می کنید. شما دارای تبلیغات Google ، تبلیغات لیست محصولات ، جعبه های تجارت الکترونیکی جدید و موارد دیگر هستید – همه از لینک های ده آبی دور هستند.
می توانید در Ari Nahmani دنبال کنید AriNahmani در سایت اجتماعی و وب سایت وی در Kahena.com.
در اینجا این ویدئو وجود دارد:
من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.
The post Video: Ari Nahmani در مورد جستجوگرها و تجارت الکترونیکی محلی در جستجوی Google برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.