ویدئو: 8 takeaways برای تبلیغ کنندگان B2B در زمان COVID-19

thumbnail

چهارشنبه در Live با موتور جستجو لند ، بازاریابان جستجوی کهنه ، براد گیدز ، بنیانگذار AdAlysis ، میشل مورگان ، مدیر خدمات مشتری در بازاریابی Clix ، و مت ون واگنر ، رئیس شرکت Find Me Faster آنچه را تبلیغ کنندگان B2B می بینند ، چگونه می بینند به اشتراک گذاشتند. مدیریت کمپین ها را انجام می دهید و “عادی جدید” با پایان یافتن همه گیری چگونه به نظر می رسد.

“این اولین بیماری همه گیر ما است ، ما هیچ ایده ای نداریم.” اگر همین حالا احساس عدم اطمینان می کنید ، بدانید که تنها نیستید.

وان واگنر گفت: “این اولین بیماری همه گیر ما است ، ما نمی دانیم چه اتفاقی می افتد ، اما ما سعی کرده ایم تا حد ممکن محافظه کار باشیم تا در صورت برداشتن پول ، بودجه و پول نقد داشته باشیم.”

“بسته به صنعت ، ما شاهد ترافیک مستقیم نصف هستیم ، ترافیک ارگانیک دو سوم کاهش می یابد – تقاضا خاموش است. ما در انتهای قیف هستیم. ما در این مرحله علاقه ای به قیف بالایی نداریم. “

کاهش هزینه برای تقاضای کمتر. ون واگنر در مورد مشتریان B2B صنعتی خود گفت كه آنها به طور هفتگی و به ویژه از منظر زنجیره تأمین به دنبال یك چیز در هفته هستند. وی گفت: “ما می خواهیم مطمئن شویم که از ظرفیت آنها گذشته نیستیم.” هفته اول 15 مارس ، شاهد کاهش ترافیک بودیم. وقتی مردم در خانه مستقر شدند ، شروع به دیدن بالابر در رفت و آمد کردند.

وی گفت: “ما هزینه ها را در بیشتر مکان ها کاهش داده ایم اما همچنان وسط کارزارهای جاده ای ادامه می یابد. در اکثر موارد ، نیازی به پیام رسانی در مورد coronavirus نیست. بعضی موارد که پیام دادن به “ضد میکروب” یا “ضد عفونی کننده” اما تغییرات ظریف معنی دارد.

گیدز گفت که وی 20 تا 30 درصد از مشتریان B2B را کاهش داده است تا کمپین های هزینه یا مکث را کاهش دهند.

در مورد مثبت. Geddes گفت: “روندهای خوبی که می بینیم ، چرخه های فروش کوتاه تر هستند. “معاملات که شش ماه طول می کشد اکنون دو هفته طول می کشد.” آیا این به این دلیل است که آنها زمان بیشتری دارند ، جلسات کمتری دارند و یا بروکراسی کمتری برای پیمایش ، Geddes می گوید ، “ما در برخی از شرکت ها نرخ تبدیل را زیاد مشاهده کرده ایم.”

مورگان در مورد بعضی از مشتریها همین را دیده است. در عوض بسیاری از مشتریانی که انتظار دارند شاهد کاهش سرعت باشند ، در عوض سریعتر تجارت را نزدیک می بینند. “برای ماه های ماه مارس ، ما تقریباً در اهداف کارآیی قرار نداریم. من می دانم که فرض می کنیم همه چیز در حال کند شدن است ، اما برخی از معاملات سرعت می گیرند. ”

قدم برمی دارد از فروش سخت. شرکت ها در حال ارائه آزمایش های رایگان طولانی تر و یا امتیاز پایین تر از قیمت ورود به بازار برای قیمت های SaaS هستند در حالی که دیگران در حال تغییر از فروش مستقیم هستند.

تماس با عمل نرمتر می شود. مورگان می گوید که یک مشتری هنوز مشغول فعالیت های قیفی است ، اما به بالای کمپین های اطلاع رسانی قیف نیز اضافه شده است. مورگان گفت: “شما می توانید مطالب و ارزش های معناداری را به ویژه در این زمان نیاز شدید به مردم ارائه دهید ،” به گفت مورگان: “ما هدف CPL نداریم. [those campaigns]. ما برای آن افراد ردیابی و عقب نشینی خواهیم کرد ، اما ما فقط اقدام به فروش سخت نمی کنیم. ”

مطالب مرتبط  نکته طرفدار: چگونه می توان بر موانع غلبه کرد تا از تاکتیک های جدید PPC استفاده کنید

ون واگنر خاطرنشان كرد: اگرچه تحليل ها ممكن است گمراه كننده باشد ، حفر كردن به داده هاي كليد واژه ها و روند جستجو براي اينكه آيا رفتار جستجو در عمود شما تغيير كرده است ، مي تواند در فهم تغييرات پيام رساني بسيار ارزشمند باشد. آنها در حال جستجو برای جستجوی روندهایی در مورد چگونگی جستجوی محصولات به روش های جدید در جستجوی نتایج جستجو هستند. آنها همچنین فیدهای خرید مشتری را جستجو کرده اند و به دنبال فرصتهایی از جمله سؤال از فروشندگان هستند که محصولاتی که اکنون تقاضای بالایی دارند و برای بازگشت به پیامرسانی در مورد آن محصولات در سایت های مشتری بازگردند.

گودز گفت ، تبلیغ کنندگان هوشمند واقعاً به دقت تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند تا حساسیت بیشتری داشته باشند ، CTA های خود را نرم کنند و از لحن مناسب خود اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال ، یک شرکت B2B که بر روی رویدادهای آموزشی تمرکز دارد ، باید پیام رسانی را به روز کند که می گوید چیزی مانند “بیا به مهمانی بپیوند”. گودز گفت: “این اکنون خوب کار نمی کند.”

وی گفت که برخی از فراخوان ها و سایت های پیاده روی برای پیام دادن به فرآیندهای جدید مشاهده کرده اند ، اما هنوز تبلیغ بسیاری از تبلیغ کنندگان را مشاهده نمی کنند که روش جدیدی در مورد تبلیغات خود دارند “من نمی دانم که این به این دلیل است که آنها پراکنده اند و به پیام رسانی آنها فکر نمی کنند ، اما من از عدم قرار گرفتن در مورد موجود شگفت زده شده ام. [campaings].

تمایز داده ها. گدهد گفت: “روند واقعی این است كه شركت هایی كه از قبل داده های خوبی در سازمان داده اند بهتر از آنچه انجام نمی دهند عمل كنند.”

آنهایی که CRM دارند که با سیستمهای دیگر صحبت می کنند ، خیلی بهتر از سیستم هایی که اکنون همه توزیع شده اند تلاش می کنند تا سیستم ها را با هم جمع کنند. وی گفت: “آنها تلاش می کنند زیرا هیچ وقت داده های خوبی ندارند و فقط اغراق می شوند.”

داده های تجزیه و تحلیل پیچ خورده. همانطور که ون واگنر بیان می کند ، از دیدن “تفریحی در تحلیلی خود” ، تعجب نکنید. ون واگنر در جستجوی داده های جمعیتی به مدت دو هفته از 15 مارس در مقایسه با دو هفته گذشته ، می گوید که آنها مشاهده کرده اند که مشخصات جمعیت از یک مسیری بین 24 تا 64 ساله به بخشهایی از مخاطبان جوان و مسن تغییر می کند.

گیدز گفت که اکنون نیز به ویژه برای B2B داده های تحلیلی وحشتناک را مشاهده می کند. “ناگهان شرکت هایی با 10 ، 20 ، 30،000 کارمند دارید که در خانه به سیستم وارد می شوند. Geddes با اشاره به اینكه شركتهای فیلتر در Analytics قرار داده اند تا ترافیك داخلی خود را نادیده بگیرند ، گفت: همه فیلترهای IP شما از بین رفته اند. “ما شاهد فروش رو به افزایش هستیم ، اما نرخ تبدیل رو به کاهش است زیرا در حال حاضر استفاده داخلی در پروفایل های تجزیه و تحلیل شما نشان داده شده است.”

ABM و مخاطبان چالش. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر حساب اکنون به ویژه مورد چالش قرار گرفته است. استخرهای کوکی روی رایانه های خانگی ساخته نشده اند. هدفگذاری استراتژی های ABM تقریباً غیرممکن است. ” “مردم با رایانه های جدید و تمیز به خانه فرستاده می شوند و راهی برای هدف قرار دادن آنها وجود ندارد. این به ویژه ، روی مخاطبان LinkedIn و هدفگذاری نیز تأثیر می گذارد. ”

مطالب مرتبط  کنسول جستجوی Google به طور موقت ویژگی نمایه سازی درخواست را رها می کند

Geddes با برخی از حساب ها کاری جالب انجام داده است. برای مخاطبان موجود ، آنها تجمع افراد جدید را متوقف کرده اند و چرخه عمر را به مدت شش ماه تمدید می کنند تا مخاطبان از بین نروند. آنها دوباره آن دسته از مخاطبان را بازآفرینی کردند که فقط افراد جدیدی را در خود جای خواهد داد که احتمالاً اکنون از خانه کار می کنند. بنابراین ما نمی توانیم بخش بندی کنیم ، زیرا ما واقعاً نمی دانیم چگونه مشاغل در آینده می توانند کارهای از راه دور انجام دهند. بنابراین ما مخاطبان کاملاً برای برخی از افراد مختلف تغییر شکل داده ایم. ” به اعتقاد وی ، این ممکن است یک دوره زمان تلف شده باشد ، اما به این ترتیب فشارسنجی دارند.

مورگان گفت: اندازه گیری مخاطبان سخت خواهد بود. وی گفت: “ما سعی می کنیم از طریق بارگیری ها یا چیزهای مختلف ، مخاطبان رهبری پخته و ایده آل را ایجاد کنیم ، زیرا برخی از این موارد به سختی می توان برگشت. برخی از این موارد فقط امیدوار هستند که برندسازی از بین برود. زیرا ما نمی دانیم که اگر افراد به کار خود برگردند ، استخرهای کوکی چقدر ادامه خواهد داشت. “

جدید عادی؟ همه به توافق رسیده اند که عادی قدیمی هرگز برنمی گردد و تجارت به طرق مختلف تغییر می یابد.

در عوض ، برخی از شرکت ها در حال آماده سازی سناریوهای “در صورت تغییر مسیر تجارت” هستند. گودز گفت: “به جای تغییر محصولات امروز ،” آنها شش ماه آینده را دنبال می کنند تا برای آینده های مختلفی آماده شوند که ممکن است آنها را بهتر بسازد. “

“وقتی سطح اوضاع تمام شود ، دیگر طبیعی نیست. کار از راه دور بسیار متفاوت خواهد بود. ” وی گفت: “به جای اینکه همه به یک دفتر اصلی مراجعه کنند ، گزینه های از راه دور و دفاتر مختلفی در مکانهای مختلف وجود خواهد داشت. “اگر در حال انجام ABM نرده های جغرافیایی هستید ، وقتی 10 یا 20 دفتر مختلف وجود داشته باشد ، این کار سخت تر می شود.”

ون واگنر گفت: انتظار دارد متناسب شود و شروع شود. “من فکر می کنم تغییرات زیادی وجود خواهد داشت زیرا زنجیره های عرضه شکسته می شوند و متناسب با آن شروع می شوند. هنگامی که نوبت به کار با مشتریان خود برای بودجه ریزی و ارزیابی مجدد از اهداف خود می رسد ، فقط کافی است همه این موارد را به صورت کوتاه مدت نگه دارید. سنبله می تواند سنبله های دروغین باشد ، مانند بازار سهام ، زنجیره تأمین ما به این شکل ظاهر خواهد شد. ”

این فرصت خوبی برای مدیران مبارزات انتخاباتی برای انجام شیرجه های عمیق به حساب است. ون واگنر توصیه كرد: “به مناطقی كه می خواهیم تمیز كنند ، بنگرید تا وقتی كارها دوباره شروع شود ، مبارزات بهتر و تازه تری داشته باشیم.”

The post Video: 8 takeaway برای تبلیغ کنندگان B2B در زمان COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top