من باید بگویم ، این یک ویرایش ویدئویی عجیب بود زیرا آخرین روزی که در دفتر کار خود بودم قبل از قفل COVID-19 در نیویورک ضبط شد – و اکنون ، من بعد از تقریباً شش ماه کار کردن ، آن را منتشر می کنم. خانه این خیلی سورئال است ، اما بگذارید به سئو برگردیم زیرا این همان چیزی است که من و آن روز در مورد Pam Auugst از Pam Ann Marketing صحبت کردم.
ما ابتدا در مورد اتوماسیون سئو صحبت کردیم و اینکه چند بار خودکار کردن برخی از کارهای سئوی نرم و گیرنده تر SEO می تواند یک برد بزرگ برای آژانس و مشتریان شما باشد. پم توانسته است با استفاده از پایتون و صفحه گسترده ، برخی از کارهای روزمره SEO خود را به صورت خودکار انجام دهد. او گفت انجام این کار هم علم است و هم هنر. این توصیه خوب است ، SEO باید در صورت امکان به صورت خودکار گزارشگری ، صورتحساب و سایر کارهای اداری را جستجو کند. اما همه SEO نمی تواند خودکار باشد.
ما همچنین در مورد نقشه های XML و این واقعیت که آنها فقط یک بار نباید منتشر شوند و فراموش می شوند صحبت کردیم. وی گفت که نقشه های نقشه ها باید با گذشت زمان مدیریت شوند ، تغییرات محتوا و ویژگی ها تغییر یابد و سپس مورد بررسی قرار گیرد. فقط تمام URL های خود را در پرونده های نقشه سایت خود به Google فشار ندهید ، مطمئن شوید که محتوای مورد نظر شما ارزشمند است و مطمئن شوید که محتوا واقعاً وجود دارد. سیستم عامل های CMS اغلب می توانند این کار را به صورت خودکار انجام دهند ، اما گاهی اوقات می تواند منجر به ارسال URL های زیادی به Google شود که احتمالاً نمی خواهید ارسال کنید.
می توانید در مورد پام اطلاعات بیشتری کسب کنید pamannmarketing و در اینجا این ویدئو است:
من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید. من در حال حاضر به دنبال مصاحبه های دور از اجتماع و خارج از کشور در منطقه سه ایالت NY / NJ هستم.
The post Video: Pam Auugst on automation SEO & نقشه های XML برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.