ویدئو: سارا در سئو به سرمایه داری آگاهانه آموزش می دهد

thumbnail

در ماه دسامبر ، برای مصاحبه با مت کاتس به دی سی رفتم و قبل از نشستن با مت ، با دو سئو سئو در منطقه دی سی مصاحبه کردم. اولین نفر Sarah Teach ، Evergreen Content SEO Lead در The Motley Fool بود. ما در مورد مباحث اساسی SEO صحبت نکردیم ، در مورد RV ها ، سئو دلچسب و سرمایه داری آگاهانه صحبت کردیم.

در گفتگوی ما پیرامون سئو دلچسب یا سرمایه داری آگاهانه در سئو ، وی در مورد نحوه نیاز به نوشتن برای شخصی که مطالب شما را می نویسد ، صحبت کرد. شما باید با خواننده ای به صورت عمیق تر و عاطفی تر ارتباط برقرار کنید. در مورد عزیزانشان ، فرزندشان ، والدینشان – اما به صورت مستقیم و دلسوزانه با آنها صحبت کنید. او به عنوان مثال می گوید: به جای نوشتن “بیمار” ، می توانید “فرزندتان” یا “عزیز خود” بنویسید. او معتقد است كه این شیوه نگارش در بهبود چگونگی رتبه بندی شما در جستجوی Google به شما كمك می كند.

مطالب مرتبط  Google ویژگی تجاری "متعلق به سیاه" را به لیست های محلی اضافه می کند

سئو آگاهانه درباره آگاه بودن درباره همه دارندگان سهام با محتوای شماست. این شامل کارمندان ، مشتریان ، سهامداران و هر کس دیگری است که ممکن است مطالب شما را بخواند.

سارا آموزش را می توان در توییتر دنبال کرد SarahTheTeach و اینجا مصاحبه ویدئویی است:

من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.

مطالب مرتبط  عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید تبلیغات Google تحلیل کنید

The post Video: Sarah آموزش سرمایه داری آگاهانه در سئو برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top