ویدئو: درو مادور معتقد است الگوریتم رتبه بندی گوگل از سیگنال های تجربه کاربر استفاده می کند

thumbnail

آیا خارج از به روزرسانی تجربه صفحه Google که سال آینده به یک الگوریتم رتبه بندی Google در نزدیکی شما می آید ، آیا Google از نرخ کلیک ، pogosticking ، زمان صرف شده در یک سایت و سایر علائم تجربه کاربر به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می کند؟ این موضوع مکالمه در بخش دو مصاحبه ویدیویی من با درو مادور بود.

اکنون ، برای اینکه روشن شود ، گوگل بارها و بارها ، در ضبط ، گفته است که از CTR و سیگنال های مشابه به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده نمی کند. اما درو مادور ، به عنوان برخی دیگر از متخصصان سئو ، گوگل را باور ندارند. او کاملاً معتقد است که Google با استفاده از تجربه کاربر بخشی از الگوریتم است. درو گفت که او معتقد است که Google از Google Analytics و داده های Chrome مستقیماً برای اهداف رتبه بندی استفاده می کند.

مطالب مرتبط  بعدی در Live With Land Engine Land: افراد و مزایده های Shopify SEO

در اینجا مصاحبه ویدیویی با این موضوع است و اگر هفته گذشته را از دست داده اید ، در مورد آنچه با SEO کلاه سیاه تغییر کرده است صحبت کردیم.

اگر یک متخصص جستجو هستید و علاقه مند به حضور در Barry’s vlog هستید ، می توانید این فرم را در جدول گرد موتور جستجو پر کنید. او در حال حاضر به دنبال انجام مصاحبه های اجتماعی دور و خارج از منطقه در ایالت سه جانبه NY / NJ است. همچنین می توانید با کلیک روی اینجا در کانال YouTube وی مشترک شوید.

مطالب مرتبط  جستجوی Google با Busyness ، Duplex و AR در Maps به دنیای واقعی عمیق تر می شود

The post ویدئو: درو مادور معتقد است الگوریتم رتبه بندی گوگل از سیگنال های تجربه کاربر استفاده می کند اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top