وقتی Google محدودیت AMP را در Top Stories انجام دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video]

thumbnail

از آنجا که Google محدودیت AMP را در بخش Top Stories خود به نفع فاکتورهای تجربه صفحه در سال آینده برداشته است ، همچنین مزیت انحصاری این چارچوب را برای همه سایت ها باز می کند: صلاحیت افزایش دید و ترافیک از چرخ فلک Top Stories. حفظ صفحات AMP به منابع نیاز دارد و با انگیزه کمتری برای متعهد کردن این منابع ، ممکن است مقداری زمان پیش برود که ناشران شروع به رها کردن AMP کنند.

در طول جلسه AMP ما با Live Engine Search Land ، Matt Dorville ، مدیر SEO در BuzzFeed ، در مورد چگونگی عملکرد این سناریو و عواملی که تعیین خواهد کرد که یا چه موقع ناشران از دور شدن از AMP شروع می کنند ، بحث کردند.

تست مهم است. دورویل گفت: “من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد این است که در نهایت مردم فقط با قرار دادن عرفی در سایت تلفن همراه خود ، آزمایش کنند”. پس از آن ، اگر ببینند که هیچ میزان در میزان ترافیک افت نکرده است. آنها از داستانهای برتر در می آیند ، آنها فقط می توانند تغییر ایجاد کنند و اجازه می دهند [AMP] برو

اگر ترافیک ضمن آزمایش صفحات غیر AMP کاهش یابد ، ناشران احتمالاً با AMP ادامه می دهند ، حداقل تا زمانی که بتوانند عملکرد سایت موبایل خود را بهبود بخشند. اگر نگاه می کنید . . یک سایت AMP که با تمام معیارهایی که نشان داده می شود بسیار خوب عمل می کند ، دشوار است که فقط برای مدتی نتوانید از آن استفاده کنید. “

مطالب مرتبط  الگوریتم Google در بازبینی 2020 به روزرسانی می کند: به روزرسانی های اصلی ، نمایه سازی گذرگاه و تجربه صفحه

همیشه درباره داستانهای برتر نیست. مزایای دیگری برای استفاده از AMP به غیر از دید و افزایش ترافیک چرخ فلک Top Stories وجود دارد: “اگر هنگام آمدن به سایت از طریق AMP مشغول جذب کاربران بیشتری باشید ، این امر فقط خدمات بهتری را ارائه می دهد. برای کاربر مفید است ، بنابراین من فکر می کنم که شما می خواهید آن را نگه دارید. “

همچنین به پهنای باند شما بستگی دارد. “اگر شما مانند یک تغییر CMS تغییر عمده ای را تجربه کرده اید ، می خواهید میزان تأثیرگذاری را با مدت زمانی که می خواهید با استفاده از AMP تغییر دهید ، وزن خود را کاهش دهید. ،” او گفت.

در دسترس بودن کارمندان و منابع یک نکته اساسی حتی در مواردی است که تغییرات مهم سایت در افق نیست: اگر پهنای باند داخلی کافی برای بهبود تجربه کاربر تلفن همراه وجود نداشته باشد تا جایی که با تجربه AMP مطابقت داشته باشد ، ناشران ممکن است تصمیم بگیرند که AMP را تا زمان باز شدن این منابع حفظ کنید.

مطالب مرتبط  گزارش عملکرد Google News به کنسول جستجوی Google اضافه شد

چرا اهمیت می دهیم سازمان ها برای ایجاد نسخه های AMP از صفحات خود برای بازپرداخت ترافیک و موبایل از منابع خود سرمایه گذاری کرده اند. با این حال ، هنگامی که افزایش ترافیک از چرخ فلک Top Stories بدون AMP در دسترس باشد ، صاحبان سایت می خواهند با بهینه سازی سایت های تلفن همراه خود ، هر دو مسئله را از بین ببرند. این نیز ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در منابع داشته باشد ، اما هنگامی که صاحبان سایت بتوانند این منابع را اختصاص دهند ، هزینه نگهداری AMP از مزایا بالاتر خواهد رفت.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • آنچه ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video]
  • برای لیست کامل جلسات Land با موتور جستجو در اینجا کلیک کنید.

The post وقتی گوگل محدودیت AMP را در Top Stories انجام می دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top