وقتی Google محدودیت AMP را در Top Stories انجام دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video]

thumbnail

از آنجا که Google محدودیت AMP را در بخش Top Stories خود به نفع فاکتورهای تجربه صفحه در سال آینده برداشته است ، همچنین مزیت انحصاری این چارچوب را برای همه سایت ها باز می کند: صلاحیت افزایش دید و ترافیک از چرخ فلک Top Stories. حفظ صفحات AMP به منابع نیاز دارد و با انگیزه کمتری برای متعهد کردن این منابع ، ممکن است مقداری زمان پیش برود که ناشران شروع به رها کردن AMP کنند.

در طول جلسه AMP ما با Live Engine Search Land ، Matt Dorville ، مدیر SEO در BuzzFeed ، در مورد چگونگی عملکرد این سناریو و عواملی که تعیین خواهد کرد که یا چه موقع ناشران از دور شدن از AMP شروع می کنند ، بحث کردند.

تست مهم است. دورویل گفت: “من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد این است که در نهایت مردم فقط با قرار دادن عرفی در سایت تلفن همراه خود ، آزمایش کنند”. پس از آن ، اگر ببینند که هیچ میزان در میزان ترافیک افت نکرده است. آنها از داستانهای برتر در می آیند ، آنها فقط می توانند تغییر ایجاد کنند و اجازه می دهند [AMP] برو

اگر ترافیک ضمن آزمایش صفحات غیر AMP کاهش یابد ، ناشران احتمالاً با AMP ادامه می دهند ، حداقل تا زمانی که بتوانند عملکرد سایت موبایل خود را بهبود بخشند. اگر نگاه می کنید . . یک سایت AMP که با تمام معیارهایی که نشان داده می شود بسیار خوب عمل می کند ، دشوار است که فقط برای مدتی نتوانید از آن استفاده کنید. “

مطالب مرتبط  نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]

همیشه درباره داستانهای برتر نیست. مزایای دیگری برای استفاده از AMP به غیر از دید و افزایش ترافیک چرخ فلک Top Stories وجود دارد: “اگر هنگام آمدن به سایت از طریق AMP مشغول جذب کاربران بیشتری باشید ، این امر فقط خدمات بهتری را ارائه می دهد. برای کاربر مفید است ، بنابراین من فکر می کنم که شما می خواهید آن را نگه دارید. “

همچنین به پهنای باند شما بستگی دارد. “اگر شما مانند یک تغییر CMS تغییر عمده ای را تجربه کرده اید ، می خواهید میزان تأثیرگذاری را با مدت زمانی که می خواهید با استفاده از AMP تغییر دهید ، وزن خود را کاهش دهید. ،” او گفت.

در دسترس بودن کارمندان و منابع یک نکته اساسی حتی در مواردی است که تغییرات مهم سایت در افق نیست: اگر پهنای باند داخلی کافی برای بهبود تجربه کاربر تلفن همراه وجود نداشته باشد تا جایی که با تجربه AMP مطابقت داشته باشد ، ناشران ممکن است تصمیم بگیرند که AMP را تا زمان باز شدن این منابع حفظ کنید.

مطالب مرتبط  صفحه گزارشهای AdSense جدید Google امکان جابجایی و تجسم داده ها را آسان تر می کند

چرا اهمیت می دهیم سازمان ها برای ایجاد نسخه های AMP از صفحات خود برای بازپرداخت ترافیک و موبایل از منابع خود سرمایه گذاری کرده اند. با این حال ، هنگامی که افزایش ترافیک از چرخ فلک Top Stories بدون AMP در دسترس باشد ، صاحبان سایت می خواهند با بهینه سازی سایت های تلفن همراه خود ، هر دو مسئله را از بین ببرند. این نیز ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در منابع داشته باشد ، اما هنگامی که صاحبان سایت بتوانند این منابع را اختصاص دهند ، هزینه نگهداری AMP از مزایا بالاتر خواهد رفت.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • آنچه ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video]
  • برای لیست کامل جلسات Land با موتور جستجو در اینجا کلیک کنید.

The post وقتی گوگل محدودیت AMP را در Top Stories انجام می دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top