وقتی AMP و سایر ابتکارات Google به سمت قبر می روند ، آیا تلاشهای SEO شما با آن پیش می روند؟ [Video]

thumbnail

چهارچوب صفحه های شتاب دهنده تلفن همراه (AMP) گوگل دروازه بان چرخ فلک Top Stories خود است ، یک ویژگی نتیجه جستجو که باعث افزایش دید بیشتر ناشرانی می شود که محتوای آن در آن ظاهر می شود. اکنون که این شرکت اعلام کرده است قصد دارد محدودیت AMP را در Top Stories برداشته شود ، آینده این چارچوب مورد سوال است ، با این وجود برخی SEO ها اظهار داشتند که گوگل سابقه معرفی ویژگی ها و ویژگی های جدید را دارد که تنها چند سال بعد آنها را رها می کند.

مت دورویل ، مدیر سئو در BuzzFeed ، در جلسه AMP ما گفت: “اگر AMP از بین نرود ، در آینده مشکل خواهد بود که Google تصمیم بگیرد كه به نوعی آزمایش را انجام دهد تا واقعاً از همه بخرد.” با موتور جستجوگر زمین ، اضافه کرد که “[Google] فقط از ترافیک به عنوان راهی برای دسترسی همه به مردم استفاده خواهیم کرد ، و ما باید آن را انجام دهیم. “

یکی دیگر غبار را گاز می گیرد؟ اگر ناشران به دلیل بهینه سازی سایت های تلفن همراه خود برای سیگنال های تجربه صفحه Google ، از AMP فاصله بگیرند ، احتمالاً این فریم ورک به ویژگی های rel = pre / next و Autorizhip بپیوندد و فقط چیز دیگری باشد که گوگل معرفی کرده اما پشتیبانی را متوقف کرده است ، حداقل در ذهن شما ناشران که منابع را برای اجرای و نگهداری از این محصولات اختصاص داده اند.

آینده بدبینانه برای محصولات جدید Google. Dorville گفت: “شروع AMP برای من بسیار دشوار بود زیرا رفتن به یک گروه توسعه دشوار است و می گویم ،” سلام ببین ، Google این چیز جدید را دارد “،” Dorville گفت. برای ناشران ، معرفی محصول جدید Google شرایطی را ایجاد می کند که ممکن است SEO خود را پس از تعهد در زمینه تصویب و نگهداری ، بهبود بخشد ، اما مطمئناً گوگل با تقویت تجربه کاربری خاص خود ، سود خواهد برد.

مطالب مرتبط  با کمک این اسکریپت تمام بودجه های خود را به راحتی مشاهده و تغییر دهید

اگر سرانجام گوگل حمایت از این پیشنهادات را متوقف کند ، صاحبان سایت دیگر از مزایای دید که قبلاً با آنها روبرو شده اند ، نخواهند داشت ، اما منابع و ساعات کار صرف شده است.

آیا واقعاً انتخابی داریم؟ وقتی میزان پرداخت بالقوه قابل افزایش است ، و رقیبان در حال سوار شدن به آخرین محصول Google هستند ، ممکن است به نظر برسد که ناشران در راهبردهای SEO خود حرفی برای گفتن ندارند.

وینی گرین ، COO در Snopes.com ، به موتور جستجوگر زمین گفت ، “ناشران یك انتخاب دارند ، اما این با هزینه زیادی همراه است و آنها باید بتوانند عواقب را بپذیرند.” ما قربانی می شویم و باید روی مقصر متمرکز شویم. “

گرین همچنین خاطرنشان کرد که ناشران برتر وب در جایگاه قوی تری قرار دارند به جای اینکه از مزایای موقعیت خود استفاده کنند و برنامه هایی را از سیستم عامل هایی مانند فیس بوک یا گوگل به دست آورند ، زیرا آنها منابع لازم برای این کار را دارند.

خوب بود در حالی که دوام داشت ، درست است؟ گرین در مورد سؤال از مزایای ابتکارهای Google-defunct گوگل گفت: “آنها برای کاربران Google خوب هستند.” و اگر خوش شانس باشید ، ممکن است این کاربران به سایت شما مراجعه کنند و یک روز کاربر شما شوند. . . افزایش تصادفی در ترافیک به دلیل ویژگی هایی که به نفع Google است ، چیزی نیست که بتوانید آن را به بانک منتقل کنید. “

بری شوارتز گفت: “بیشتر آنچه را که گوگل منتشر می کند ، حتی اگر تازه باشد و برای همیشه دوام نیاورد ، چند سال دوام خواهد داشت.” حداقل می تواند چند سال از این ویژگیها سود ببرد. ”

وی به عنوان نمونه گفت: “به مدت سه سال ، كسانی كه نویسندگی را پیاده سازی كرده اند ، از گرافیك اندازه كافی از عکس نویسنده در کنار قطعه نتایج جستجو استفاده كرده اند.”

“در حالی که من نمی خواهم هر آنچه که Google منتشر می کند را پیاده سازی کنم ، شما باید ببینید که چگونه این کار بر روی کلیک شما از جستجو تأثیر می گذارد و چگونه بر کاربران شما تأثیر می گذارد و تصمیم می گیرد. این تصمیم باید براساس این فرض اتخاذ شود که این ویژگی چند سال خواهد بود اما برای همیشه دوام نخواهد داشت. »

مطالب مرتبط  با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس بگیرید: چه چیزی برای آنها مفید است؟

چرا اهمیت می دهیم بسیاری از مشاغل با منابع کمتری و کارکنان کمتری نسبت به آنچه دوست دارند ، فعالیت می کنند ، به خصوص در مواقع سختی اقتصادی ، مانند همه گیر کورو ویروس. هنگامی که Google یک پیشنهاد جدید را ارائه می دهد ، با عجله در تصویب آن می توانید از منابع نازک در حال حاضر مالیات بگیرید و حفظ آن به یک هزینه بلند مدت تبدیل می شود. از طرف دیگر ، گوگل قدرت افزایش دید در نتایج جستجو را برای کسانی که ابتکار عمل خود را اجرا می کنند ، افزایش داده است.

وقتی نتایج غنی برای اولین بار به بازار عرضه شد ، بسیاری تصور نمی کردند که امروز در اینجا باشند ، اما اکنون به نظر خیلی بعید است که Google هرگز به پشتیبانی از داده های ساخت یافته پایان دهد. این که آیا باید پیاده سازی شود باید به آنچه صاحبان سایت با افزایش دید خود ، هزینه اتخاذ و نگهداری ، و چه میزان و چه مدت مشاغل آنها از اجرای مزایا می تواند نتیجه برسد ، بیفتد.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • وقتی Google محدودیت AMP را در Top Stories انجام دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video]
  • آنچه ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video]
  • لیست کامل جلسات Land with Live Search.

The post هنگامی که AMP و سایر ابتکارات Google به سمت قبر می روند ، آیا تلاشهای SEO شما با آن پیش می روند؟ [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top