وقتی سکوت گزینه ای نیست: برندها با پشتیبانی اعتراض در شیرجه می شوند

thumbnail

جورج فلوید در 25 مه توسط پلیس کشته شد. از آن زمان ، اعتراضات Black Lives Matter (BLM) بخش اعظم کشور را فرا گرفته و به یک جنبش بین المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس تبدیل شده است.

بیشتر مارک ها از لحاظ تاریخی به دلیل ترس از توهین به برخی از مشتریان خود از گرفتن مواضع سیاسی جلوگیری کرده اند. در حالی که با گذشت زمان این روند به آرامی تغییر کرده است – همانطور که Millennials به طور فزاینده ای انتظار دارد که آنها درمورد مسائل اجتماعی و سیاسی موضع بگیرند – خرد متعارف تا حد زیادی باقی مانده است: از این امر دور باشید.

مارک ها Kaepernick را مبهوت کردند. این مسئله در مورد اعتراضات مسالمت آمیز کالین کاپرنیک ، بازیکن سابق NFL ، “چهار زانو درآوردن” علیه وحشیگری پلیس ، تقریباً چهار سال پیش بود. او توسط NFL و بیشتر مارکها (صرفه جویی در نایک) شرمنده شد. با این وجود ، اکنون بسیاری از شرکتهای مشهور مانند مک دونالد ، هدف ، نتفلیکس ، گوگل ، اپل ، مایکروسافت ، آمازون ، تیک تیوک ، فیس بوک و تعداد دیگری از دیگران در آغوش BLM و اعتراضات رفته اند که برخی از آنها منجر به غارت و درگیری شدید با پلیس. این یک عزیمت جدی از سال ها و موضوعات سیاسی گذشته است.

در حالی که برخی از مارکها ساکت مانده اند ، این یک استثنا در بین مارک های معروف ترین B2C است. برخی صحبت می کنند زیرا این “کار صحیح است” ، بعضی دیگر آن را به روشی محاسبه شده انجام داده اند و برخی دیگر احساس اجباری می کنند زیرا همسالان و رقبایشان این کار را انجام می دهند. بسیاری در BLM و فراتر از آن خواستار این هستند که کلمات شرکت ها با اقدامات انجام شود: کمک های پولی و استخدام ، تغییرات در هیئت مدیره یا امور اجرایی.

مطالب مرتبط  Google Chrome برای خنثی کردن تبلیغات صفحه نمایش مکش باتری و داده

تقریباً سه چهارم از این اعتراضات حمایت می کنند. یک نظرسنجی جدید در مدرسه واشنگتن پس از شوار (تعداد = 1،006 بزرگسال) نشان داد كه 74٪ از آمریكایی ها از این اعتراضات حمایت می كنند ، گرچه دیدگاه های مخالف وجود دارد كه آیا آنها تا حد زیادی صلح آمیز یا خشن هستند. گذشته از این پشتیبانی عمومی ، دیدگاههای پیچیده تری در مورد اینکه آیا مارک ها باید صحبت کنند و درمورد چه موضوعاتی هستند ، وجود دارد.

در یک نظرسنجی CivicScience که هفته گذشته انجام شده است (مخصوصاً در مورد BLM) ، فقط 20٪ گفتند که شرکت ها “بسیار درگیر” هستند که “بطور عمومی با موضوعات اجتماعی” ، از جمله عدالت کیفری ، کنترل اسلحه و برابری جنسیت درگیر شوند. سایر پاسخ دهندگان پاسخ های واضح تری دادند: “این موضوع به موضوع بستگی دارد” (36٪). برخی دیگر گفتند که این “تا حدودی مناسب” است (16٪) ، در حالی که 28٪ باقی مانده گفتند که “اصلاً مناسب نیست”.

احساس تقسیم بر نژاد. در 31 مه – 1 ژوئن نظرسنجی صبح مشاوره (تعداد = 1،990 بزرگسال) تصویری پیچیده تر از احساسات مصرف کننده درمورد اینکه چه موضوعات و اقدامات برندهایی باید در متن اعتراضات پذیرفته باشند ، ارائه کرد. و در بعضی موارد تفاوت های معنی داری با نژاد وجود دارد.

توافق نامه گسترده ای وجود دارد که حمایت از مشاغل کوچک تحت تأثیر غارت و یا اهداء به پاکسازی جامعه برای مارک ها خوب است. حمایت از معترضین در رسانه های اجتماعی یا کمک مالی برای وثیقه بازداشت شدگان ، بسیار بحث برانگیز است.

مطالب مرتبط  وقتی AMP و سایر ابتکارات Google به سمت قبر می روند ، آیا تلاشهای SEO شما با آن پیش می روند؟ [Video]

سیاه پوستان به احتمال زیاد از کمکهای مالی به دلایل عدالت اجتماعی استقبال می کنند یا در مقایسه با سفید پوستان از آموزش حساسیت نژادی پشتیبانی می کنند. اما همه به طور کلی قبول دارند که گفتن هیچ چیز ایده بدی نیست.

مصرف کنندگان نسبت به صداقت برند شک دارند. یکی دیگر از چالش های برندها ، همانطور که بررسی ژانویه Morning Consult نشان داد ، مخاطبان را متقاعد می کند که مواضع آنها معتبر یا صمیمانه است. جمع کثیری از مصرف کنندگان (42٪) گفتند که شرکت ها “خیلی سخت تلاش می کنند تا به نظر برسند که آنها علاوه بر خط اصلی خود به چیزهایی اهمیت می دهند.” 22٪ دیگر گفتند “آنها نمی دانند” و 36٪ از فعال بودن برند حمایت می کنند.

راه حول این بدبینی ، اخلاص واقعی و وضوح اخلاقی است تا حدس زدن و محاسبه دوم. صرف نظر از این ، هیچ راهی برای بی طرفی در برابر بی عدالتی های نژادی وجود ندارد ، و سکوت در این مورد حداقل گزینه ای برای حداقل شرکتهای B2C نیست.

چرا اهمیت می دهیم در حالی که فشار بر روی مارک ها برای گرفتن سمت های سیاسی مدتی در حال افزایش است ، اما به نظر می رسد که این یک نقطه عطف یا لحظه ای آبشخور باشد. هرچه انگیزه های دقیق آنها باشد ، از مارک های BLM و اعتراضات انتظار می رود که به طور مساوی درمورد سایر موضوعات پیش رو مقاومت کنند. وارد یک دوره جدید و بسیار پیچیده تر از بازاریابی برند شوید.

The post When سکوت گزینه ای نیست: برندها با پشتیبانی اعتراض شیرجه می زنند برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر می شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top