واقعیت افزوده شروع به رانندگی می کند: مشارکت محصول AR خریدهای موبایل را در eBags افزایش می دهد

thumbnail

علیرغم میلیاردها دلار در طی یک دوره سال ، واقعیت مجازی هنوز جریان اصلی ندارد – و ممکن است هرگز چنین نباشد. واقعیت افزوده (AR) اما در مسیری متفاوت قرار دارد.

فیلترهای اسنپ و Pokemon Go بسیاری از مصرف کنندگان را به AR معرفی کردند. و طی چند سال گذشته ، ویژگی های AR در برنامه های تجاری و خرده فروشی متعددی مانند L’Oreal ، Wayfair ، Crate & Barrel ، Gucci ، Ikea ، Lowes ، H&M ، Macy’s ، Adidas ، Amazon و بسیاری دیگر ظاهر شده است. تا به امروز ، اینها اکثراً آزمایشات یا ویژگیهای جدیدی بوده اند.

توستر 3D-AR در برنامه میسی

منبع: برنامه تلفن همراه Macys.com

یک سال پیش گوگل تصاویر سه بعدی را در نتایج جستجو معرفی کرد. همچنین مسیرهای پیاده روی AR را در نقشه ها مرور کرده و اخیراً فرمت تبلیغات 3D Swirl خود را گسترش داده است.

تبدیل و تأثیر درآمد. AR در حال تکثیر و آشنایی بیشتر است. اما تا به امروز مطالعات موردی اندکی وجود داشته است که نشان دهنده تأثیر درآمد است. با این حال ، کریس سیاهورن ، SVP بازاریابی و بازاریابی برای eBags ، به من گفت که خریدارانی که با ویژگی های 3D-AR در سایت ارتباط برقرار می کنند ، با نرخ های بسیار بالاتری در حال تبدیل هستند.

این شرکت در هنگام تعامل افراد با محصولات دارای قابلیت 3D-AR با رشد 112 درصدی در تبدیل موبایل و 81 درصد در رایانه شخصی روبرو شد. به همان اندازه مهم ، Seahorn به من گفت که نرخ بازده کمتری برای محصولاتی با ویژگی 3D-AR وجود دارد.

مطالب مرتبط  Google با 50 دلار در ماه نمایه GMB «به روز شده» را با نشان تضمین شده Google ارائه می دهد

eBag های متعلق به سامسونیت به تازگی با استفاده از فناوری Vertebrae ، واقعیت های سه بعدی و افزوده ای را برای نمایش محصولات منتخب در وب سایت های خود مستقر کرده اند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد محصولات را از هر زاویه و همچنین “نمای در اتاق” بچرخند و دیجیتالی بررسی کنند. این شرکت در ابتدا این فناوری را تنها در چند محصول اصلی مستقر کرده بود و اکنون در حال گسترش استفاده از آن است.

تعامل سه بعدی محصول در وب سایت eBags

این فناوری منحصر به فرد نیست و مورد استفاده دیگران قرار می گیرد ، اما آنچه که به ظاهر بی نظیر است ، تأثیر واقعی آن است که از آغاز آن روی درآمد eBags تأثیر می گذارد. Seahorn می گوید که 3D-AR برای نمایش محصولات ، ریز عکسها ، ویدئو و سایر ویژگی های موجود در سایت را تکمیل می کند. او می گوید هنوز داده ای در دست نیست اما مشکوک است که افرادی که با 3D-AR درگیر هستند بیشتر از سایر خریداران نشان می دهند که فرکانس و طول عمر بیشتری نشان دهند.

زمینه «دنیای واقعی» بیشتر را به خریدهای مجازی منتقل کنید. Seahorn توضیح می دهد که eBags در تلاش بوده است تا تجربه مشتری را به روشی کامل تر ، همانطور که ممکن است در یک فروشگاه باشد ، برای مشتریان آسانتر کند. و او معتقد است که بیشتر تجربیات دیجیتال AR و غوطه وری در بین خرده فروشان متداول است زیرا آنها بیشتر به تجارت الکترونیکی و فروشگاههای نزدیک متمایل می شوند.

مطالب مرتبط  در صورت تعلیق لیست های محلی ، Google اکنون به صاحبان حساب GMB اطلاع خواهد داد

فروشندگان عمده در ایالات متحده در حال بسته شدن مکان های فروشگاه و یا تجارت خارج می شوند زیرا این بیماری همه گیر عوارض خرید سنتی است. در همین زمان ، تجارت الکترونیکی در بسیاری از مقوله ها شاهد رشد سه رقمی سه رقمی بوده است. سیاهور اظهار داشت كه آینده پس از COVID خرده فروشی بسیار متفاوت از گذشته خود است ، با تعداد كمتری فروشگاه و ردپای خرده فروشی. وی همچنین استدلال كرد كه پذیرندگان اولیه این فناوری ها “اولین مزیت متحرک” را خواهند داشت.

چرا اهمیت می دهیم AR نمایش داده شده در مثال eBags یک نمونه کاربردی ساده (حتی عابر پیاده) اما کاربردی است. این بخشی از “تجربه بدنی” محصول را به صورت دیجیتال به ارمغان می آورد و به مصرف کنندگان احساس بهتری نسبت به آنچه می خرند می دهد. اما تبلیغات جبهه بعدی و به طور قابل ملاحظه ای جالب تر برای این فناوری خواهند بود ، زیرا گوگل ، فیس بوک و سایر سیستم عامل ها به دنبال ایجاد نشاط و تعامل همه جانبه برای تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان هستند.

The post واقعیت افزوده شروع به رانندگی می کند: مشارکت محصول AR خریدهای تلفن همراه را در eBags افزایش می دهد برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top