نیاز به سرعت (موبایل): پیشرفتهای کوچک تأثیر زیادی در تبدیل دارند

thumbnail

سرعت سایت همیشه ویژگی مهمی از تجربه کاربر تلفن همراه بوده است. گوگل آن را به عنوان یک عامل رتبه بندی صریح در سال 2018 تبدیل کرده است. سرعت همچنین جزئی از عامل رتبه بندی جدید “صفحه تجربه” است. براساس گزارش جدید Deloitte ، سرعت صفحه می تواند تأثیر بسزایی در تبدیل و درآمد برندها در صنایع داشته باشد.

این مطالعه در رابطه با تعدادی از اطلاعیه های تبلیغاتی برنامه تلفن همراه Google و به روزرسانی ابزار Test My Site این شرکت برای گزارش دهی به ویتامین های وب انجام شده است.

تلفن همراه “نقطه لمسی غالب دیجیتال”. با توجه به اینکه ما در دنیای موبایل همراه اول زندگی می کنیم – Deloitte آنرا “نقطه لمسی غالب دیجیتال” می نامد – تجربه کاربر تلفن همراه به طور فزاینده مترادف با تجربه نام تجاری است. این شرکت پیش بینی eMarketer را نقل می کند که ادعا می کند تجارت الکترونیکی “از 2019-2023 دو برابر خواهد شد ، در نهایت سه چهارم از کل فروش تجارت الکترونیکی را تشکیل می دهد.” امروزه ، موبایل برای ترافیک سایت بیشتر اما تعداد تبدیل های کمتری نسبت به دسک تاپ دارد. سرعت یک عامل است.

برای مطالعه ، Deloitte یک روش دقیق برای سنجش عملکرد سایت موبایل ایجاد کرد. این نزدیک به 70 مارک نزدیک شد ، 37 نفر پس از گذشت حسابرسی های تحلیلی ، فنی و کیفی ، انتخاب شدند. این یک چارچوب KPI را توسعه داده و سفرهای تبدیل را نقشه برداری می کند. این چهار معیار سرعت کلیدی را شناسایی کرد و برای اندازه گیری تأثیر آنها یک مدل آماری تهیه کرد. داده های سرعت سایت با استفاده از Google Lighthouse “اندازه گیری و با داده های تجزیه و تحلیل وب مارک ها جمع شدند.”

تجزیه و تحلیل چهار عمودی. این شرکت چهار افقی را بررسی کرد: خرده فروشی ، مسافرت ، لوکس (پوشاک) و تولید سرب. این تبدیل ها را در هر مورد اندازه گیری می کرد ، در اینجا به عنوان تعداد کاربرانی که معامله می کردند ، “اضافه شده به سبد خرید” ، روی “تماس با ما” کلیک کرده یا فرم مورد نظر را تکمیل می کند ، در صورت تولید سرب.

مطالب مرتبط  با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس بگیرید: چه چیزی برای آنها مفید است؟

این مطالعه نشان داد که سرعت صفحه به طور مستقیم با تعامل بالاتر و “پیشرفت قیف بهبود یافته” در ارتباط است. سایتهای سریعتر موبایل منجر به مشاهده تعداد صفحه ، تبدیل بالاتر و میانگین سفارش بیشتر برای هر مشتری در هر یک از عمودی ها شدند. به طور دقیق تر ، پیشرفت 0.1 ثانیه ای در سرعت سایت منجر به:

  • مبلغ تبدیل خرده فروشی 8.4٪ و میانگین مقدار سفارش نیز 9.2٪ افزایش می یابد.
  • تبدیل سفر 10.1٪ و متوسط ​​افزایش ارزش سفارش 1.9٪ افزایش می یابد.
  • نمایش صفحات برند لوکس در هر جلسه 8.6٪ افزایش یافته است.
  • صفحات سرب جنرال بهبود نرخ 8.3٪

برای هر عمودی یک بحث مفصل و مطالعات موردی وجود دارد. به عنوان مثال ، Deloitte خاطرنشان كرد كه برای سایتهای خرده فروشی توجه بیشتر به سرعت صفحات محصول در مقابل صفحه اصلی خرده فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است ، “زیرا بسیاری از افرادی كه به صفحه اصلی شما مراجعه می كنند قبلاً به برند شما وفادار هستند در حالی كه ممكن است افرادی كه مستقیماً به صفحه محصول می آیند. اگر یک صفحه به اندازه کافی سریع بارگیری نشود ، آنها به صورت بالقوه گزاف گویی می شوند.

سرعت موبایل هنوز بسیار از عقب دسکتاپ عقب مانده است. یک مطالعه جداگانه با استفاده از معیارهای سرعت صفحه Google ، در ماه آوریل توسط Milestone انجام شد ، هزاران سایت در 11 عمودی را مورد بررسی قرار داد. این یافته است که “سرعت موبایل هنوز با سرعت 2.6 برابر کندتر از سرعت دسک تاپ عقب مانده است ، 2.9 ثانیه به 7.9 ثانیه رسیده است.” همچنین کشف کرد که سرعت در صنعت به طور قابل توجهی متفاوت است: خدمات مالی و فناوری سریعترین و ساخت و سازها کمترین زمان بار موبایل را دارند.

مطالب مرتبط  Google هر دو مورد متعارف سازی و نمایه سازی تلفن همراه ، موارد نمایه سازی را تأیید می کند

این مطالعه نتیجه گیری کرد که “اکثر سایت های تلفن همراه مورد آزمایش قرار گرفته اند با سرعت متوسط ​​موبایل 40.1 و شاخص سرعت متوسط ​​7.9 ثانیه بسیار کند هستند.” تجزیه و تحلیل عطف بعدی صفحات AMP نتیجه گرفت که آنها با بهبود رتبه بندی و دید در نتایج جستجو همبستگی مثبت دارند و دریافتند که “صفحات غیر AMP 108٪ بارگیری کندتر از صفحات AMP است.

Google اخیراً اعلام کرده است که دیگر لازم نیست AMP در بخش Top Stories نتایج جستجو ظاهر شود. این ممکن است باعث ترک گسترده AMP شود. اما افزایش سرعت و بهبود دید صفحات AMP ممکن است دلایلی را برای ناخودآگاهها ایجاد کند.

چرا اهمیت می دهیم بازاریابان برای اولویت بندی بیشتر تجربیات تلفن همراه و سرعت سایت ، باید فرهنگ و تغییرات عملیاتی ایجاد کنند. همانطور که Deloitte در گزارش خود خاطرنشان می کند ، “شکاف رقابتی بین مارک هایی که تجربه عالی در زمینه تلفن همراه و کسانی که نمی دانند گسترش خواهد یافت. این شرکت همچنین استدلال می کند که کافی نیست سریع ترین در طبقه بندی عمودی یا طبقه شما باشد ، مارک ها و خرده فروشان اکنون “با بهترین تجربه دیجیتالی که مصرف کننده تاکنون داشته است” رقابت می کنند.

The post نیاز به سرعت (تلفن همراه): پیشرفت های کوچک دارای یک تأثیر تبدیل بزرگ است که برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top