نگاهی گذرا به برنامه های PPC در طول Cyber ​​Five هفته

thumbnail

به اصطلاح Cyber ​​Five day – روز شکرگذاری به Cyber ​​Monday – تقریباً در انتظار ما است. در یک سال بر خلاف سالهای دیگر ، ما فکر کردیم که بازاریابان چه برنامه هایی را برای برنامه های PPC خود در این هفته از طریق دوشنبه سایبری برنامه ریزی کرده اند.

بازاریاب های اجتماعی جستجوی پولی و بازاریابی اجتماعی با پرداخت در این هفته به دنبال چه چیزهایی هستند ، نظارت ، راه اندازی ، تنظیم می کنند؟ آنها از سالهای گذشته در مورد چگونگی مدیریت وقت و مبارزات موفق خود چه آموخته اند؟ آیا آنها قصد دارند امسال کاری متفاوت انجام دهند؟ این چیزی است که ما شنیده ایم.

همه تلاش نمی کنند چندین تبلیغات تعطیلات را مدیریت کنند. پاملا لوند ، مشاور پرداخت رسانه ای ، گفت: “من مشتری های زیادی ندارم که امسال تخفیف قابل توجهی بگیرند ، بنابراین روال کار من مخالف اکثر مردم خواهد بود.” “من در صورت مشاهده کاهش عملکرد در حالی که افراد به دنبال معامله هستند ، نرخ تبدیل و CPA و روزانه را کنترل کرده و به طور کلی هزینه های تبلیغاتی یا مکث را کاهش می دهم. به غیر از این ، برنامه من این هفته تغییر چندانی نمی کند. ”

لوند می گوید مشتریانش قیمت گذاری MAP را انجام می دهند و فروشنده هایی دارند که اجازه تخفیف را می دهند ، “بنابراین هیچ دلیلی در بازار وجود ندارد که تخفیف ندهند.” برای سایر مارک ها ، همه گیر رویکرد خود را در فروش در این تعطیلات تغییر داده است.

احساس اثرات اختلال در زنجیره تأمین

حمل و نقل و چالش های انبار باعث شده است که بسیاری از خرده فروشان تبلیغات تعطیلات را زودتر از سال های گذشته آغاز کنند. بسیاری از فروش های جمعه سیاه اکنون به خوبی در حال انجام است ، این بدان معناست که روال مدیریت تعطیلات نیز آغاز شده است.

“اکثر خرده فروشان ما تبلیغات را به جلو انجام داده اند تا از محدودیت مراکز توزیع کمک کنند ، بنابراین ما برای شروع هفته گذشته همه نظارت بر تعطیلات را به جلو کشیدیم. این شامل گزارش های تبلیغات ساعتی ما ، پیام های تبلیغاتی و چرخه های نظارت بر رقابت است. ”

“بزرگترین تفاوت امسال مارک های تبلیغاتی زودتر از سال گذشته یا سال های گذشته است. ما قبلاً پنجشنبه / جمعه سیاه راه اندازی می کردیم و اکنون امسال مارک هایی که با آنها کار می کنیم یکشنبه یا دوشنبه راه اندازی شده اند. ”گفت Duane Brown ، بنیانگذار آژانس عملکرد Take Some Risk. “ما در حساب ها هستیم و به فروش ، درآمد و عملکرد نگاه می کنیم. هدف ما چگونه پیش می رود ، آیا می توانیم هزینه بیشتری را برای X و غیره هزینه کنیم؟ “

چالش های جاری زنجیره تامین از همه گیر به این معنی است که موجودی کمتری برای فروش در این فصل وجود دارد و سهام بیشتری انتظار می رود. براون گفت: “برخی از مشتریان هیچ گونه فروش BFCM انجام نمی دهند و ما از این اقدام پشتیبانی می كنیم.”

برای آن مارک ها ، ممکن است کمپین های فروش فلش روزانه برای مدیریت در این هفته برگزار نشود ، اما ملاحظات دیگری نیز وجود دارد.

شانون کراس ، مدیر ارشد تجارت الکترونیک در نستله پورینا در آمریکای شمالی ، گفت: “به دلیل COVID امسال ، سهام قطعاً قطعه ای است که ما با دقت بیشتری بر آن نظارت خواهیم کرد.” “ما همچنین فقط اندازه بزرگتر بسته را متمرکز کرده ایم تا بازده بالاتری داشته باشیم [on investment] و تهیه کردن رفتارهای مشتریان. “

توجه کراس عمدتا به کمپین های جستجوی آمازون Purina در سال جاری خواهد بود. “تمرکز ما در این هفته و رفتن به سایبر 5 جستجوی آمازون خواهد بود. ما به صفحه های خود می چسبیم که وضعیت سهام را برای محصولات خود و همچنین رقبا کنترل می کنیم ، CPC را برای کلمات کلیدی اولویت دار ، ROAS بالای 100٪ و سهم جستجو را کنترل می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که سهم اصلی صدا در گروه خود هستیم. ما در طول آخر هفته با تغییر رقابت و وضعیت سهام ، مشغول انجام تنظیمات چابک ، تعویض ASINS در داخل و خارج خواهیم بود.

کراس گفت ، برای کمپین های جستجوی گوگل این شرکت ، “من پیش بینی نمی کنم نیاز به تعدیل بیش از حد در استراتژی خود داشته باشم ، با این وجود CPC ها ، سهم تأثیرگذاری و مبارزات تجاری با عملکرد برتر را کنترل خواهیم کرد.”

پس از هفته ها تجمع مخاطبان ، برای بازپرداخت آماده هستید

“استراتژی ما این بود که در هفته های منتهی به فروش به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنیم تا مخاطب را به حداکثر برسانیم که می توانیم مستقیماً با پیام فروش به آن بپردازیم: گسترش مخاطبان در نمایش ، اجتماعی و جستجو ، هزینه بیشتر برای DABA [Facebook Dynamic Ads for Broad Audiences]، کشف و قالب های ویدئویی ، و امکان ROAS کمتر در مبارزات جستجو و خرید ، “گفت: ناتالی بوجکو ، تیم جهانی بازاریابی عملکرد تیم کفش PUMA SE. (بوجکو در تاریخ 9 دسامبر در SMX در مورد “هم تراز کردن مارک و عملکرد برای موفقیت کامل قیف” سخنرانی خواهد کرد.) این تیم همچنین “کمپین های سرب اصلی برای دسترسی به فروش زودرس را فراهم می کند تا دسترسی مستقیم بیشتری را برای هدف گذاری مستقیم و همچنین مخاطبان مشابه فراهم کند. و به نظر می رسد. ”

بوجکو گفت: “اکنون با فروش در حال انجام ،” ما می توانیم با اولویت بندی هزینه های خود توسط مخاطبان ، محکم کردن و تسریع در چرخه های هدف مجدد ، تأثیر ROI هفته های گذشته و CPC بالاتر را جبران کنیم.
روال بهینه سازی بر روی مخاطبان نیز متمرکز است ، بودجه ها با دقت بیشتری کنترل می شوند و ما همچنین باید نظارت بیشتری بر سطح سهام داشته باشیم و هزینه ها را به صورت پویا تنظیم کنیم زیرا گزینه ها با سرعت بسیار بالایی به فروش می رسند. “

مطالب مرتبط  داده های مکان و روندهای خارجی را برای ایجاد استراتژی های متنوع مخاطب ترکیب کنید [Video]

ویژگی های تبلیغات ، هشدارها ، پیش فروش مناقصه انجام می شود

آماده سازی اولیه برای مبارزات موفق Cyber ​​Five جزئیات گرا است. کرک ویلیامز ، بنیانگذار آژانس جستجوی بازاریابی ZATO ، گفت: “داشتن همه موارد لازم برای تنظیم قوانین خودکار ، تبلیغات خرید ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، تبلیغات با صفحات فرود اختصاصی که قرار است به صورت مستقیم آغاز به کار کنند و غیره”.

در اوایل سال جاری ، Google نشان ها و حاشیه نویسی های بیشتری را برای وانت حاشیه ای و در دسترس بودن فروشگاه ارائه کرد. کری بورنر گفت: “بسته به در دسترس بودن مشتری ، اطمینان حاصل کردیم که همه نشان ها و تماس های مربوطه برای فعالیت های ما اعمال می شود.” این تیم همچنین پیش از این هفته کمپین های تبلیغات جستجوی پویاتر (DSA) را “به دلیل افزایش در تنوع جستجوها و کاهش دید در جستجوی جستجو که می تواند توانایی ما در استخراج کلمات کلیدی را محدود کند” راه اندازی کرد و مشتریان بیشتری از پیشنهادات زمان حراج استفاده می کنند راه حل های امسال نسبت به سال گذشته.

علاوه بر این ، Boerener گفت ، برخی از مارک های مشتری “همچنین بر روی متنوع کردن موجودی کالا از طریق مشارکت هایی مانند Narrativ و Yelp تمرکز کرده اند تا ردپای جستجو و کارایی را در مسیرهای دیگری گسترش دهند.” این بدان معناست که تیم ها کانال های بیشتری را مدیریت می کنند و فرآیندهای روشن را از اهمیت بیشتری برخوردار می کنند.

حسابداری برای درگیری های لحظه آخری و حل مشکلات

ویلیامز گفت ، وقتی تمام مراحل آماده سازی انجام می شود ، “این هفته برای تغییرات اجتناب ناپذیر یا عیب یابی در آخرین لحظه حفظ می شود ، و شما واقعاً با جادویی وقت آن کارها را می گیرید بدون اینکه خودتان بیش از حد کار کنید.” “به طور کلی ، ما با آمادگی قبلی ، ایجاد فضا و تمرکز فقط بر روی آنچه واقعاً باید انجام شود ، پیدا شده ایم ، این هفته پر از هیجان و استرس غیر ضروری است.”

به نظر می رسد هر چقدر هم که زود آماده شوید ، بازاریابانی که تبلیغات اجتماعی و تبلیغات اجتماعی خود را انجام می دهند با چالش همیشگی تنظیم و تأیید خلاقیت های تبلیغاتی در آخرین لحظه روبرو هستند.

دوشنبه و سه شنبه “در حالی که بسیاری از مشتریان ما هنوز کار خود را شروع نکرده اند ، واقعاً مطمئن هستیم که همه چیز آماده است / برنامه ریزی شده است ، بنابراین این جلسات مختصر و بررسی خلاقیت نهایی و کپی کردن و ساختن کمپین ها است ، که بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنم کار می کند مشتریان متوجه می شوند (یا در آخرین لحظه خلاقیت نمی فرستند!) “، گفت گیل دیوید ، بنیانگذار Run DMG ، آژانس متخصص در تبلیغات فیس بوک. “پس از شروع هر فروش ، مثل این است که بچه های خود را برای اولین روز مدرسه خود بفرستید.”

“نکته اصلی این است که برای حساب های ما که فروش بالاتری دارند ، آماده سازی ماه ها قبل آغاز شده و اکنون جایی است که ما می توانیم از مزایای سرمایه گذاری در ایجاد مخاطبان گرم بزرگ در Q3 و اوایل Q4 بهره مند شویم. دیوید گفت ، بنابراین بسیار رضایت بخش است که ببینید.

انعطاف پذیر باشید ، برنامه های پشتیبان تهیه کنید

پیشرفت در این مرحله اغلب ماه ها در حال انجام بوده است ، اما ما در مورد بهترین برنامه های تعیین شده اطلاعات داریم. یکی از کلیدی ترین آموزه هایی که دیوید گفت از سالهای گذشته آموخته است “نیاز به انعطاف پذیری و انطباق سریع با عملکرد است ، مهم نیست که چقدر پیش بینی و برنامه ریزی کنید که اوضاع همیشه به این شکل پیش نخواهد رفت و شما مجبورید با آن روبرو شوید ، ” او گفت.

هر تبلیغ تبلیغات فیس بوک مطابق آنچه پیش بینی کرده اید عمل نمی کند یا عملکرد آن را انجام نمی دهد. دیوید گفت: “و اگرچه بیشتر فروش ها داغ شروع می شود ، حتی اگر اینگونه نباشد شما نباید وحشت کنید.” “سعی کنید ببینید چرا مطابق انتظار پیش نمی رود و ما همیشه مطمئن می شویم که نسخه پشتیبان تهیه نسخه کپی / خلاقانه / راهبردی را ارائه می دهیم. به علاوه اگر تبلیغات در هدف مجدد شروع به سوختن می کند ، باید سریعتر از آنچه در زمان “عادی” انجام می دهید ، عمل کنید. ”

دیوید گفت: “اگر کمپین های فروش داغ شروع شوند ، ما معمولاً اجازه می دهیم حداقل قبل از لمس آنها به مدت نیم روز اجرا شوند ، سپس در صورت عملکرد ، شروع به مقیاس بندی بودجه می کنیم تا واقعاً فرصت BFCM را امتحان کرده و حداکثر استفاده را ببریم.” “برای ما ، این به این معنی است که هر 3-4 ساعت یک بار چک کنید و 20 تا 50٪ چندین بار در روز بودجه را افزایش دهید (یا اگر عملکرد کاهش یابد کمی کم شود). خودکار کردن این امر تا حدی با استفاده از قوانین و به ویژه برای کاهش تبلیغات غیر سودآور ، سنگینی از دوش ما می گیرد و به این معنی است که می توانم کمی راحتتر بخوابم! این جایی است که تعیین اهداف مشخص با مشتریان برای موفقیت به نظر می رسد و نوع بازدهی که باید مقیاس کنیم یا وثیقه بدهیم ، واقعاً مهم است ، فراموش نکنیم که فاکتور تأخیر را تعیین می کنیم که در این زمان از سال بدتر از سایر موارد است. “

مطالب مرتبط  آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video]

برای خود اتاق تنفس ایجاد کنید

این یک هفته شلوغ برای بسیاری از بازاریابان است ، اما لازم نیست هرج و مرج باشد. کرک ویلیامز ، بنیانگذار آژانس جستجوی پرداخت شده ZATO Marketing ، گفت: “برای بسیاری از ما که در تجارت الکترونیکی یا با مارک های DTC کار می کنیم ، این تنها بزرگترین هفته درآمد و همچنین حجم کار است.” “با این حال ، در طول سال ها یاد گرفتم که لازم نیست طاقت فرسا باشد ، حتی اگر هنوز هم کار زیادی است. نکته اصلی این است که (1) فضا ایجاد کنید ، (2) زمان خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید و (3) برای سال آینده ، حتی در هفته های گذشته حتی بهتر آماده شوید. “

ویلیامز گفت که او و تیمش توانسته اند در این هفته فضا را در برنامه های خود ایجاد کنند “با انتقال روشهای بهینه سازی عادی ما به هفته های قبل و بعد. مطمئناً ما همچنان در صورت لزوم هر تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد ، اما در این چهار روز بیشتر آزمایشات آگهی ، تعدیل پیشنهادات بزرگ ، آزمایش مخاطب و … را متوقف می کنیم (پنجمین روز تعطیل است که در واقع انجام می دهیم) ، به صورت تیمی بلند شوید). ما همچنین این هفته از جلسات برنامه ریزی نشده غیر اضطراری جلوگیری کرده و جلسات داخلی خود را محدود می کنیم. جای تعجب است که چقدر در هفته کار این موارد را اشغال می کند ، و آنچه شما خواهید یافت این است که حذف این موارد ناگهانی شما را با ساعتهایی که از نیاز خود مطلع نبوده اید ، آزاد می کند. این امر باعث ایجاد فضا برای درخواستهای اجتناب ناپذیر آخرین لحظه جمعه سیاه ، عدم تأیید ، تغییر آگهی و غیره می شود که مطمئناً اتفاق می افتد. “

این به آنها امکان می دهد وقت خود را صرف کارهای مهم هفته کنند و بتوانند به سرعت مشکلات را تشخیص داده و واکنش نشان دهند. “وقتی تبلیغ مشتری در وب سایت با مشکلی روبرو می شود که به طور ناگهانی باعث عدم تأیید تبلیغات خرید می شود ، ما اکنون فضایی را داریم که به جای اینکه مجبور شویم بین این جلسه غیر فوری یکی را انتخاب کنیم و ویلیامز گفت: “اغلب در آژانس ها ، به نظر می رسد که کارمند مجبور است هر دو کار را انجام دهد و سپس با کار در ساعات دیرتر و بیشتر در این هفته ، این زمان را افزایش می دهد.”

نمونه ای از روال روزانه PPC

در PMG ، طی چند روز آینده ، تیم های جستجو و اجتماعی “بر چابکی و شناسایی روندهای تغییر یافته از پیش بینی های ما” تمرکز خواهند کرد. این شامل پاسخگویی به تغییرات در حجم جستجو ، پیش بینی مجدد و گزارش به روزرسانی برای مشتری ها و تلاش برای استفاده از فرصت های موجود در طول هفته است. ” آنها بسیار به راه حل خودکار آژانس موسوم به Alli برای یک فرآیند هشدار ساده اعتماد خواهند کرد تا به تیم ها کمک کند تا هنگام بروز مشکلات ، اولویت بندی کنند.

برنامه روزانه PMG در این هفته چیزی شبیه به این خواهد بود:

  • اعضای تیم صبح ها وارد سیستم می شوند و ردیاب ها را به روز می کنند ، هشدارها را برای مناطق مربوطه بررسی می کنند و اعضای تیم را در صورت لزوم از طریق Slack به روز می کنند.
  • همه تیم ها صبح بایستند تا درباره هرگونه تغییر / اولویت در روز بحث کنند و برای هرگونه به روزرسانی که باید انجام شود ، هماهنگ هستند.
  • QAing تغییرات خلاقانه برنامه ریزی شده و ایجاد هرگونه تغییر لازم برای تغییر در استراتژی ارتقا from از طرف مشتریان.
  • ما همچنین بررسی های گام به گام بعدازظهر را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که به طور م toثر در پروازهای روزانه بودجه حرکت می کنیم و سپس تغییرات پیشنهادی لازم را انجام می دهیم و رقابت را بررسی می کنیم.
  • بقیه روز ما هشدارها را کنترل می کنیم و به هر گونه سوال مشتری که خارج از به روزرسانی های روزانه ما ارائه می شود ، پاسخ می دهیم.

بوئرنر گفت: “ما با مشتریان در حال کار هستیم تا میزان بودجه را بین ماه نوامبر و دسامبر افزایش دهیم ، به دلیل زمان تعطیلات و عملکرد قوی که در این هفته شاهد هستیم.” “ما پیش بینی می کنیم که عملکرد در اواخر ماه دسامبر با افت چشمگیری روبرو خواهد شد و در تلاش هستیم حداکثر پوشش را برای خریداران اولیه ارائه دهیم.”

با نگاه به آینده

این هفته در مورد چگونگی عملکرد فرایندها ، چگونگی برقراری ارتباط ، مشکلات بوجود آمده ، ساعتها کار و سایر افکار یادداشت شده یادداشت کنید. این به شما کمک می کند لحظاتی را که زمان تأمل و برنامه ریزی برای بهبودها در سال آینده است ، ثبت کنید. آیا باید زودتر شروع کنید؟ آیا باید تنوع در کانال های بیشتری را در نظر بگیرید؟ چه چیز دیگری می تواند خودکار شود؟ آیا گزارش دهی شما کارآمد و مفید بود؟ آیا “همانطور که ویلیامز پیشنهاد می کند ،” فضا ایجاد کردید ، تا بتوانید به طور م effectivelyثر به تغییرات و مسائل پاسخ دهید؟

موفق باشید این هفته و امیدوارم که بازده زیادی از سرمایه داشته باشید.

The post نگاهی گذرا به روال PPC در طی Cyber ​​Five هفته اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top