نکته طرفدار: چگونه می توان بر موانع غلبه کرد تا از تاکتیک های جدید PPC استفاده کنید

thumbnail

آیا شما فقط ایده های جدید آزمایش را برای شنیدن اعتراض به مشتری خود آورده اید؟ شاید شما حتی تاکتیک های خاصی را پیشنهاد نکرده باشید زیرا می دانید موانعی وجود دارد که در راه هستند.

بیایید به دو مورد از متداولترین معابر و راه های غلبه بر آنها نگاهی بیندازیم.

آفرینش خلاق

اگر مشتری شما از منابع محدودی برای ایجاد فیلم یا تصاویر جدید برخوردار است ، ممکن است ابزارهای کانال بتوانند کمک کنند. در اینجا چند نمونه هستند:

Google: من فهمیدم که بعضی از مشتری ها فیلم در دسترس دارند اما بسیار طولانی هستند. اگر با همان مشکل روبرو شدید ، می توانید در Bumper Machine Beta عضو شوید و به Bumper Machine گوگل اجازه دهید تبلیغات سپر شش ثانیه ای را از ویدیوهای طولانی تر موجود ایجاد کند. فیلم ها را می توان برای استفاده در کانال های دیگر بارگیری کرد.

فیس بوک / اینستاگرام: از ابزارهای ایجاد ویدئو یا نمایش پرده ای استفاده کنید. شما می توانید پیشن پیش نمایش را برای تأیید مشتری قبل از راه اندازی ارسال کنید.

پینترست: با تیم خود در ارتباط باشید تا تیم خلاق داخلی آنها یا 2 پین رایگان یا 1 فیلم رایگان برای مشتریان جدید ارائه دهد. یک نسخه گنجانده شده است.

مطالب مرتبط  هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود

بودجه

اگر بودجه یک آزمایش جدید را ندارید ، با استفاده از بودجه موجود خود گزینه های دیگری پیدا کنید. در اینجا چند ایده آورده شده است:

  1. موقتاً برای استفاده از وجوه یکی از این موارد برای آزمایش خود ، از یک کمپین (کانال) یا اولویت پایین تر یا سودآوری پایین تر مکث کنید.
  2. برای بدست آوردن احساس اولیه ، یک زیر بخش را برای تست خود تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید کانال جدیدی راه اندازی کنید ، از چیزی مطمئن تر مانند Brand یا Remarketing شروع کنید. یا اینکه آزمایش خود را فقط در یک کمپین غیر برند شروع کنید.
  3. یک ممیزی عملکرد کوتاه مدت و طولانی مدت انجام دهید تا ببینید مکان ممکن است مقداری چربی را خرد کرده و بودجه خود را تغییر دهید.

ملاحظات کلیدی

صرف نظر از مانع خاص شما برای آزمایش ، موارد زیر را در خاطر داشته باشید:

  1. Betas را در نظر بگیرید. با اطلاع از پاسخهای خود در مورد آخرین Betas یا ویژگی های جدید موجود در هر کانال مطلع شوید. یکی از آنها می تواند در غلبه بر مانع آزمایش موفقیت آمیز بعدی شما به شما کمک کند.
  2. به بیرون جعبه فکر کنید. ممکن است یک منبع کار یا کار دیگری وجود داشته باشد که شما آن را به راحتی در نظر نگرفته باشید. من عاشق بازنگری در خلاقیت های گذشته هستم که هنوز قابل اجرا هستند اما بازنشسته شده اند.
  3. از پیش برنامه ریزی. برای آزمایش های مورد نظر پیشنهاداتی ایجاد کنید و با شروع روند بودجه سالانه ، آنها را برای مشتری خود ارسال کنید. همچنین ، یک سطل بودجه آزمایش را برای ایده های پیش بینی نشده ، تغییرات سکو و غیره در سال مالی بعدی توصیه کنید.
مطالب مرتبط  با کاهش تبلیغات ، تخمین هزینه جستجوی پرداخت شده در ایالات متحده توسط میلیارد ها کاهش می یابد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جداول دوره ای PPC و بارگیری گزارش رایگان >> اینجا را کلیک کنید

Pro Tip یک ویژگی ویژه برای SEO در جامعه ما است که می تواند یک تاکتیک خاص را در اختیار دیگران قرار دهد که می توانند از آنها برای افزایش عملکردشان استفاده کنند. شما می توانید خود را ارسال کنید اینجا.

The post نکته نکته: چگونه برای غلبه بر موانع برای استفاده از تاکتیک های جدید PPC ، ابتدا در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top