نکته حرفه ای: چگونه خطاهای 404 را پیدا کنید و برطرف کنید که در واقع برای جبران ترافیک شما مهم است

thumbnail

روش های بسیاری برای یافتن خطای 404 وجود دارد: کنسول جستجوی Google ، خزنده ، ابزار شخص ثالث. اما هیچ یک از آنها نشان نمی دهد که منابع خارجی با URL های اشتباه به وب سایت شما پیوند می دهند. این منابع می توانند مقدار کافی از ترافیک را برای شما ایجاد کنند ، اما شما نمی دانید که آنها به 404 صفحه پیوند دارند.

در این پست ، 7 مرحله عملی را به اشتراک می گذارم که به شما کمک می کند تا به سرعت این میوه های کم آویز را شناسایی کرده و ترافیک خود را به دست آورید.

توجه: به Google Analytics دسترسی خواهید داشت.

1. به هر صفحه 404 بروید و برچسب عنوان آن را بررسی کنید.

به احتمال زیاد ، چیزی شبیه به 404 ‘،‘ صفحه یافت نشد ، و غیره است.

2. به گوگل آنالیتیکس وارد شوید و به رفتار> محتوای سایت> همه صفحات بروید. وقتی آنجا هستید ، “عنوان صفحه” را به عنوان یک بعد اصلی انتخاب کنید.

مطالب مرتبط  مشکل جعلی بررسی بسیار بدتر از آن است که مردم بدانند

این گزارش برچسب های عنوان تمام صفحاتی را که کاربران در وب سایت بازدید کرده اند به شما نشان می دهد.

3. عنوان صفحه 404 را که در مرحله اول یافتید جستجو کنید.

بگویید ، شما مشخص کردید که برچسب عنوان صفحه یافت نشد حاوی 404 پوند است. 404 پوند را در نوار جستجو جستجو کنید. این صفحات خطایی را که کاربران روی آن قرار گرفته اند برمی گرداند.

4. بر روی برچسب عنوان یافت شده کلیک کنید تا تمام URL هایی که کد وضعیت 404 را برگردانده شده اند را کشف کنید.

اکنون می توانید به هر صفحه بپیوندید و URL واقعی را که کار نمی کند مشاهده کنید.

5- یک بعد ثانویه اضافه کنید تا منبع و متوسط ​​بازدیدکننده داشته باشد.

این بهترین قسمت است زیرا چنین شکایتی دقیقاً به شما می گوید که کدام منبع برای کاربرانی که آنها را در صفحات خطا قرار داده اند ، برای شما آورده است. توجه: اگر یک صفحه و صفحه Landing متفاوت هستند ، این همچنین راه خوبی برای پیدا کردن خطاها در ناوبری داخلی شما است.

مطالب مرتبط  4 عنصر که هر رسانه محتوا باید داشته باشد

6. لیست صفحات و منابع را صادر کنید.

لیست را مرتب کنید تا با 404 صفحه با تعداد بازدید بیشتر ، ابتدا را در اولویت بندی صحیح قرار دهید.

7. رفع خطاها.

شما 2 گزینه دارید:

گزینه 1: اگر کنترل آن را دارید پیوند اولیه را برطرف کنید.

گزینه 2: URL را برگردانید و 404 را به 200 برگردانده شده برگردانید.

این 7 مرحله ساده راهی قدرتمند برای شناسایی سریع و رفع صفحات خطایی است که برای شما کاربران (و درآمد بالقوه) و همچنین مجوز وب سایت هزینه دارد.

در اینجا نمونه هایی از نوع پیوندهایی که برای مشتری هایم ثابت کردم آورده شده است:

  • پیوندها از صفحه گسترده
  • پیوندهای انجمن
  • پیوندهای داخلی
  • پیوندهای خبرنامه

The post Pro نکته: چگونه خطاهای 404 را پیدا کنید و برطرف کنید که در بدست آوردن ترافیک شما بسیار مهم است ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top