نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]

thumbnail

لیست های خرید ارگانیک جدید Google ، رقابت بیشتری را در نتایج جستجوی خرید خود ایجاد کرده است. برای به دست آوردن مزیت دید ، بازرگانان هنوز هم می توانند محصولات خود را روی این پلتفرم تبلیغ کنند. در طول جلسه خرید Google ما با Live Search Engine Land ، كرک ویلیامز ، صاحب بازاریابی ZATO و مایک رایان ، رهبری مدیریت محصول در تجارت هوشمند ، برخی از استراتژی های مناقصه خود را برای کمپین های خرید جدید Google به اشتراک گذاشتند.

“من همیشه با CPC دستی شروع می کنم؛ من سعی می کنم فقط با یک پیشنهاد خاص و خاص ، برخی از داده ها را بدست آورم و بعد از آن به آنجا برویم. ” مدیریت CPC به طور دستی به بازرگانان این امکان را می دهد تا بیشتر بودجه خود را به مکان ها یا کلمات کلیدی مورد نظرشان اختصاص دهند.

رایان گفت ، “من قطعاً می توانم ECPC را توصیه كنم.” بازرگانان می توانند پیشنهادات را به صورت دستی تنظیم کنند در حالی که به Google اجازه می دهند تنظیماتی را برای کلیکهایی که به نظر می رسد کم یا بیش منجر به تبدیل شوند ، تنظیم کند. مناقصه ECPC از سیگنال های زمان حراج مانند مکان ، مرورگر و زمان روز برای بهینه سازی پیشنهادات با توجه به متن هر جستجو استفاده می کند.

مطالب مرتبط  چگونه می توانید جایگاه خود را در فهرست Google در سال 2020 کسب کنید

استفاده از پیشنهادات حداکثر کلیک می تواند کمپین های تجاری را تکمیل کند. “این واقعا مناسب استراتژی حداکثر کلیک است زیرا ما فقط می گوییم ،” سلام یک CPC حداکثر حداکثر را در آنجا تنظیم کنید ، فقط بروید و تمام کلیک های من را انجام دهید ، زیرا می خواهم مطمئن شوم که ما آنها را داریم ویلیامز گفت: “ما از حداكثر کلیک معمولاً در یك كاری از نوع قیف پرهیز می كنیم ، زیرا چه كسی می داند چه اتفاقی می افتد. ما به ROAS در آنجا احتیاج داریم ، اما اینگونه است که ما استراتژی ها را بررسی می کنیم. “

مطالب مرتبط  مشکل داده در کمپین های خرید هوشمند Google [Video]

چرا اهمیت می دهیم تعیین استراتژی مناقصه مناسب می تواند بازرگانان را قادر سازد تا بدون هزینه کردن بیشتر از آنچه باید ، به اهداف خود برسند. و با تکیه بر استراتژی های مناقصه خودکار در صورت لزوم ، بازرگانان می توانند زمان کمتری را برای مدیریت نتایج فعالیت های خود صرف کنند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • Google Smart Shopping: چگونه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد است [Video]
  • چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]
  • نکات Google Merchant Center: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

نکات مربوط به PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top