نکات Google Merchant Center: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video]

thumbnail

بسته شدن مشاغل غیر ضروری ، مصرف کنندگان را به دلیل نیازهای خرده فروشی خود به صورت آنلاین سوق داده و در نتیجه منجر به ترافیک جمعه سیاه و همچنین رشد فروش مضاعف و سه رقمی در ماه آوریل در برخی از بخش ها شده است. در همان ماه ، Google نتایج جستجوی خرید خود را پس از 8 سال به عنوان کالای تبلیغاتی ، به فهرست رایگان قرار داد و به بازرگانان یک خیابان ارگانیک دیگر برای دسترسی به مصرف کنندگان داد.

در مورد مشاغل تجارت الکترونیک ، این مرحله در صورت افزایش لیست فروش محصولات خود ، پیش بینی می شود. در طول جلسه خرید Google ما با Live Search Engine Land ، كرک ویلیامز ، صاحب بازاریابی ZATO ، چند روش برای افزایش دید محصولات شما روی سیستم عامل به اشتراک گذاشت.

مربوط: سؤالات متداول: همه چیز درباره لیست محصولات رایگان و پرداخت شده Google Shopping

ویلیامز توصیه کرد که بازاریابان به طور خاص روی بهینه سازی عناوین محصول تمرکز کنند. از قوانین بازخورد می توان برای بهینه سازی عنوان محصول ، مانند تنظیم قرار دادن نام محصول یا مارک آن استفاده کرد. ویلیامز همچنین گفت توضیحات محصول حوزه دیگری است که ارزش آزمایش آن را دارد.

مطالب مرتبط  طبق گفته Adobe فروش تعطیلات آنلاین می تواند به 200 میلیارد دلار برسد

“من فکر می کنم خوراک های اضافی. . . [are a] ویلیامز گفت: “راه بسیار مفید دستی برای شناسه های تبلیغاتی است.” فیدهای تکمیلی به بازرگانان این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری از قبیل برچسب های سفارشی یا تبلیغات فصلی را در بالای فیدهای محصولات موجود خود بکشند. در شرایطی که بازرگانان نمی توانند فیدهای اولیه خود را به راحتی بروزرسانی کنند ، فیدهای تکمیلی همچنین از تجارتی برای انعطاف پذیری بیشتری برای انجام تنظیمات استفاده می کنند.

Google Shopping با نشان دادن قیمت اصلی و همچنین نمایش شاخص های ویژه ، میزان فروش و قیمت را کاهش می دهد.

گوگل در بخش های زیادی از نتایج خرید خود میزان فروش و قیمتها را برجسته می کند. نشان دادن قیمت فروش از طریق خوراک اولیه یا تکمیلی شما در مرکز تجارت می تواند به جلب توجه مشتریان به کالاهای فروش شما کمک کند.

چرا اهمیت می دهیم اگرچه مشاغل برخی از ایالت ها در حال بازگشایی هستند ، مصرف کنندگان با نرخ های مختلف از این بیماری رنج می برند و رفتار خرید جدیدی که در این دوره شکل گرفته ممکن است برای ماندن باشد. بهینه سازی لیست محصولات شما می تواند به افزایش دید محصولات شما کمک کند و تجارت شما را قادر می سازد با سایر بازرگانان رقابت کند زیرا مصرف کنندگان همچنان برای نیازهای خرده فروشی خود به صورت آنلاین می روند.

مطالب مرتبط  TikTok vs Snapchat: راهنمایی برای بازاریابان

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • 4 چیزهایی که در مورد مناقصه خودکار در طول همه گیری یاد گرفتیم
  • جمع آوری داده ها: منابعی که به شما کمک می کنند تا در طول COVID-19 به طور موثرتری در بازار خرید کنید
  • Google My Business انعطاف پذیری بیشتری را با ساعات کاری ارائه می دهد
  • Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید – برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است

The post Google Merchant Center نکات: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top