نکات CDP Pro: نحوه ایجاد نمای مشتری 360 درجه

thumbnail

همه خواهان این دیدگاه گمراه کننده 360 درجه از چشم اندازها و مشتریان خود هستند – اما دستیابی به آن دشوارتر از آن است که فکر می کنید. نزدیک به 60٪ بازاریاب های مورد بررسی می گویند بزرگترین مانع موفقیت بازاریابی آنها ایجاد یک دید مشتری واحد است. یکپارچه سازی داده های صوتی و فرآیندهای کیفیت داده برای ابتکار عمل موفقیت آمیز CDP بسیار مهم است.

مطالب مرتبط  رتبه بندی محلی گوگل در اوایل ماه مه تغییر می کند؟ با تشکر از یک اشکال

با این حال ، فضای CDP مانند غرب وحشی است و بیش از 60 فروشنده از یک میلیارد دلار درآمد بالقوه پیش بینی شده برای شرکت در رقابت برخوردار هستند. چگونه می توانید نیازهای شرکت را برای پیدا کردن شریک مناسب CDP مناسب با دقت ارزیابی کنید؟

به عنوان ویلور CDP دیوید رااب ، بنیانگذار و مدیرعامل مؤسسه CDP و آلن پوگورزلسکی ، معاون بازاریابی بازاریابی در اپراتور ، به وبینار ما بپیوندید و واقعیت را از داستان تخیل کنید تا آنچه را که باید بدانید برای شما تعریف کند.

مطالب مرتبط  ویدئو: پم اوگست در اتوماسیون سئو و نقشه های XML

امروز برای “نکات CDP Pro Pro: چگونه ایجاد نمای 360 درجه مشتری” ، ارائه شده توسط Openprise ثبت نام کنید.

The post نکات CDP Pro: چگونه می توان نمای مشتری 360 درجه ایجاد کرد اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top