نکات برنده جایزه آژانس های سال موتور جستجوگر Land SEM و SEO

thumbnail

برندگان جایزه موتور جستجوی زمین امسال برای آژانس سال در جستجوگرها و SEM با مت ون واگنر ، تولید کننده موتور جستجوی Land ما ، به گفتگو در مورد چگونگی عملکرد آژانس های برنده جایزه خود پرداختند.

آدام هیتزمن بنیانگذار و شریک مدیر Higher Visibility است ، یک آژانس دیجیتال کاملاً خدمات مستقر در ممفیس ، TN ، شناخته شده برای سئو. قابلیت مشاهده بالاتر ، آژانس جستجوگر سال Search Engine Land است. دیوید بلک معاون رسانه ای در Wpromote ، آژانس سال SEM موتور جستجو ، با دفاتر در نیویورک ، دالاس و شیکاگو و دفتر مرکزی LA است.

در مورد نمایندگی های خود برای ما بگویید. چه چیزی شما را متفاوت می کند؟

آدام: ما نقاط درد مشاغل مختلف را درک می کنیم. بنابراین ما می دانیم که مناسب هر شغلی نیستیم. اما ما در تلاش برای درک نکات و مشکلات درد مشتری بسیار خوب کار می کنیم و می بینیم که آیا ما برای تشکیل یک مشارکت مناسب هستیم یا خیر ، زیرا این کار باید در هر دو طرف انجام شود. بنابراین ما از کلمه ارتباط مشتری و نمایندگی استفاده نمی کنیم ، بیشتر به دنبال این همکاری هستیم.

دیوید: تیم جستجوی پرداختی ما احتمالاً بزرگترین تیم در کشور است که مقیاس توانایی انجام کارهایی را به ما می دهد ، یکی از آنها یادگیری یک تن در صنایع مختلف و عمودی است. بنابراین اهداف ما مبتنی بر هدف تجاری مشتری است ، نه KPI بازاریابی آنها.

هنگامی که شما در مورد محیط پیش فروش صحبت می کنید ، برخی علائم خطر از نظر نمایندگی چیست؟ از کجا می دانید که همه چیز مناسب نیست؟ برخی از سیگنالهایی که به نوعی نشان می دهد ، “سلام ، احتیاط پیش رو است ، یا اجازه دهید اینجا کمی عمیق تر کنیم؟”

آدام: اول از همه ، انتظارات آنها چیست؟ اگر آنها انتظار داشته باشند ، چقدر واقع بینانه است؟ درست؟ همه ما می دانیم که SEO یک نوع موفقیت یک شبه نیست. بنابراین اگر آنها انتظار غیرواقعی دارند که نمی تواند در بازه زمانی که آنها فکر می کنند محقق شود ، بدیهی است که این چیزی است که ما می خواهیم مطمئن شویم که در اوایل قبل از شروع مشارکت به آن پرداخته ایم تا بتوانیم آن دیالوگ را داشته باش

نکته دوم اینکه بودجه چگونه است؟ آیا بودجه با انتظارات آنها ارتباط دارد؟ اگر اینطور نباشد ، به این معنی نیست که ممکن است نتوانیم با آنها کار کنیم ، فقط به این معنی است که ممکن است بازه زمانی بیشتر از آنچه در غیر این صورت می خواهند تمدید شود.

دیوید: من فکر می کنم انتخاب نوع مناسب مشارکت و مشتری بسیار مهم است. و ما واقعاً کار خوبی انجام داده ایم که در هر دو طرف قرار داشته باشیم و به هر دلار که به ما می رسد بله نگوییم.

اگر ما توصیه می کنیم چیزی مبتنی بر داده یا مبتنی بر آنچه که ما فکر می کنیم نیاز تجاری شماست ، تخصص ما را در صنعت خود قرار دهید. و اگر در سراسر پرچم های قرمز فشار وجود دارد ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که یک مکالمه آزاد داریم.

چند بار با مشتری ها یا حتی مشتری های خود صحبت می کنید؟ در مورد چگونگی ارتباطات خوب و پایدار به ما بگویید.

مطالب مرتبط  خرید بینگ تا لیست محصولات رایگان باز می شود

دیوید: تیم های ما در فواصل زمانی مختلف با مشتریان صحبت می کنند. تیم هایی هستند که از طریق سستی و از طریق ایمیل با مشتری هر ساعت صحبت می کنند. آنهایی که فکر می کنم در جلسات گزارش دو بار در هفته کمی استانداردتر شده اند. اما در نهایت ، همه چیز به آنچه مشتری نیاز دارد برمی گردد تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات لازم را از نظر عملکردی که ما رانندگی می کنیم یا مسیری که می خواهیم دریافت می کند. و اینکه ما خیلی اوقات صحبت نمی کنیم که فقط بی فایده است.

ده ها یا صدها نفر در آژانس های شما وجود دارند ، چگونه می توانید تیم خود را از سوختن دور کنید؟ کمی در مورد نحوه حفظ کارمندان خود بگویید. برخی از مواردی که شما جستجو می کنید برای اینکه مطمئن شوید بهترین نوازندگان شما شمع را از دو طرف نمی سوزانند چیست؟

دیوید: ما محصولی نمی سازیم. مردم ما محصولات ما هستند و اطمینان حاصل می کنند که آنها خوشحال و مستقل هستند و کار شماره یک من بوده است. ابتدا اطمینان حاصل کنید که من درکی از آنچه که در زمین رخ می دهد ، آنچه که آنها نیاز دارند و نحوه عملکرد ما است. ما تیم خود را تغییر ساختار دادیم تا مطمئن شویم که در پایین و بالا از پشتیبانی بیشتری برخوردار هستیم. این واقعاً به ما این توانایی را می داد که مدیران خود را آزاد کنیم تا بسیار استراتژیک تر از گذشته باشند.

ما در تیم خود مواردی را تبلیغ می کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اعتماد ، شفافیت و احترام به تیم های شماست. بنابراین واقعاً ، این در مورد دادن استقلال به مردم برای انجام کارهایشان است در حالی که آنها از پشتیبانی لازم برای اطمینان از اینکه از یک مکان ترس کار نمی کنند ، لازم است.

آدام: امسال شبیه هیچ سال دیگری نیست. بدیهی است که ما ، مانند سایر مشاغل دیگر ، باید به نوعی تمرکز خود را تغییر دهیم ، خصوصاً به این دلیل که اکثر کارکنان ما واقعاً در دفتر ما بودند. بنابراین همه چیز اتفاق افتاد یک تغییر بزرگ اساسی بود – برای اینکه ما کاملاً مجازی شویم. شما این ارتباط را از دست می دهید. این چیزی بود که می دانستیم مهم است. و این چیزی بود که ما در اوایل تشخیص دادیم که باید واقعاً در مورد گفتگوهای آزاد کوشا باشیم. برخی از روشهایی که ما به نوعی انجام می دهیم ، هر ماه است که ما یک کلانشهر را با کل شرکت انجام می دهیم.

جدا از هر ماه ، ما نوعی مشارکت در کارمندان را انجام می دهیم ، خواه یک ناهار یادگیری باشد یا چیز دیگری. بنابراین هر ماه ، بنابراین منابع انسانی ما از طریق بررسی ها و بررسی ها مشخص می شود که آیا مناطق خاصی وجود دارد که دیگران علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آنها هستند. به عنوان مثال ، هنگامی که ما هنگام ابتلا به بیماری همه گیر شروع کردیم ، تنها در مورد سلامت روان کار کردیم. بنابراین ما رفتیم و یک سخنران مهمان پیدا کردیم تا وارد شود و به طور خاص در مورد سلامت روان صحبت کند و کل Zoom را در این مورد فراخوانی کرد.

برخی از مواردی که در افق می بینید چه عواملی هستند که باعث تغییر جهان SEO و تغییر جهان با PPC می شوند؟ برخی از تغییرات بزرگ از سال 2020 که می بینید در سال 2021 رخ می دهد چیست و فکر می کنید باید کمی بیشتر وقت بگذارید تا ماساژ کار کنید یا از هر موردی جدا شوید؟

مطالب مرتبط  برای موفقیت در موتورهای جستجوگر جدید چه کاری لازم است؟

دیوید: حریم خصوصی داده ها در حال تغییر است. من فکر می کنم این روش کار ما را تغییر می دهد. در نهایت بسیار فلسفی است. من اعتقاد راسخ دارم که مردم باید بر داده های خود کنترل داشته باشند. من معتقدم که برای داشتن بازاریاب موثر داشتن این همه داده ضروری نیست. من فکر می کنم یک حد وسط وجود دارد که بین GDPR و CCPA و آنچه بقیه آمریکا از منظر بازاریابی به نظر می رسد وجود دارد. بنابراین من فکر می کنم که آن تغییر به تدریج اتفاق خواهد افتاد. در نهایت آنچه انجام خواهد شد به نفع مصرف کنندگان است ، که فکر نمی کنم بیش از حد به ما به عنوان بازاریاب جستجو آسیب برساند.

آدام: من فکر می کنم از جنبه SEO موارد کمی متفاوت است. یکی از بزرگترین نگرانی های مردم این واقعیت است که با گذشت چند سال گذشته ، درآمد آگهی گوگل تا حدودی کاهش یافته است ، و بنابراین آنها سعی می کنند همه تلاش خود را انجام دهند تا این درآمد آگهی را پس بگیرند.

آنها باید تا آنجا که ممکن است مواد ارگانیک را سیفون کنند تا سعی کنند بیشتر به سمت پرداخت چیزها بروند. طی چند سال گذشته شاهد کاهش نرخ کلیک ارگانیک بوده ایم. بنابراین ، از دیدگاه ما ، مهم است که در رویکرد خود استراتژیک تر باشیم ، و از روش های مبتنی بر داده بیشتر برای تعریف نوع کارکرد و عدم استفاده استفاده کنیم. به طوری که ما همیشه در برابر چهار تبلیغ ، Google برای کسب و کار من یا افرادی که از آنها س askال می کنند ، یا قطعه های ویژه یا هر کاری که گوگل انجام می دهد تلاش نمی کند تا افراد را از خواص Google در مقابل خواص آلی نگه دارد. ما باید نوع برخورد سیستماتیک تری داشته باشیم تا سعی کنیم بازدیدکنندگان بیشتری به کانال های ارگانیک ادامه دهند.

اگر با دوستی که صاحب آژانس است نیز در حال مکالمه بودید ، یک توصیه می توانید برای اطمینان از انجام این کار در سال جاری داشته باشید؟ به عنوان یک مدیر آژانس ، مهمترین کاری که برای کمک به آنها در تضمین موفقیت خود انجام می دهید چیست؟

آدام: این واقعاً روی تجربه مشتری تمرکز دارد. اطمینان حاصل کنید که بر چگونگی نشان دادن ارزش و مدیریت انتظارات مشتری تمرکز کرده اید. اینها اجزای اصلی هستند: اگر قادر باشید ارزش خود را نشان دهید ، انتظارات را مدیریت کنید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، مشتریان خود را حفظ خواهید کرد.

دیوید: من فکر می کنم این فقط به آینده ، فرصت های ظهور و راه های مختلف متمرکز است – بنابراین فراتر از Google در کانال های مختلف گسترش می یابد. و مشکلات خود را مشکل مشتری قرار ندهید و همچنین در مقابل تلاش برای جبران خسارت به آنها نیاز دهید.

مقاله نکات برنده جایزه از نمایندگی های جستجوگر Land Search Engine SEM و SEO سال اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top